Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Indiellä on kaksoismerkitys toisaalta tarkoittaa independent labelillä toimivaa yhtyettä toisaalta musiikkityyliä, jota edustavat bändit usein edustavat independent labeleita, mutta monet isommat indiebändit kuten vaikka Arctic Monkeys tai Killers ovat sittemmin siirtyneet isojen levy-yhtiöiden siipien suojaan Warnerille ja Universalille.
 
vierailija
Sama! En seurannut K:n instaa viisujen aikaan, mutta näissä viisujen jälkeisissä K:n liveissä (ilman Jokereita) on mun makuun liikaa testosteronia

Ja testosta puheen ollen: Kun täällä pohdittiin B:n panohommia, niin sanon, että tuollainen mies parhaassa panoiässä ei ole ilman. Joko B seurustelee tai sitten hänellä on jokin vakituinen järjestely.
Ei välttämättä, kaikille s*ksi ei ole niin isossa osassa elämää ja toisella palstalla joskus mietittiin, että B voi olla vaikka bi-aseksuaali? Ei voida tietää mitään
 
vierailija
Oikeat fanit tuskin sitä sensuroimatonta videota julkaisevatkaan . Siinä tumblerin kommentin lopussa on kirjainläjä ifykyk eli If You Know, You Know. Eli tietäjät tietää miksi se on peitetty. Toki siellä voisi olla vaikka B kuviakin mutta en sitten tiedä peittäisikö fanit niitä vai mehusteltaisiinko niillä suurennoksilla oikein kunnolla.

Ehkä se sensuroimaton vielä jostain putkahtaa jos sen joku muu on saanut talteen.
Ja lisään vielä että toki tuo peittely voisi olla tumbleristin kettuilua/vitsi niille jotka tutkivat ja suurentelevat ties mitä kuvia mutta koska K itse on sitä muokannut niin todennäköinen syy on se yksityishenkilö.
 
vierailija
No ei kyllä tarkoita, minunkin mielestäni jokereilla on jo ollut jotain levy-yhtiösuunnitelmia vireillä
Voi olla, mutta tälläkään hetkellä heillä ei ole mitään levy-yhtiötä taustalla. Ja kyllä indie-yhtyeet noin niinkuin perinteisesti ovat olleet sellaisia bändejä, jotka eivät levytä isoille levy-yhtiöille. Nykyään kai käsite on vähän laajentunut.
 
vierailija
Naisia vai miehiä?
En ole tuo jolle vastasit, mutta mun omassa tuttavapiirissä on 2 tällaista miesparia, yksi naispari, ja sitten vielä yksi täysin puskista tullut (siihenastisen) 100% homomiehen suhde heteronaiseen. Tämän jälkimmäisen pariskunnan miesosapuoli on mun veljeni, ja tätä ei kukaan läheinen olisi osannut odottaa. Siis ei ikimaailmassa.
Seksuaalinen suuntautuminen ei ole mikään kiveen kirjoitettu juttu.
 
vierailija
Hyvin samanlaiset ajatukset itsellä, että et ole ainoa
Jep. Toi on siis mun tunnepohjainen mielipiteeni. En näe mitään järkeä suhtautua tähän aiheeseen tyyliin: ”tunteeni toivovat asiaa A, mutta koska se ei ole järkeni mielestä oikein, niin olenpa sanomatta”. Olusi yhtä mielenkiintoista kuin seurata, kuinka maali kuivuu. Tuossa vaiheessa voi pistää somen kiinni ja katsoa kaikki toukokuusta väliin jääneet Ylen oikeat A-studiot.
 
vierailija
Jep. Toi on siis mun tunnepohjainen mielipiteeni. En näe mitään järkeä suhtautua tähän aiheeseen tyyliin: ”tunteeni toivovat asiaa A, mutta koska se ei ole järkeni mielestä oikein, niin olenpa sanomatta”. Olusi yhtä mielenkiintoista kuin seurata, kuinka maali kuivuu. Tuossa vaiheessa voi pistää somen kiinni ja katsoa kaikki toukokuusta väliin jääneet Ylen oikeat A-studiot.
Nyt kyllä luin että voisi pistää sormen.... Ja odotin innoissani mitä sieltä seuraavaksi tulee 🤣. Selkeästi tää palstailu ei tee mulle hyvää, taidanpa mennä etsimään niitä A-Studioita Areenasta....
 
vierailija
Minusta on vähän outo ajatus, että 24-vuotias mies ei voi olla panematta säännöllisesti. Kyllä ihan oikeasti monet ovat, eivätkä vain siksi, ettei ulkonäkö riittäisi esim. saada irtoseksiä/FWB-suhdetta. En siis ota kantaa Joksuihin, mutta noin yleisesti vähän kummallinen ajatus. Ja minulla on esim. kaksi kakskytäneljävuotiasta miespuolista ystävää (jotka ovat molemmat enemmän miehiin päin, toinen 90 % miehiin päin).
 
vierailija
Minusta on vähän outo ajatus, että 24-vuotias mies ei voi olla panematta säännöllisesti. Kyllä ihan oikeasti monet ovat, eivätkä vain siksi, ettei ulkonäkö riittäisi esim. saada irtoseksiä/FWB-suhdetta. En siis ota kantaa Joksuihin, mutta noin yleisesti vähän kummallinen ajatus. Ja minulla on esim. kaksi kakskytäneljävuotiasta miespuolista ystävää (jotka ovat molemmat enemmän miehiin päin, toinen 90 % miehiin päin).
Onko sulla antaa heidän numeroa?
(vitsi)
 
vierailija
Naisia vai miehiä?
No jos sillä nyt mitään merkitystä on, niin naispuolinen. Mutta tiedän kyllä myös toisen "tapauksen", jossa ero tuli miehen suuntautuneisuuden paljastuttua. Luulen, että naiselle se on jollain lailla nykyään helpompaa ehkä tulla ns. kaapista. Miehelle, joka on valinnut sen helpomman heteroelämän ympäristön paineiden takia, on varmasti tuplasti vaikeampaa tunnustaa tosi asiat. Ja siis, todellakin ihminen voi olla bi, joten sillä ei ole tuon taivaallista väliä sillä sukupuolella.
 
vierailija
Sama! En seurannut K:n instaa viisujen aikaan, mutta näissä viisujen jälkeisissä K:n liveissä (ilman Jokereita) on mun makuun liikaa testosteronia

Ja testosta puheen ollen: Kun täällä pohdittiin B:n panohommia, niin sanon, että tuollainen mies parhaassa panoiässä ei ole ilman. Joko B seurustelee tai sitten hänellä on jokin vakituinen järjestely.
Voi ihan hyvin olla ilman.
 
vierailija
vierailija
Minusta on vähän outo ajatus, että 24-vuotias mies ei voi olla panematta säännöllisesti. Kyllä ihan oikeasti monet ovat, eivätkä vain siksi, ettei ulkonäkö riittäisi esim. saada irtoseksiä/FWB-suhdetta. En siis ota kantaa Joksuihin, mutta noin yleisesti vähän kummallinen ajatus. Ja minulla on esim. kaksi kakskytäneljävuotiasta miespuolista ystävää (jotka ovat molemmat enemmän miehiin päin, toinen 90 % miehiin päin).
Aivan hyvin voi olla, miksi ei voisi? Luulen, että B on hyvinkin valikoiva
 

Yhteistyössä