Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö siinä maassa ollut matkalaukkukin ja pyykkiä oli pesty jne. Ehkä ovat olleet K:n vanhempien luona, missä se pokemon tarina oli kuvattu, ja vasta nyt ovat päässeet purkamaan. K:n kämppä on aina ollut todella siisti ennen tämän päivän tarinoita. Niin olettaisin että siisteys on normaalitila, ja sotku väliaikainen
 
vierailija
Näyttääkö kolmekymppisten kämpät tuolta kuin Käärijän stooreissa? Olen vähän järkyttynyt enkä postaisi tuollaisesta sekasotkusta puolelle miljoonalle ihmiselle. Ymmärrän ettei Jereä ehkä haittaa mutta ihmettelen naista joka ei käy päivätöissä ja hänestä on ok postata maailmalle ettei hän selvästi tee mitään kotitöitä??
Häh. Mulla on paljon pahempaa. Minusta on ihanan rentoa, että kodin ns. elämä näkyy. Ei kaikki priorisoi siivoamista elämässään.
 
vierailija
Harmi kun en nähnyt Jonnen ja Veetin tappelua. Oli jo poisteltu paitsi jotain oli jäänyt lainauksiin. Se poistelukin sitten triggeröi.
Minä kirjoitin ne viestit, joissa kerrottiin, että vauvalle on perustettu uusi shippiketju. Esiinnyin myös Jonnena ja Veetinä. Tosin sain jostakin apurin/apureita, jotka hoksasivat juonen. Yritän hillitä itseäni luonnossa, mutta olen aika pahansisuinen, kun suutun. Sori siitä.
 
vierailija
Enpä olisi uskonut tätä sanovani mutta saisi melkein kyllä lukittua koko ketju. Sori ankeutus mutta ottaa päähän kun vaikuttaa siltä että tuokin ketju on melkeinpä kaapattu Kääriä-ketjun tapaan. Ja ei ärsytä siis minkään shipin takia, vaan yleisesti tuollainen maaninen trollaus ja saman asian kellon ympäri spämmääminen ja se että yritetään kumota ketjun alkuperäinen tarkoitus.
 
vierailija
Enpä olisi uskonut tätä sanovani mutta saisi melkein kyllä lukittua koko ketju. Sori ankeutus mutta ottaa päähän kun vaikuttaa siltä että tuokin ketju on melkeinpä kaapattu Kääriä-ketjun tapaan. Ja ei ärsytä siis minkään shipin takia, vaan yleisesti tuollainen maaninen trollaus ja saman asian kellon ympäri spämmääminen ja se että yritetään kumota ketjun alkuperäinen tarkoitus.
Ponit on taas täällä.🙈
 
vierailija
Enpä olisi uskonut tätä sanovani mutta saisi melkein kyllä lukittua koko ketju. Sori ankeutus mutta ottaa päähän kun vaikuttaa siltä että tuokin ketju on melkeinpä kaapattu Kääriä-ketjun tapaan. Ja ei ärsytä siis minkään shipin takia, vaan yleisesti tuollainen maaninen trollaus ja saman asian kellon ympäri spämmääminen ja se että yritetään kumota ketjun alkuperäinen tarkoitus.
Välillä oli jo rauhallisempaa kun antoi mekastaa keskenään. Nyt taas innostuvat kun poistellaan jne.
 

Yhteistyössä