Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle vaikuttaa siltä, että hän on entinen shippaaja, joka kokee että hänet on jotenkin "huijattu" mukaan johonkin, joka on ollut bs:ää/illuusiota ja siksi on vihainen. Monihan ketjussa on kokenut, että heidät on vähän niin kuin "revitty" mukaan mayhemeihin, vaikka ovat itse suht realisteja.
 
vierailija
Surullista, että aikuiset ihmiset eivät ota itse vastuuta tunteistaan. Aivan sama, mikä niitä lietsoo, ne on silti sun omia tunteita eikä niistä ole vastuussa Kärtsä, Bojan tai muut shipparit.
 
vierailija
Mutta kun hän tuntuu iloitsevan siitä, että "Bojan on vapaa" ja "Bojan saa tykätä ponista" ja onko sama, joka sanoo, että Bojanilla on gf, vai oisko se eri kirjoittelija. Shippaajana en tiedä, miksi ois iloinen noista...
Veikkaan että kuuluu trollaukseen, yrittää kääntää veistä shippaajien haavassa, kun suuri rakkaustarina ei toteutunutkaan (jotenkin se nyt kaatui sitten näihin hevosiin??). Eli mun mielestä "realisti", joka yrittää parodioida ja trollata noilla jutuilla shippaajia.
 
vierailija
Minulle vaikuttaa siltä, että hän on entinen shippaaja, joka kokee että hänet on jotenkin "huijattu" mukaan johonkin, joka on ollut bs:ää/illuusiota ja siksi on vihainen. Monihan ketjussa on kokenut, että heidät on vähän niin kuin "revitty" mukaan mayhemeihin, vaikka ovat itse suht realisteja.
Mutta siis olen itse kommentoinut tuota, mutta en todellakaan ole vihainen enkä pettynyt yhtään kellekään. Ainoa miltä haluan itseäni suojella on se, etten joutuisi enää olettamaan mitään, mikä ei ole näköpiirissäkään toteutua. Uskon silti näiden kahden väleihin edelleen vahvasti. Mitä se sitten ikinä tarkoittakaan, mutta siis en harrasta pelkkää kuvittelua tässä.
 
vierailija
Mutta siis olen itse kommentoinut tuota, mutta en todellakaan ole vihainen enkä pettynyt yhtään kellekään. Ainoa miltä haluan itseäni suojella on se, etten joutuisi enää olettamaan mitään, mikä ei ole näköpiirissäkään toteutua. Uskon silti näiden kahden väleihin edelleen vahvasti. Mitä se sitten ikinä tarkoittakaan, mutta siis en harrasta pelkkää kuvittelua tässä.
Siis kuka olet? :) Itse kommentoin p*ni-ihmistä tässä.
 
vierailija
Jokin henkilökohtainen motiivi siellä on. Siksi veikkaan pettymystä, ja sen selittäis selkeimmin omien tunteiden investoiminen shippiin. Mut voi olla pelkkä trollikin, vtustako minä tiedän.
 
vierailija
Jokin henkilökohtainen motiivi siellä on. Siksi veikkaan pettymystä, ja sen selittäis selkeimmin omien tunteiden investoiminen shippiin. Mut voi olla pelkkä trollikin, vtustako minä tiedän.
Vaikuttaisi henkilökohtaiselta mut nimenomaan siltä kannalta, ettei ole koskaan voinut sietää shippaamista ja kokee nyt saaneensa jonkun voiton asiassa.
 
vierailija
Veikkaan että kuuluu trollaukseen, yrittää kääntää veistä shippaajien haavassa, kun suuri rakkaustarina ei toteutunutkaan (jotenkin se nyt kaatui sitten näihin hevosiin??). Eli mun mielestä "realisti", joka yrittää parodioida ja trollata noilla jutuilla shippaajia.
Vahvasti tämä, ei kyllä vaikuta shippaajalta tämä, en ole heissä tälläistä sekoamista huomannut, tämä ilmeisesti juuri harmittaa
 
vierailija
Jos Poni on omien sanojensa mukaan ollut mukana umk-ketjusta lähtien, veikkaisin hänen olevan kylläkin Kärtsän fani enemmän. Mutta mistäpä sitä tietää.
No eiköhän aika moni nykyisistä bojanisteistakin ole alkujaan Kärtsästä lähtenyt liikkeelle?

Mä kyllä luulen, että vaikka toi poni väittää olevansa realisti, niin syvällä sisimmässään ollut ainakin shippaaja. Vaan ihan armottoman huono käsittelemään pettymystä.
 

Yhteistyössä