Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Parasta kai sitten olisi vain pysytellä evakossa ja antaa tuon trollin polttaa itsensä loppuun. Höpisköön harhojaan itsekseen. Mun ei ainakaan tee mieli mennä emoketjuun edes kurkkaamaan, mikä meno, niin kauan kuin toi yksi ei tajua hakea apua psykoosiinsa. Ja täällä puutarhassa on kiva olla, en edes huomaa noita ponien hirnumisia.

Ja illalla vihdoin JO:n keikka! Jos joku löytää liven, niin vinkatkaa tänne kiitos! ☺
 
vierailija
Turha vihjailla enää että Kärtsän fanit olis nepsyjä, kyllä se on nähty nyt missä leirissä ne pahimnat pöpit seisoo..
Nepsyistä en tiedä, niitä ei ole mielestäni kummassakaan leirissä, ei K:n eikä B:n. Itse fanitan molempia, ja sinuna pysyisin siellä Kääriä-ketjussa, kun sellainen kerran on olemassa, olisin siitä ikionnellinen. Mitä ihmettä kulutat täällä aikaasi?
 
vierailija
No jos shippaus menee shippiketjussa noin pahasti tunteisiin niin suosittelisin sulkemaan sen palstan ja menemään tekemään muuta. Tai siirtymään toiseen ketjuun. Tai hakemaan ulkopuolista apua, koska selvästi tässä on nyt vakava pakomielle käynnissä. Maaninen tarve pilata muiden keskustelut ei ole tervettä ja kertoo siitä, että nyt heittää ja pahasti.
Eiköhän yllä kritisoitu nimenomaan shippauksen laatua ja intensiteettiä harhaisemmilla. Käsittääkseni kyseiseen fiilistelyketjuun ovat tervetulleita muutkin kuin shippaajat. Näin on ollut koko ajan.
 
vierailija
No kuuluu siinä missä Janin kengät tai Titanicin ovi joiden kanssa mennään naimisiin.
No ei toi nykyinen meno todellakaan kuulu tuohon ketjuun. Siellä on sivulla 491 gallup, jossa voi äänestää, että pitääkö ketjusta nyt sellaisena, kuin se on häiriköiden ilmestyttyä sinne, niin 27 on äänestänyt, että ei ja vain 5 että pitää.
Aika surkea tulos, kun ennen tätä sekopäiden ilmestymistä ketjuun siellä mitattiin olevan 130 kävijää.
Kävijät ovat kaikonneet ja ne vähätkin, jotka näkivät gallupin, inhosivat ketjua nyt.
 
vierailija
Poneilla ei ole ylilaudan kanssa tekemistä. Ponit OVAT ryhmän omaa huumoria. Moni poneista on vanhoja ketjulaisia (minä esimerkiksi). Kyllästyimme hysteeriseen ja pakkomielteiseen shippaukseen, jota osa tuuttasi laivalle. Ponit ovat vastaisku shippauksen ylilyönneille ja huumoria. Me ei-shippaajat saimme tarpeeksemme. That's it. Yhtenä poneista voin kertoa, että meitä on liikenteessä monta. Itse olen ollut kuvioissa umk-ketjusta saakka, mutta nyt alkoi hihat kärytä. Ponit ovat Bojanin vapautusliike. Se on totta. Pakkomielteinen shippaus ei ole hauskaa eikä itseironista, mutta ponit ovat hauskoja! Iihahaa! Ratsaille, Boitsu!
Ai olet vanha jetjulainen! Häpeä! Miksi tulit häiritsemään neidän muiden mukavaa keskustelua omassa jetjussamme, varsinkin sen jälkeen, jos olit jo ollut poissa? Viiraako päässäsi enemmänkin? Miksi et tehnyt omaa jetjua, jossa jauhat vaikka omasta p*rseestäsi, jos p*ska ja huonot jutut kiinnostaa?
 
vierailija
No ei toi nykyinen meno todellakaan kuulu tuohon ketjuun. Siellä on sivulla 491 gallup, jossa voi äänestää, että pitääkö ketjusta nyt sellaisena, kuin se on häiriköiden ilmestyttyä sinne, niin 27 on äänestänyt, että ei ja vain 5 että pitää.
Aika surkea tulos, kun ennen tätä sekopäiden ilmestymistä ketjuun siellä mitattiin olevan 130 kävijää.
Kävijät ovat kaikonneet ja ne vähätkin, jotka näkivät gallupin, inhosivat ketjua nyt.
Minä ainakin jätin tässä gallupissa äänestämättä, olin jäänyt sellaiseen kuvaan että mahdollisimman vähän reagoidaan enkä ollut täysin varma että oliko tuokin trollausyritys 😅 Uskon että meitä kyllä riittää enemmänkin, mutta tuo meno tuolla vauvalla on niin järkyttävää että siellä ei yksinkertaisesti kestä olla.
 
vierailija
Jos "fiilistely" kutsuu tällaisia ponitrollaajia, niin ehkä pitäisi sitten tuupata fiilistelijät kokonaan ulos laivalta.
Mitä jos perustetaan uusi ketju? Antaa noiden pitää tuo. Koska siis yrittävät perustella sitä sillä, että heilläkin on oikeus keskustella miten haluavat, että tarkoitus ei ollut häiritä. Jos eivät valehtele, niin silloinhan heillä on nolla syytä tulla uuteen jetjuumne. Tykkään vain vauvasta alustana enemmän.
 
vierailija
Mitä jos perustetaan uusi ketju? Antaa noiden pitää tuo. Koska siis yrittävät perustella sitä sillä, että heilläkin on oikeus keskustella miten haluavat, että tarkoitus ei ollut häiritä. Jos eivät valehtele, niin silloinhan heillä on nolla syytä tulla uuteen jetjuumne. Tykkään vain vauvasta alustana enemmän.
Jos uusi perustetaan, niin upotetaan sitten samalla tuo edellinen. Sitähän nuo trollit varmaan hakevatkin. Burn it all down.
 
vierailija
Oon sitä mieltä että odotellaan vielä rauhassa. Pakkohan tuon on jossain vaiheessa loppua. Viimeistään siihen jos ketju poistuu. Loppui se housumayhemkin aikoinaan ja sitä kesti viikon tai vähän yli.
 

Yhteistyössä