Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sivuhuomio: ai vitsi miten ihana kun lainaukset toimii kunnolla!

Ja pyytäisin anteeksi niiltä palstalaisilta joita ei nämä henk koht jorinat kiinnosta. Saa hypätä yli. Ja tulee olemaan pitkä romaani.
Menköön nyt tämän kerran koska ainakin mun kuvitelmissa liippaa aika läheltä tätä ketjun aihepiiriä. Sekä suoraan sanottuna en ole pystynyt tästä juttelemaan oikein kenellekään, koska oma muu lähipiiri on aika pieni, osalle en halua avata tarkemmin tätä asiaa ja se jonka kanssa olen aiheesta jutellut on hyvin nihkeä tätä mun tyyppiä kohtaan. Luulen että johtuu jonkintasoisesta mustasukkaisuudesta koska tää nihkeä ihminen on ollut mulle lapsuudesta saakka läheinen, ja "uusi" tuttavuus tuli pyörremyrskyn tavoin mun elämään aikuisiällä ja siinä kohtaa meni mun elämä lähes kokonaan uusiksi. Eli mullekin olisi ehkä hyväksi pukea näitä fiiliksiä sanoiksi.

Suuntautuminen lähinnä ongelma toisen osapuolen taholta. Mutta siihen liittyy niin kipeitä ja henkilökohtaisia juttuja, että en ehkä tässä avaa ihan kaikkea. Lapsuudesta asti kuitenkin juontaa juurensa, on vaikeaa suhdetta molempiin vanhempiin ja sitten jotain vakavampaakin. Myös mun puolelta on enemmänkin sukupuoli-identiteettiin liittyviä kriiseilyjä jo kauan ennen tän henkilön tapaamista, joka tavallaan sekä pahensi että lopulta myös helpotti mun tilannetta (koska jotenkin olen oppinut hyväksymään itseni juuri tällaisena) Meidän välillä on aivan helvetinmoinen jännite, kemia, miksi tätä nyt kutsuisi, ja todella härski läppä on lentänyt puolelta toiselle aivan alusta asti. Molemmat omataan näennäisen kova ulkokuori ja roustaus on myös meidän love language. Sitten on kuitenkin ollut ihan avoimiakin keskusteluja, että mitä jos. Ja jopa jaettua surua siitä, että miksi ei olla synnytty toisillemme oikean sukupuolisiksi. Eli ei ole jäänyt epäselväksi, että kumpikin haluaisi enemmän. Mun puolelta on jarrut päällä oikeastaan sen takia, että juttu on mulle liian tärkeä. Koska jos joku menisi vikaan, se tuntuisi jotenkin niin lopulliselta. Ja sitten se välimatka. Jos viettäisimme enemmän aikaa yhdessä ihan nenätysten, niin olen melkein varma että emme olisi tässä limbossa enää.

Ehkä tässä samalla ilmeni se syy, miksi olen tähän shippiin eksynyt. Peilaan omia tuntemuksiani näihin kahteen ja toivon, että heidän ihmissuhteensa olisi omaani helpompi ja selkeämpi.

Nyt lähden itkemään tätä oloani jonnekin.
Lihavoitu teksti voisi olla mun kirjoittama. Ymmärrän sua ja sun toimintatapoja todella hyvin. Itse olen ns. puoliksi kaapissa, enkä tiedä, uskallanko tulla sieltä koskaan täysin ulos. Mun on myös helpompi vitsailla asioista, kuin puhua tunteista. Huumorista on tullut mun keino selvitä asioista, sen varjolla pystyy puhumaan jopa todella ahdistavista asioista, koska sen huumori-verhon taakse on niin helppo kätkeytyä. Mulle on helpompaa olla kova, kuin pehmeä. Olen välillä kateellinen ihmisille, jotka uskaltavat avautua tunteistaan ja olla haavoittuvia. Toisaalta hieno alku sinulle, kun pystyt myöntämään tuollaisia asioita, vaikka sitten edes anonyymilla palstalla. Niin ja sama täällä, peilaan itseäni K:n&B:n tapaukseen.
 
vierailija
Ärsyttää myös paljon, että se Skopjen keikka on jonkinlainen festari, koska olisin varmaan sinnekin päässyt yhteyksien kannalta ihan hyvin (vaikka siellä ei olekaan yöpaikkaa kuten Belgradissa todnäk olisi). :p

- Joymuffin
 
vierailija
Tämä ketju on aina ollut suosikkini, mutta tykkään myös Vauvan överistä kreisibailausmenosta.

Sinänsähän meidän ei tarvitse miettiä ulkkareita samalla tavalla nyt, koska he ovat myös Plussalla (jossa voi lähettää yksityisviestejäkin rekisteröityneille) ja Sisilialla on käsittääkseni kontakti Made in Italyyn? Eli jos laiva uppoaa, niin uuden ketjun nimi voisi olla käsittämätön ulkkareille ja he löytävät kyllä.

Mutta jos ketju roikkuu suosituimmissa, epäilen trollien löytävän sen aina nimestä riippumatta.

- Joymuffin
Joo, uuden laivan täytyis olla harhauttavalla nimellä ja ekoille sivuille viestejä myös, jotka harhauttaa eikä postauksia liian usein. Etenis silleen hitaammin. En tiedä, vaikea kai trolleja on kokonaan harhauttaa.
 
vierailija
kiitos! Tuskailin samaa että en saa puhelimella tuota toimimaan mutta työkoneella onnistui ja copy-pastella talteen. Tämä on niitä hetkiä kun välähtää mieleen, että toivottavasti ei lähiaikoina potkaise tyhjää ja perhe/työnantaja käy puhelimen tai tietokoneen sisältöä ja hakuhistoriaa läpi
Tämä sama pelko leijuu itselläkin, mutta aion kyllä itsekin ottaa nyt riskin tuon ficcin suhteen 😄. Minnekähän koneen syövereihin sen uskaltaisi tallettaa? Ehkä pitäisi luoda kansio "Parhaimmat siivousvinkit" tai jotain muuta yhtä kiinnostavaa 😅
 
vierailija
Jepjep Joy, Made in Italyn kanssa jutustellaan ihan in real life tai melkein 😉. Hän on kyllä yleensä melkein minua paremmin perillä palstanvaihdoista 😁, mutta tosiaan välitän aina tiedot eteenpäin.

T. Sisilia
 
vierailija
Joo, uuden laivan täytyis olla harhauttavalla nimellä ja ekoille sivuille viestejä myös, jotka harhauttaa eikä postauksia liian usein. Etenis silleen hitaammin. En tiedä, vaikea kai trolleja on kokonaan harhauttaa.
Mutta kun sitä keskustelun tahtia on oikeastaan mahdoton hallita. Tänne puutarhaan ei ilmeisesti kirjoittele kovin moni (kehno arvioni perustuen vain mutuun, mutta maksimissaan 30 henkeä?), mutta Vauvalla on huomattavasti enemmän lurkkaajia ja satunnaisia kirjoittelijoita, ainakin peukkujen määrästä ja tosiaan siitä keskustelun tahdista päätellen. En vain usko sen toimivan, että koetettaisiin siellä ottaa rauhallisesti ja peittää ketjua siten. Eikä se nimenvaihdos varmasti kovin pitkään toimi, kyllä trollit ennen pitkää aina jonkun suositun ketjun ottavat tähtäimeensä. K&B on vain heille tosi riemastuttava aihe, koska kettuilla voi niin monesta "nolosta" asiasta, kuten euroviisuista, mummonpitseistä poikabändin päällä, oikeiden ihmisten asioiden spekuloimisella, shippaamisesta... Aika hyvin tuntuivat trollit kyllä pysyvät MS-ketjusta poissa, siinä taisi olla jostain syystä paras tunnelma (ainakin omasta mielestäni). Sattumaa vai ajoitusta, en tiedä.
 
vierailija
En tiedä muista mutta ne aiemmat trollit olen ainakin itse vielä jotenkin sietänyt ja trollejahan on vauvalla aina, ei niitä kyllä voi välttää. Tämmöinen samojen lapsellisten juttujen spämmääminen tuntikausia päivittäin putkeen on nyt se mikä sai oman kärsivällisyyden loppumaan. Mutta ei kai tuontyylinen trollaus voi loputtomiin jatkua, sairasta.
 
vierailija
En tiedä muista mutta ne aiemmat trollit olen ainakin itse vielä jotenkin sietänyt ja trollejahan on vauvalla aina, ei niitä kyllä voi välttää. Tämmöinen samojen lapsellisten juttujen spämmääminen tuntikausia päivittäin putkeen on nyt se mikä sai oman kärsivällisyyden loppumaan. Mutta ei kai tuontyylinen trollaus voi loputtomiin jatkua, sairasta.
Ja tarkennuksena siis, en missään nimessä hyväksy yksityishenkilöjuttuja mutta jotenkin ne oli oppinut hyppäämään yli ja turtunut tietyllä tavalla. Eikä niitä onneksi spämmitty tällaiseen tyyliin mitä nyt näitä hemmetin ponijuttuja.
 
vierailija
En tiedä muista mutta ne aiemmat trollit olen ainakin itse vielä jotenkin sietänyt ja trollejahan on vauvalla aina, ei niitä kyllä voi välttää. Tämmöinen samojen lapsellisten juttujen spämmääminen tuntikausia päivittäin putkeen on nyt se mikä sai oman kärsivällisyyden loppumaan. Mutta ei kai tuontyylinen trollaus voi loputtomiin jatkua, sairasta.
Joo mäkin oon aiemmat sietäny ihan hyvin, tosin on silloinki saanu välillä huokailla erittäin syvään, mut nyt ei jaksa yhtään. Välillä käyn tsekkaamassa et mikä meno, mut saa kyl nopeesti lähtee pois.
 
vierailija
Lihavoitu teksti voisi olla mun kirjoittama. Ymmärrän sua ja sun toimintatapoja todella hyvin. Itse olen ns. puoliksi kaapissa, enkä tiedä, uskallanko tulla sieltä koskaan täysin ulos. Mun on myös helpompi vitsailla asioista, kuin puhua tunteista. Huumorista on tullut mun keino selvitä asioista, sen varjolla pystyy puhumaan jopa todella ahdistavista asioista, koska sen huumori-verhon taakse on niin helppo kätkeytyä. Mulle on helpompaa olla kova, kuin pehmeä. Olen välillä kateellinen ihmisille, jotka uskaltavat avautua tunteistaan ja olla haavoittuvia. Toisaalta hieno alku sinulle, kun pystyt myöntämään tuollaisia asioita, vaikka sitten edes anonyymilla palstalla. Niin ja sama täällä, peilaan itseäni K:n&B:n tapaukseen.
Iso kiitos tästä sun viestistä ❤. Ymmärrän ja samaistun.

Mä olen tutkiskellut itseäni ihan eri tavalla tän ihmisen tapaamisen jälkeen, koska meillä jostain syystä klikkasi niin välittömästi että en ole ikinä kokenut mitään tällaista.
Ja vaikka meillä on todella erilaiset lähtökohdat ja elämäntilanteet, ymmärrettiin kuitenkin toisiamme ihan puolesta sanasta, ja toisillemme ollaan uskallettu puhua paljon sellaisista jutuista mitä ei aiemmin ole edes itselleen voinut myöntää. Eli se käsinkosketeltava "auki oleminen" minkä väittäisin tapahtuneen myös K&B keississä (toivottavasti tästä nyt ei kukaan loukkaannu, tämä on vain mun tulkintani enkä väitä tietäväni mitä ns. kulissien takana ja henkilöiden omassa mielessä on tapahtunut, jos edes mitään), on todellakin tuttu tunne.
Tämä on muuten meillä johtanut myös todella järisyttäviin (positiivisiin) muutoksiin molempien elämässä.
 
vierailija
Mä lähetin tämän keskustelun linkin Lady Slolle tänään. On tämä vähän sekavaa kun on yhteensä 5 eri ketjua Käärijä ja JO aiheista täällä ja vauva.fi
6; tämä, emoketju, kaksi yöketjua, A-studio, Uutis- ja tietotoimisto. :) Itse tosin lopetin A-studion lukemisen shippausvihan takia ja tietotoimisto ei ole keskusteluihin. Mutta joo, on turhan sekavaa.
 
vierailija
Millaisen vähäpukeisesta tai puolialastomasta fanart-kuvasta K on tykännyt joskus aiemmin kesällä tai syksyllä? Mulla on mennyt se ohi!

Lisäksi tiedustelisin, laittoiko K sormia suuhun tai imi sormiaan jollain Eurotourin keikalla?

Nämä havainnot on menny multa ohi, ja mielelläni näkisin materiaalia niistä, jos joltain löytyy linkkiä!
 
vierailija
Mietin muuten tässä, kun näin sen ryhmäkuvan sieltä Thaikuista koko siitä porukasta, että eikö Bojanin poissaolo ole JO:n faneissa aiheuttanut mitään sen ihmeenpää kummastelua? Toki täällä meillä on hyvinkin hyväksyvästi mietitty, että hyvä kun lepää kunnolla ja ottaa etäisyyttä bändi touhuihin, mutta mites esim. slovenialaiset fanit? Musta tuo ryhmäkuva jotenkin alleviivasi sitä, että yksi puuttui kuviosta, varsinkin kun koko alkuloma selkeästi Bojanin poissaoloa piiloteltiin.
 
vierailija
Mutta kun sitä keskustelun tahtia on oikeastaan mahdoton hallita. Tänne puutarhaan ei ilmeisesti kirjoittele kovin moni (kehno arvioni perustuen vain mutuun, mutta maksimissaan 30 henkeä?), mutta Vauvalla on huomattavasti enemmän lurkkaajia ja satunnaisia kirjoittelijoita, ainakin peukkujen määrästä ja tosiaan siitä keskustelun tahdista päätellen. En vain usko sen toimivan, että koetettaisiin siellä ottaa rauhallisesti ja peittää ketjua siten. Eikä se nimenvaihdos varmasti kovin pitkään toimi, kyllä trollit ennen pitkää aina jonkun suositun ketjun ottavat tähtäimeensä. K&B on vain heille tosi riemastuttava aihe, koska kettuilla voi niin monesta "nolosta" asiasta, kuten euroviisuista, mummonpitseistä poikabändin päällä, oikeiden ihmisten asioiden spekuloimisella, shippaamisesta... Aika hyvin tuntuivat trollit kyllä pysyvät MS-ketjusta poissa, siinä taisi olla jostain syystä paras tunnelma (ainakin omasta mielestäni). Sattumaa vai ajoitusta, en tiedä.
Tuohan se juuri hankalaa on, kun jotain tapahtuu K, B, JO meininkiä, niin viestejä satelee huimalla tahdilla. Palsta räjähtää aina silloin ja palsta pomppaa eturiviin :D
 
vierailija
Mietin muuten tässä, kun näin sen ryhmäkuvan sieltä Thaikuista koko siitä porukasta, että eikö Bojanin poissaolo ole JO:n faneissa aiheuttanut mitään sen ihmeenpää kummastelua? Toki täällä meillä on hyvinkin hyväksyvästi mietitty, että hyvä kun lepää kunnolla ja ottaa etäisyyttä bändi touhuihin, mutta mites esim. slovenialaiset fanit? Musta tuo ryhmäkuva jotenkin alleviivasi sitä, että yksi puuttui kuviosta, varsinkin kun koko alkuloma selkeästi Bojanin poissaoloa piiloteltiin.
Seuraako kukaan sikäläisiä keskusteluja (varmaan)? Onko niissä herännyt kysymyksiä ja spekulaatioita Bojanin poissaolon syistä?
 
vierailija
Millaisen vähäpukeisesta tai puolialastomasta fanart-kuvasta K on tykännyt joskus aiemmin kesällä tai syksyllä? Mulla on mennyt se ohi!

Lisäksi tiedustelisin, laittoiko K sormia suuhun tai imi sormiaan jollain Eurotourin keikalla?

Nämä havainnot on menny multa ohi, ja mielelläni näkisin materiaalia niistä, jos joltain löytyy linkkiä!

Taisi olla ihan kotimaan keikka, jossa hän tunki sormen suuhunsa ja imi sitä. Oli kyllä aika awwww - pätkä, tosin hyvin äkkiä ymmärsi, mitä on tekemässä, ja pyysi anteeksi. Taisi olla vielä joku ikärajaton keikkakin.
 
vierailija
Ei auta paatin upotus ja uuden vesillelasku kun trollit tietävät myös näistä varaketjuista ja löytävät siten jokapaikkaan. Rellestäkööt aikansa.

Ja olkaapa hyvä ficciä kaivanneet! Yön yli kun mietti niin löytyihän se.
t. ficin etsijä ja löytäjä
 
vierailija
KB-välistä dynamiikkaa on täällä ollut aiemmin siellä täällä puhetta ja keskustelua aiemmin kesällä ainakin.

Itselle heidän vuorovaikutuksestaan tekee mielenkiintoista se, että arvelisin, että molemmat voivat ja heille voi olla luontaista ottaa monenlaista roolia keskinäisessä vuorovaikutuksessa. Sen sijaan, että olisi selkeästi niin, että ihan vaikka kaveritasolla toinen on aktiivisempi kontaktinottaja tai päättäjä ja toinen seuraa, niin vaikuttaisi, että molemmilla on aika laaja skaala siinä liukuessa seuraajapuppysta aktiiviseen ja suoraan kontaktinottoon toista kohtaan. Jotenkin siihen liittyy myös mun silmään, että molemmat näyttää suht avoimesti ja julkisesti (varsinkin K) vivahteita söpöstä vahvaan flirtti-ilmaisuun, mitä ihmiset ei ehkä yleensä niin näytä muuta kuin lähimmille tai lähimmälle. Toki sitä tulee läpi heidän shown ja julkisuuspersoonan myötä myös eri lailla kuin muuten.

Lisäksi heittäisin, että molemmille voi olla myös vapauttavaa, kun juttua, aloitteita läppiin tulee niin runsaasti myös toiselta puolelta (tietenkin muiden kavereiden kanssa varmasti myös niin).

Dynamiikalla tarkoitan tässä ennemminkin heidän välistään esim huomion osoittamista ja vastaanottamista (jota voi olla tosi monessa muodossa esim. roastauksen, flirtin ja huumorin ja muiden aloitteiden muodossa, oli se jollain lailla latautunutta tai ei), mutta myös muulta kannalta dynamiikasta heidän välillä olisi hauskaa kuulla, miten näette sitä!

Tästä aiheesta kannalta tai toiselta olisi mielenkiintoista kuulla ajatuksia ja jutella:)
 
vierailija
Mulla palo nyt käämit tuon ponipojan kanssa ja oon ilmiantanu sen viestejä. Jos laiva uppoaa kokonaan niin aivan sama. Toistaiseksi ei oo muuta ku ilmiannetut viestit hävinny. Keskustelu on kyllä nyt rauhoittunut selvästi. Ehkä se kyllästy.
 

Yhteistyössä