Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä itse asiassa vähän aavistelin tätä, vaikka tuskin kyse on Kärtsän pelosta ihmisten suhtautumiseen. Eihän se ole aiemminkaan välittänyt, jos sen lavakäytöstä on kritisoitu. Sen sijaan mietin, että K tuskin haluaa jumiutua yhteen ja samaan juttuun ja siksi tuota HHH-pusua ei joka kerralla nähdä. Se syntyi ja kuului vähän kuin Eurotourille, ja nyt on varmaan taas eri fiilis, kun kotikentällä ollaan. Itse en sitä edes kaipaa ja musta se näytti aina vähän kornilta. Mutta varmaan jossain vaiheessa se taas nähdään.
Voi hyvin olla näin, ja varmasti fiksumpaa, ettei ota pususta jotakin pakollista lavakoreografian osaa.

Tai toki voi olla niinkin, että joko K tai Jukka oli flunssassa eikä haluttu tartuntaa 😄
 
vierailija
Tulin yöllä lukeneeksi muutaman ficin, kun täällä olen evakossa. Nää on ehkä liikaa mun sydänparalle yöllä luettavaksi, uppouduin kyllä täysin sinne maailmaan. Hyviä kirjoittajia kyllä, kun ovat saaneet luotua niin tunteita herättävää tekstiä.
Sen bussi ficcin ilmeisesti kadottua, oon alkanut huolestua, että mun lempificcini katoavat jonnekin 😳
 
vierailija
Kyllä noita kannattaa ottaa talteen. Jos nyt tulisi joku laivahaveri, niin niitä voi alkaa poistua enemmänkin. Joskus oli joku suht suosittu yliopisto-AU-ficci, joka poistui lähes välittömästi kun neljäs tms luku oli tullut. Myös yksi suomalainen ficcaaja poisti tunnuksensa kokonaan ja hänellä oli kymmeniä K&B-ficcejä, tosin suurin osa lyhyitä ja ei kovin hyviä.
 
vierailija
Sen bussi ficcin ilmeisesti kadottua, oon alkanut huolestua, että mun lempificcini katoavat jonnekin
Oikeasti suosittelen, että lempifikit ladataan omalle laitteelle vaikka pdf:nä talteen. Liian monta kertaa olen kokenut sen kohtalon, että määrittelemättömästä syystä kirjoittaja vain katoaa ja poistaa samalla kaikki fikkinsä. AO3 onneksi tukee tätä lataamista tosi hyvin, saa vaikka missä muodossa fikin talteen, ja luettua sitten vaikka Kindlen kautta.
 
vierailija
Jos ei toi meno rauhoitu huomiseksikaan kun on Jokereiden keikka niin pitäisikö väliaikaisesti laittaa palstalle joku Titanicin ovi tms ketju? Tai jotenkin joku Jokereiden biisien sanoituksiin/nimeen liittyvä? Mahdollisimman tylsä ja arkinen ja joka ei innostaisi sivuja kerätessäkään oikein keitään ulkopuolisia?
Vielä jos aiheen sais otsikossa sijoittumaan jonnekin 70-luvulle niin kiinnostaisiko teinejä?
Kunhan mietin, mulla on huomenna kyllä töitä.
 
vierailija
Jos ei toi meno rauhoitu huomiseksikaan kun on Jokereiden keikka niin pitäisikö väliaikaisesti laittaa palstalle joku Titanicin ovi tms ketju? Tai jotenkin joku Jokereiden biisien sanoituksiin/nimeen liittyvä? Mahdollisimman tylsä ja arkinen ja joka ei innostaisi sivuja kerätessäkään oikein keitään ulkopuolisia?
Vielä jos aiheen sais otsikossa sijoittumaan jonnekin 70-luvulle niin kiinnostaisiko teinejä?
Kunhan mietin, mulla on huomenna kyllä töitä.
Pitäiskö kuitenkin tehdä ketju jotenkin sillä ajatuksella et siellä on noi kaikki aiheet sallittuja eikä pelkästään kyseinen keikka tms?
 
vierailija
Pitäiskö kuitenkin tehdä ketju jotenkin sillä ajatuksella et siellä on noi kaikki aiheet sallittuja eikä pelkästään kyseinen keikka tms?
Ehkä ei lisää väliaikaisketjuja, menee ihan mahdottomaksi muuten tää touhu. Ja ollaanko nyt hylkäämässä tuota paattia kokonaan? Mä luotan siihen, että pahin trollaus jää, kun syyslomat loppuu. Tää viikko joudutaan tosin olemaan muualla. Ehkä täällä voisi sitten fiilistelllä Joksujen keikkaa. Olihan täällä yölläkin Kärtsän Apollon opiskelijabilekeikkakin keskusteltavana.
 
vierailija
Ehkä ei lisää väliaikaisketjuja, menee ihan mahdottomaksi muuten tää touhu. Ja ollaanko nyt hylkäämässä tuota paattia kokonaan? Mä luotan siihen, että pahin trollaus jää, kun syyslomat loppuu. Tää viikko joudutaan tosin olemaan muualla. Ehkä täällä voisi sitten fiilistelllä Joksujen keikkaa. Olihan täällä yölläkin Kärtsän Apollon opiskelijabilekeikkakin keskusteltavana.
Tottakai voi. 💚
 
vierailija
Pitäiskö kuitenkin tehdä ketju jotenkin sillä ajatuksella et siellä on noi kaikki aiheet sallittuja eikä pelkästään kyseinen keikka tms?
Se ois vain väliaikainen, ihan turha laatia sille mitään sääntöjä. Tuolla Vaivalla ei pääsääntöisesti ketjuihin asetella mitään sääntöjä, vaan keskustellaan vaan.
Pointti oli, että miten ketju olisi sellainen, että siellä sais keskustella ilman paikalle ilmaantuvia trolleja.
 
vierailija
Ehkä ei lisää väliaikaisketjuja, menee ihan mahdottomaksi muuten tää touhu. Ja ollaanko nyt hylkäämässä tuota paattia kokonaan? Mä luotan siihen, että pahin trollaus jää, kun syyslomat loppuu. Tää viikko joudutaan tosin olemaan muualla. Ehkä täällä voisi sitten fiilistelllä Joksujen keikkaa. Olihan täällä yölläkin Kärtsän Apollon opiskelijabilekeikkakin keskusteltavana.
Kirjoitin jo tähän vastauksen, sori jos ilmestyy tuplana. Oon samaa mieltä, ehkä odotellaan kuitenkin rauhassa muutama päivä kun näitä varaketjujakin on useita ja emoketju kuitenkin vielä auki. Pakkohan noiden lapsellisten juttujen on jossain vaiheessa loppua.
 
vierailija
Oikeasti suosittelen, että lempifikit ladataan omalle laitteelle vaikka pdf:nä talteen. Liian monta kertaa olen kokenut sen kohtalon, että määrittelemättömästä syystä kirjoittaja vain katoaa ja poistaa samalla kaikki fikkinsä. AO3 onneksi tukee tätä lataamista tosi hyvin, saa vaikka missä muodossa fikin talteen, ja luettua sitten vaikka Kindlen kautta.
Hmm, en vaan haluaisi ladata niitä omille laitteilleni. Shippaus todellakin on piilotettu niin perusteellisesti muilta, että en todellakaan haluaisi ottaa edes sitä pientä riskiä, että paljastuisin vahingossa 😅
 

Yhteistyössä