❤️PERRRRRJANTAI PÄRINÄT❤️

Ihanaa, tänään on perjantai!❤



Mitäs kepposia tänään keksitään?😏

Pitäisköhän korkata kylmän kauden alkomahooliputeli.🤔
Joku hyvä likööri tai muu. Suositelkaa.🤗

Illalla vois käydä lenkillä, mennä saunaan, käpertyä sohvalle pitkissä villasukissa ja katsoa telkkua/lukea kirjaa.
Aloitin True Bloodin katsomisen, aika metka sarja.😁 Sopivasti alastomuutta ja huumoria. GOT on edelleen katsomatta!😳

Mikä kirja/sarja/leffa menossa?

Kuuntelin yksi ilta ”daddy’s naughty girl” tyyppisiä audionovelleja, aika kivoja.😁😍

Mulla kirjat ovat olleet parina vuonna pelkkää poliittista jorinaa. Voisi välillä lukea jotakin muuta.

@-roosaruusa- mikä oli se eroottinen susi/ihmissusi kirjasarja tms? Olisko ollut trilogia…🤔
 
vierailija
Ihanaa, tänään on perjantai!


Mitäs kepposia tänään keksitään?

Pitäisköhän korkata kylmän kauden alkomahooliputeli.
Joku hyvä likööri tai muu. Suositelkaa.

Illalla vois käydä lenkillä, mennä saunaan, käpertyä sohvalle pitkissä villasukissa ja katsoa telkkua/lukea kirjaa.
Aloitin True Bloodin katsomisen, aika metka sarja. Sopivasti alastomuutta ja huumoria. GOT on edelleen katsomatta!

Mikä kirja/sarja/leffa menossa?

Kuuntelin yksi ilta ”daddy’s naughty girl” tyyppisiä audionovelleja, aika kivoja.

Mulla kirjat ovat olleet parina vuonna pelkkää poliittista jorinaa. Voisi välillä lukea jotakin muuta.

@-roosaruusa- mikä oli se eroottinen susi/ihmissusi kirjasarja tms? Olisko ollut trilogia…
Et oo ajatellut vaakamamboilla?
 
Varmaan kiviäkin kiinnostaa, että mulla on kolme kirjaa tällä hetkellä kesken lukemisen. Yks on Antti Tuurin kokoama, salaojituksen historiaa käsittelevä, toinen Tuomas Ragvaldinpojan elämänkerta. Tää heppu oli täkäläisiä syntyjään, mutta vaikutti elämänsä aikana Turun seudulla. Oli aikansa tunnetuimpia arkkiveisurunoilijoita 1700-luvulla. Ja se kolmas on Vesku Loirin elämänkerta.
niistä mä aina joutessani luen, milloin mikin käteen sattuu, muutaman sivun, kun sattuu olemaan joutoaikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ihanaa, tänään on perjantai!



Mitäs kepposia tänään keksitään?

Pitäisköhän korkata kylmän kauden alkomahooliputeli.
Joku hyvä likööri tai muu. Suositelkaa.

Illalla vois käydä lenkillä, mennä saunaan, käpertyä sohvalle pitkissä villasukissa ja katsoa telkkua/lukea kirjaa.
Aloitin True Bloodin katsomisen, aika metka sarja. Sopivasti alastomuutta ja huumoria. GOT on edelleen katsomatta!

Mikä kirja/sarja/leffa menossa?

Kuuntelin yksi ilta ”daddy’s naughty girl” tyyppisiä audionovelleja, aika kivoja.

Mulla kirjat ovat olleet parina vuonna pelkkää poliittista jorinaa. Voisi välillä lukea jotakin muuta.

@-roosaruusa- mikä oli se eroottinen susi/ihmissusi kirjasarja tms? Olisko ollut trilogia…

Aaaa.

The Twilight Saga

Siiinä on silmänruokaa monessa muodossa :p
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ja oli joku muukin.

Eihän se tää vaan ollu? Ootko tän jo kuluttanut:
Ihmissusi-trilogia (Viimeinen ihmissusi, Veren yhdistämät) - Glen Duncan

En oo kuullutkaan.


Mut korvan taa tungetaan kaikki trilogiat. Ku ois kivaa settiä noin seitsemäksi tunniksi niin odottelu kentällä ja koneessa sujuisi kuin siivillä.


Ni ja en oo mitään edes lukenut ku hilloan parhaita suosituksia talvea varten.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En oo kuullutkaan.


Mut korvan taa tungetaan kaikki trilogiat. Ku ois kivaa settiä noin seitsemäksi tunniksi niin odottelu kentällä ja koneessa sujuisi kuin siivillä.


Ni ja en oo mitään edes lukenut ku hilloan parhaita suosituksia talvea varten.
Jos lukee jotakin sykähdyttävää niin lentokoneeseen savettipaketti mukaan, että voi pyyhkästä välillä.😁
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Oispa muuten piinaavaa jos tosissaan sykähtelisi. Vessat ku on aivan liian ahtaat eikä sinne kahdestaan kuitenkaan pääsisi livahtamaan.



Taas ois tenoille käyttöä. Pitäisköhän oikeasti ostaa paketillinen?
Kyllä sinne veskiin mahtuu mutta nykyään kyttäävät ihan liian haukkana. Tarvitaan harhautusväkeä.
Toista se oli ennen kun pääs katselemaan ohjaamoa ja veskiinkin pääs naimaan.🙄
Suuhoitoa/käsikopeloa sentään voi ottaa/antaa kun ottaa viltin mukaan.

Itse suosisin Tenaa jos on huumorikirja ja vuokkoset pikkuhousunsuoja jos kirja on eroottinen.🤓 Mut kyllä saveteillskin pärjää jos ei tykkää vaippoja pitää.👍
 
Kyllä sinne veskiin mahtuu mutta nykyään kyttäävät ihan liian haukkana. Tarvitaan harhautusväkeä.
Toista se oli ennen kun pääs katselemaan ohjaamoa ja veskiinkin pääs naimaan.
Suuhoitoa/käsikopeloa sentään voi ottaa/antaa kun ottaa viltin mukaan.

Itse suosisin Tenaa jos on huumorikirja ja vuokkoset pikkuhousunsuoja jos kirja on eroottinen. Mut kyllä saveteillskin pärjää jos ei tykkää vaippoja pitää.

Siis mun mies on voimannostajakokoa. Jos me ahtaudutaan veskiin yhdessä ni varaa liikkua jää sen verran että asia hoituu yhtä hyvin mielikuvittelemalla. :D
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Haha
Reactions: -roosaruusa-
Olen suuri kirsikan ystävä. On se hitto kun kivijalka-alkoista ei saa mitään mitä minä haluaisin. Esim. kirsikkalikööri tai lempparini Sheridan kermalikööri
 
Kaikista maailman marjoista just mustaherukka jota inhoan. Tai siis, on se suoraan puskasta hyvää mutta muutoin en kyllä syö.
Alkoissa on kyllä vähän mielikuvituksen puutetta tällaisen ihmisen mielestä joka oikeasti juo alkoa koska se on hyvää, ei päihtymistarkoituksessa.

Joku sellainenkin likööri voisi olla hyvä missä olis kardemummaa.🤔
 

Yhteistyössä