Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt tarvitaan se video B-puheista ja nopeasti
Mä epäilen, että sen on helpompaa avautua aiheesta ulkomailla kuin suomessa. Sanoa asioita siellä aiheesta, joita ei täällä ole viitsinyt / uskaltanut sanoa. Esim Bojan on yöpynyt hänen luonaan. Niin mutta jos Twilight illan henkeen niin not interesting.
Silti se haluaa paljastella sen.
Mä luulen, että siksi, koska se on niin hiton ylpeä siitä, että saanut Bojanin luokseen, tuollaisen komean kaverin. Ja sitten se on rakastunut, eikä mahda nyt itselleen (ja puheilleen) mitään.
Pidätteli itseään vähän kotiyleisön edessä. Onhan se paljastanut jo täällä niin paljon (alkaen HS-klippi yms.)
 
vierailija
Ja hei oliko nyt niin että HHH sanojen perusteella herra no homo Pöyhönen kuuntelee Ricky Martinia ja miettii haluavansa hänen kanssaan naimisiin? 🤭

(Jepjep, olen toki aasi mutta vähän hihityttää kumminkin)
 
vierailija
Bojan on varmaan tsempannut ja antanut K:lle viime hetken vinkkejä puhelimessa ennen keikkaa, kun vaikutti vähän jännittyneeltä keikan alussa. Jotenkin suloista, että ovat selvästi läheisiä ystäviä siviilissä.
 
vierailija
Mun pellemeikit muuttuu pysyviksi, jos B oikeasti näyttäytyy jollain Eurotourin keikalla. En ole hetkeäkään uskonut siihen, mutta mitä hittoa se Kärppä menee huudattamaan Bojanin nimeä keikalla ja sanoo jutelleensa just ennen keikkaa sen kanssa?! Uskoni realismiin alkaa horjua, auttakaa.
 
vierailija
Oliko oikeasti huudattanut yleisöä bojan nimellä..? En usko ennen kuin näen omin silmin..JOS bojan olis bäkkärillä ja kärtsän kiertueella thaimaan loman sijaan, niin sehän tarkoittaisi, että B&J on pariskunta. Ei ystävät tekis tuollaista.
 

Yhteistyössä