Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Metsien mulkut, eli hirvääkärpäset ja punkit...
Hirvikyrpiä oli juu, mutta sinnikkäänä keräsin ämpärillisen suppilovahveroita ja juoksin sitten saunaan ja uimaan.😁 Järvivesi oli jo viileetä, mutta kyllä siinä vielä ui.

Haukea on noussut järvestä ja ribsejä ollaan syöty.

Ollu sen verran viileetä, että sai jo laittaa takkaan tulet.❤

Kohta se on suunnattava nokka kohti tsadia ja suoraan jalkapallomatsiin. Täällä ripsii vettä, saas nähhä sataako tsadissa.

Seesteistä sunnuntaita kaikille.❤
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja KalaMies
Hirvikyrpiä oli juu, mutta sinnikkäänä keräsin ämpärillisen suppilovahveroita ja juoksin sitten saunaan ja uimaan. Järvivesi oli jo viileetä, mutta kyllä siinä vielä ui.

Haukea on noussut järvestä ja ribsejä ollaan syöty.

Ollu sen verran viileetä, että sai jo laittaa takkaan tulet.

Kohta se on suunnattava nokka kohti tsadia ja suoraan jalkapallomatsiin. Täällä ripsii vettä, saas nähhä sataako tsadissa.

Seesteistä sunnuntaita kaikille.
Kuulostaa onnistuneelta viikonlopulta :)

Mua taas ärsyttää jo nyt, ku joudun heseen joko ens viikolla tai sitä seuraavalla...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
@Algoma ja @KalaMies en mä siitä ihmeempiä kertoa osaa, kun en ole toisessa vastaavanlaisessa käynyt.

Mut olin ylpeä meidän isoimmasta "lapsesta". On se tarkkaan kuunnellut, mitä mä edellisessä tehtaassa, jossa yhtäaikaa työskenneltiin tovi, kritisoin. Kaikki turhat, risat, rojut oli viety veks ja yleisilme oli siisti.


Ni, ei ollut tehdas suomessa. Ellen väärin muista niin KalaMies saattaisi keksiä, missä se sijaitsee, mutta luotan ettei muille paljasta.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä