Ei ollut muita tikkuja kotona, kuin onestep ja niissä ei kyllä näkynyt mitään tänään Taidan malttaa nyt loppuviikkoon, ja teen sitten uuden testin jos menkat ei ole alkanut.
Laitahhan kuvaa niin voidaan yhdessä tuumailla!Mä tein päähänpistona äskön testin. En ollu pidättäny kauaa ja oon juonu aika paljon. Eilen oli nega. Olin aatellu et testaan sit pe jos menkat ei oo alkanu. Pitäs alkaa torstaina. Testiin tulikin aivan selkeä värillinen haamu
https://aijaa.com/hqCNUfLaitahhan kuvaa niin voidaan yhdessä tuumailla!
Itekkin nään siinä toisen viivan Paljon onnea ja toivotaan, että lähtee tuosta tummumaan
Eikö samaa asiaa tukisi ihan vain syödä greippi hedelmää? Itse päädyin tähän ratkaisuun. Löydän aina vain verigreippi mehua, mutta en pelkkää greippiä. Monessa kierrossa ollut verigreippi mehu, mutta tähän kiertoon ostin ihan hedelmä hyllyltä greippejä. Aattelin kyllä ensiksi pusertaa mehuksi, mutta eihän meillä oo sitä millä se mehu puristetaan.Mulle voi merkata tälle päivää kp2/25-31.
Suunnitteilla ois jatkaa imetystä vielä n.2kk, imetyksen vähenemisen/lopetuksen jälkeen nousee toiveet onnistumisesta.. Mut saas nähä.
Tietääkö kukaan mistä saisi ostettua greippimehua? Sen "ihmeen" haluaisin kokeilla toisen kerran. Mä en oo sitä löytäny mistään.
Greippimehua mäkään en oo löytänyt mistään joten samalla meen itsekin eli greippii /verigreippii vaa kaupasta ja puristaa mehuks!Eikö samaa asiaa tukisi ihan vain syödä greippi hedelmää? Itse päädyin tähän ratkaisuun. Löydän aina vain verigreippi mehua, mutta en pelkkää greippiä. Monessa kierrossa ollut verigreippi mehu, mutta tähän kiertoon ostin ihan hedelmä hyllyltä greippejä. Aattelin kyllä ensiksi pusertaa mehuksi, mutta eihän meillä oo sitä millä se mehu puristetaan.
Mehua kaipaan, ei kiitos greippiä. Mut voi olla, että ei vaan enää saa mistään. Näin oon päätellyt. Greippii en ala syömään.Eikö samaa asiaa tukisi ihan vain syödä greippi hedelmää? Itse päädyin tähän ratkaisuun. Löydän aina vain verigreippi mehua, mutta en pelkkää greippiä. Monessa kierrossa ollut verigreippi mehu, mutta tähän kiertoon ostin ihan hedelmä hyllyltä greippejä. Aattelin kyllä ensiksi pusertaa mehuksi, mutta eihän meillä oo sitä millä se mehu puristetaan.
On kyllä hyvin vahvistunut, toivon teille parhainta onnea että pieni pysyy mukanaOn ruvennu vähän vahvistumaan:
https://aijaa.com/h0qhfL
Mut kovasti mahaa väliin nipistelee ja on paineen tunnetta, ja sit heti meinaa nousta pelko
Enkä vielä oo uskaltanu liittyy toukokuisiin, enkä varmaan uskalla ennen turvallisia viikkoja.