vierailija
Kuka on huijannut?En jää enää odottamaan sinua. Huijaat vaan vuodesta toiseen.
Kuka on huijannut?En jää enää odottamaan sinua. Huijaat vaan vuodesta toiseen.
Samoin. Hyväö syksyä.Hyvää syksyä
Ai tyytyväinen nykyiseen kumppaniin vai?Miksi mitään ei ole tapahtunut? Oletko tyytyväinen nykyiseen?
Totta kai voit turvautua. Tässä elämässä meidän tulee helpottaa lähimmäistemme taakkoja ja kiskoa heidät suonsilmästä, jos tarvis. Hyvä, että nukuit hyvin.Hyvää aamupäivää.
Kiitos avustasi .Tein kaiken ohjeittesi mukaisesti. Nukuin hyvin. Toivottavasti sinäkin.
Tunsin tosiaan kevyen lähettämäsi lentosuukon ja jopa kuulin nimeäni kuiskittavan.
Sitä vain ihmettelin, kuinka joku tiesi nimeni?
Voinko turvautua apuusi joskus toistekin unikaverina, kun unen tarve on suuri ja täällä satun unirytmini menettäneenä haahuilemaan?
Ps. En tiedä kuiskitko oman ihastuksesi nimeä, koska kuulin vain oman nimeni korvissani.
Enkä olisi suuttunut,jos näin olisi tapahtunut. En välitä kuiskutteluista, jotka ei ole suoraan mulle kohdistettuja niin hyvässä kuin pahassa.
Toivotan sinulle hyvää syksyn jatkoa ja hyvin nukuttuja öitä.
Se on tärkeintä kun tietää, ettei ole itse huijannutEn jää enää odottamaan sinua. Huijaat vaan vuodesta toiseen.
Olet jo pitkään sanonut että tähän tulee muutos, viimeistään nyt syksyllä. Mitään ei ole edelleenkään tapahtunut....Ai tyytyväinen nykyiseen kumppaniin vai?
Mutta ilmeisesti olet tyytyväinen, sehän on tärkeintä.Olet jo pitkään sanonut että tähän tulee muutos, viimeistään nyt syksyllä. Mitään ei ole edelleenkään tapahtunut....
Nyt on väärä.Olet jo pitkään sanonut että tähän tulee muutos, viimeistään nyt syksyllä. Mitään ei ole edelleenkään tapahtunut....
Sanoit kesällä, että voidaan nähdä syyskuun alussa. Mutta olet edelleen matamin kanssa...Se on tärkeintä kun tietää, ettei ole itse huijannut
En ole, olen nainen ja kaipaan miestä.Sanoit kesällä, että voidaan nähdä syyskuun alussa. Mutta olet edelleen matamin kanssa...
Kiitos. Näin minäkin ajattelen ja yritän parhaani mukaan toteuttaa, joskin vaihtelevalla menestyksellä.Totta kai voit turvautua. Tässä elämässä meidän tulee helpottaa lähimmäistemme taakkoja ja kiskoa heidät suonsilmästä, jos tarvis. Hyvä, että nukuit hyvin.
Lukittu on, mut uusi on jo tilalla.Toisessa paikassa ketju taas lukittu. Mitähän siellä on taas kirjoiteltu?
Ei mikään, jos et sitä irl ehdota, vaikka tapaamista kovasti toivonkin. Tilanne on nyt se, että jos en saa sulta mitään viestiä siitä, että mulla on joku merkitys sun elämässä niin pohdin vakavasti onko mun järkee olla sun elämässä ylipäätäänMitä on tilanne tapaamisen suhteen?
Samaa toivoin.Olisitpa tykännyt.
Kiitos. Nyt vasta tämän näin. Halauksia ja suukkojaHyvää perjantai päivää. Lämpöiset halaukset ja suukot.
Mene mies jo trollaamaan muualle.En halua enää kuulla sinusta enkä pitää yhteyttä.
-e
RakasTerveisiä rakas