Tila(ntee)si kuulostaa rankalta, jaksamista ja voimahalaus sinulle.MCAS lamaa toimintakyvyttömäksi ja makaa vain sängyllä saaden jatkuvista kivuista ihon kananlihalle. Päivä 4. Näinä päivinä miettii miten kukaan kestäisi seuraani. Toivoisi rakkaan olevan vieressä ja ymmärtävän. Voidaan käydä joku päivä vaeltamassa 25km, mutta jonain päivinä minä olen kivulias. Toimintakyvytön. Laulun sanoin vielä: "on hyvä, ettet näe minua nyt, en toivo, että vuokseni sä järkytyt".
Huomenna on parempi päivä. Nukutaan siihen asti, rakas.
No jos teidän "yhteydenpito" rajoittuu palstalla kirjoittamiseen niin en yhtään ihmettele.En voi ymmärtää miten tulkitset mua niin väärin.
Siinä on varmaan se jos ei pysty kehonkieltä tai vivahteita lukemaan, niin tuijottaa vaan sanoja ja sanat taas merkitsee ihmisille eri asioita, helposti voi erehtyä mitä toinen tarkottaaEn voi ymmärtää miten tulkitset mua niin väärin.
Ei tietenkään rajoitu, pösilö.No jos teidän "yhteydenpito" rajoittuu palstalla kirjoittamiseen niin en yhtään ihmettele.
Sä et oikeasti taida nähdä mistä on kyse ja mikä osuus sulla itsellä on.Kun on ensin aiheuttanut toiselle pahaa, on mukava vetäytyä nauttimaan vahingonilosta. Niinhän sä toimit.
Naiselle, Mieheltä? nimikirjaimia? pleaseVoispa silitellä sua nyt..