vierailija
Et toimi, et usko?Niin toimit kuin uskot.
Niin uskot kuin toimit.
Et usko, et toimi?
Et toimi, et usko?Niin toimit kuin uskot.
Niin uskot kuin toimit.
Kun kävin täällä. viimeksi aamuyöstä en huomannut sun vastaustaOotan mun beibeä.
Huomenta.Huomenta rakas.
Kerro lisää. Mies vai nainen?Et sitten osoittautunutkaan luottamuksen arvoiseksi. Hyvin sä vedät.
Niin kauan kuin kohdellaan kuin ventovierasta eikä vastata mitään, ei kannata odottaa toiselta osapuolelta mitään luottamusta. Luottamus ei voi olla yksipuolista ja siihen sisältyy muutakin kuin oletus toisen vaikenemisesta.Et sitten osoittautunutkaan luottamuksen arvoiseksi. Hyvin sä vedät.
Täältä sivusta olisin voinut sanoa saman eräälle juuri samoin sanoin.Niin kauan kuin kohdellaan kuin ventovierasta eikä vastata mitään, ei kannata odottaa toiselta osapuolelta mitään luottamusta. Luottamus ei voi olla yksipuolista ja siihen sisältyy muutakin kuin oletus toisen vaikenemisesta.
Vain raukat kirjoittavat tällaisia trollauksia.Olet ihana, mutta nyt sun on aika jatkaa leikittelyäsi jonkun muun kanssa. Ei lie halukkaista pulaa, kun olet tosi ihana. Pärjäile ja voi hyvin.
Millä perusteella ansaitsen tulla pelastuksi?Vain raukat kirjoittavat tällaisia trollauksia.
Oletko aivan varma asiasta? Millä tavalla olet "tullut pelatuksi"?Millä perusteella ansaitsen tulla pelastuksi?
Olen varma.Oletko aivan varma asiasta? Millä tavalla olet "tullut pelatuksi"?
Kaikkea hyvää sinulle.Olen varma.
Juu, noin se on. Jos sanat ja teot ovat ristiriidassa, usko tekoja. Ne näyttävät sen, mitä ihminen todella ajattelee ja miten/mihin hän uskoo.Et toimi, et usko?
Et usko, et toimi?
Tämä on mun suurin suru. Se, että olen luottanut toiselle näkymiä sydämeeni, eikä hän sitä riittävällä kunnioituksella kohdellut.Et sitten osoittautunutkaan luottamuksen arvoiseksi. Hyvin sä vedät.