Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Herranjestas sentään, mikä luenta! Kiitos Tarotar!

Järjen ja tunteiden välillä vaiheilevana nämä luennat on mulle aina vähän hankalia (mitä ajatella, eli uskoako vai ei), mutta luen ne aina suurella mielenkiinnolla. Tämä viimeisin on selkeydessään kyllä hämmentävin kaikista -todellakin shippaajan unelma. Jos kyseessä se M, jota täällä uumoiltiin, niin joskus etäämmältä (ja toisaalta viisuissa läheltä seuranneena) voi todella nähdä tarkemmin.
Ja kun (ilmeisesti) M on miehiin päin itsekin niin siinäkin mielessä vois jotenki uskoa, että hän näkee selkeästi mikä on homman nimi
 
vierailija
Ainiin, piti laittaa jo M luennan perään, kun kohta voi tehdä myös Jeren luennan niin onko teillä jotain tiettyä mitä haluaisitte minun kysyvän? Kun Bojaninkin kohdalla kysyin terveydestä.
Jeren tunteista Bojania kohtaan ja aikooko tehdä niille mahdollisille tunteilleen mitään. Miten tuntemukset nyt eroavat heti viisujen jälkeiseen aikaan .
 
Ainiin, piti laittaa jo M luennan perään, kun kohta voi tehdä myös Jeren luennan niin onko teillä jotain tiettyä mitä haluaisitte minun kysyvän? Kun Bojaninkin kohdalla kysyin terveydestä.
Minua ainakin kiinnostaa kyllä ennen kaikkea tunteiden laatu Bojania kohtaan ja aikeet Bojanin suhteen jos sellaisia on. Myös tulevaisuudensuunnitelmat nykyisessä parisuhteessa.
Kuulostaa vähän tympeältä ehkä sanoa näin, mutta Kn muut asiat ei juuri nyt kiinnosta itseä läheskään niin paljon 🙈
🐶🩷
 
vierailija
Jeren tunteista Bojania kohtaan ja aikooko tehdä niille mahdollisille tunteilleen mitään. Miten tuntemukset nyt eroavat heti viisujen jälkeiseen aikaan .
Ja myös sitä että onko jokin este tunteiden syventämiselle bojania kohtaan ja jos on, nii kuinka iso tämä este on (onko ylitsepääsemätön)? Vaikuttaako Jeren ajatuksiin muut vai päättääkö hän itse tunteistaan ja tekemisestäön?
 
vierailija
Ja myös sitä että onko jokin este tunteiden syventämiselle bojania kohtaan ja jos on, nii kuinka iso tämä este on (onko ylitsepääsemätön)? Vaikuttaako Jeren ajatuksiin muut vai päättääkö hän itse tunteistaan ja tekemisestäön?
👍 Mikä estää K:ta päästämään tunteita vapaaksi? Kun aiempien luentojen perusteella niitä kuitenkin on.
 
vierailija
Ja kun (ilmeisesti) M on miehiin päin itsekin niin siinäkin mielessä vois jotenki uskoa, että hän näkee selkeästi mikä on homman nimi
Mistä tällainem vaikutelma on tullut, että M tykkää miehistä? Kysyn tätä siis lämmöllä ja lempeästi, sillä samoja juttuja oon miettinyt, mutten osaa tarkentaa, mistä fiilis on tullut.
Tällä ei ole siis tarkoitus mässäillä muiden suuntautumisten pohdinnalla, vaan hyvällä lämmöllä vaihtaa ajatuksia<3

Oon siis myös pohtinut, että ehkä hän osaa huomioida tai näkee enemmän viboja, jos on tottunut, enemmän sinut tai vaikka myös joutunut niitä havainnoimaan muista liittyen omaan elämäänsä.

Siinä romantic-haastattelussa ja turkoosi matto (vai onko se jo nykyään carpe diem -matto Kn sanoin; ) virnuilee/hymyilee taustalla, ja toki kaukaa kuvattuna, musta mun silmään hymy näyttää enemmänkin lempeän tietäväiseltä vs Jokerien enemmän kiusoitteluvirnuilut.

Tulee vaikutelma/kuvitelma, että osaisko myös samaistua johonkin, mitä näkee tai johonkin osaan siitä, tai ainakin tuntea myötätuntoa (&-iloa) tms sitä kohtaan, mitä mahdollisesti näkee.
 
vierailija
Mistä tällainem vaikutelma on tullut, että M tykkää miehistä? Kysyn tätä siis lämmöllä ja lempeästi, sillä samoja juttuja oon miettinyt, mutten osaa tarkentaa, mistä fiilis on tullut.
Tällä ei ole siis tarkoitus mässäillä muiden suuntautumisten pohdinnalla, vaan hyvällä lämmöllä vaihtaa ajatuksia<3

Oon siis myös pohtinut, että ehkä hän osaa huomioida tai näkee enemmän viboja, jos on tottunut, enemmän sinut tai vaikka myös joutunut niitä havainnoimaan muista liittyen omaan elämäänsä.

Siinä romantic-haastattelussa ja turkoosi matto (vai onko se jo nykyään carpe diem -matto Kn sanoin; ) virnuilee/hymyilee taustalla, ja toki kaukaa kuvattuna, musta mun silmään hymy näyttää enemmänkin lempeän tietäväiseltä vs Jokerien enemmän kiusoitteluvirnuilut.

Tulee vaikutelma/kuvitelma, että osaisko myös samaistua johonkin, mitä näkee tai johonkin osaan siitä, tai ainakin tuntea myötätuntoa (&-iloa) tms sitä kohtaan, mitä mahdollisesti näkee.
Mun mielestä sanoi jossain ohimennen ex poikaystävästä jotain. Ei mikään iso juttu vaan kun puhui työstään, jatkuvasta matkustelusta yms niin siinä tuli samalla sanoneeksi.
 
vierailija
Minua ainakin kiinnostaa kyllä ennen kaikkea tunteiden laatu Bojania kohtaan ja aikeet Bojanin suhteen jos sellaisia on. Myös tulevaisuudensuunnitelmat nykyisessä parisuhteessa.
Kuulostaa vähän tympeältä ehkä sanoa näin, mutta Kn muut asiat ei juuri nyt kiinnosta itseä läheskään niin paljon
🩷
Tarotar ei vissiin tee kysymyksiä gf liittyen? Mutta muuten samoja kysymyksiä itsekin pyytäisin. :)
 
vierailija
Kiitos Tarottarelle luennasta, joka ehkä eniten toi huojennuksen tunteita itselleni. Ymmärrän miksi hänen on helppo nähdä asia kirkkaasti, ja samalla se on liikuttavaa ja huojentavaa, myös repivää koska K itse on niin jumissa ja elämä menee eteenpäin. Nuo twin flame -tyyppiset ilmaukset tulevat kuitenkin aina esiin, ja ajattelen niin että maailma pyörii hiljalleen vielä pitkään, pitkään. Vaikka juuri nyt ei nähtäisi mitään lopputulemaa tälle saagalle, se ei tarkoita sitä etteikö joskus asia etenisi jollain tavoin. Tai yhteys säilyisi ja aaltoilisi taustalla ja molempien mielissä.

Kirjeestä - voisihan jostain noista virallisista meileistä kysyä olisiko jotain postiosoitetta mutta hiukan epäilen ettei taida olla kun ei ole toimistoa tai mitään heillä varmaan, ja treenikämppänsä osoitetta eivät luovuttaisi ikinä. 😅 jos joku keksii keinon, niin huikkailkaa. Ja ai hitsi kiitos nauruista, kuvittelin jo itseni kieli keskellä suuta piirtämässä koiria ja kukkasia ja kuunsirppejä ja ennustuspallo-emojeja värikynillö kirjeen loppuun 😅🤣😅

Oli muuten ihan vieraita nimiä tuolla Jokereiden sivuilla niissä meiliosoitteissa. Eri tyypit kuin Twitterissä esitellyt Kikit ja muut. Hämmentävää.

🌙💜
 
vierailija
Ainiin, piti laittaa jo M luennan perään, kun kohta voi tehdä myös Jeren luennan niin onko teillä jotain tiettyä mitä haluaisitte minun kysyvän? Kun Bojaninkin kohdalla kysyin terveydestä.
Tarotar, voisiko kysyä jotain siitä, mistä energiamamma on puhunut, eli mihin liittyisi se asia, jota J ei ole saanut sanotuksi/ilmaistuksi? Suoraa vastausta ei varmaan tuhon voi saada, mutta kai jotain suuntaa, että mihin aiheeseen se liittyisi? Ja lisäksi jotain siitä lupauksesta, kokeeko J että on joku lunastamaton lupaus hänen ja B:n välillä?
 
vierailija
Hyviä ehdotuksis J:n luentaan! Minuakin kiinnostaa J:n fiilikset tällä hetkellä (ihan yleisesti, nousisiko sieltä esiin B vai työt vai joku muu asia). Vähän samalla kaavalla mitä B:n luenta oli myös.
 
vierailija
Kiitos Tarottarelle luennasta, joka ehkä eniten toi huojennuksen tunteita itselleni. Ymmärrän miksi hänen on helppo nähdä asia kirkkaasti, ja samalla se on liikuttavaa ja huojentavaa, myös repivää koska K itse on niin jumissa ja elämä menee eteenpäin. Nuo twin flame -tyyppiset ilmaukset tulevat kuitenkin aina esiin, ja ajattelen niin että maailma pyörii hiljalleen vielä pitkään, pitkään. Vaikka juuri nyt ei nähtäisi mitään lopputulemaa tälle saagalle, se ei tarkoita sitä etteikö joskus asia etenisi jollain tavoin. Tai yhteys säilyisi ja aaltoilisi taustalla ja molempien mielissä.

Kirjeestä - voisihan jostain noista virallisista meileistä kysyä olisiko jotain postiosoitetta mutta hiukan epäilen ettei taida olla kun ei ole toimistoa tai mitään heillä varmaan, ja treenikämppänsä osoitetta eivät luovuttaisi ikinä. jos joku keksii keinon, niin huikkailkaa. Ja ai hitsi kiitos nauruista, kuvittelin jo itseni kieli keskellä suuta piirtämässä koiria ja kukkasia ja kuunsirppejä ja ennustuspallo-emojeja värikynillö kirjeen loppuun

Oli muuten ihan vieraita nimiä tuolla Jokereiden sivuilla niissä meiliosoitteissa. Eri tyypit kuin Twitterissä esitellyt Kikit ja muut. Hämmentävää.
Twin flame asiassa minua hämmentää se, että jos tilanne on ulkopuolisille aivan selvä, kuinka on mahdollista, että toinen osapuoli ei sitä tunnista ja ehkä ei tule koskaan tunnistamaankaan. Miten K siis kokee tilanteen, tunnistaa jotain, mutta ei ymmärrä täysin. Pystyykö toisen puoliskon itsestään hylkäämään niin, että se ei jää vaivaamaan lopuksi elämää.
 
vierailija
Hyviä ehdotuksia luentaan ja samat asiat pohdituttaa. Minua kiinnostaa myös se että onko heillä oikeasti kanavat auki, eli ovatko yhteydessä. Liittyy nyt etenkin tähän B:n (oletettuun) kriisiin että onko K huolissaan / tukena/ välittääkö. En tiedä voiko tällaista korteilta kysellä mutta minusta tuo kertoisi niin paljon. B oli todella paljon K tukena viisuissa, pystyykö K samaan jollain tavoin, vaikka etänä tietty erilaista mutta jotenkin.

🌙💜
 
vierailija
Oi rakkaat, kuka antoikaan nimen tälle paikalle. Tiesimmekö edes miten 'aikamoinen puutarha' tästä tuli.

Eli terveisiä vaan Sveitsistä tällä kohtaa. Meillä oli päivä, joka ei mennyt suunnitelmien osalta ollenkaan putkeen, lopputuloksena puhelimet, joista akku oli loppu. Ehdin kuitenkin saada ne uutiset, jotka kaikkia taisivat koskettaa.

Päätin olla lukematta viestejä, ennen kuin laitan tuntemukseni tähän. Ettei mikään vaikuttaisi...Pinnistelin kaiken intuitioni, ja mustaa on nyt, mustaakin mustempaa. Mielelläni olen väärässä ja otan kivitykset vastaan, polttakaa vaikka roviolla. Kaikki kuulumiset, jotka osoittavat tuntemuksiani vääräksi, otetaan ilolla vastaan.

Balkanin ruusu on siis romahtanut, ja luultavasti siksi, että J aivan liian pitkään antoi uskoa, että on tulossa elokuussa, ehkä jopa juuri tällä viikolla Sloveniaan. Epätietoisuudessaan joi B liikaa, tiedä mitä kaikkea teki, mutta kun se lopullinen tieto tuli, tuli myös lopullinen putoaminen. Padam......muistakaa, että saattoi olla ensi rakkaus, ja sydän on nyt aivan palasina. J ymmärtää ainakin jotain tästä, ja siksi on tykkäillyt vasemmalle ja oikealle fanien B&J kuvista...huonossa omassatunnossaan.

No niin. Olen puhunut. Joku kysyi, mitkä ne tunnelmat olivat silloin kun puhuin hitaasti lähestyvästä kolarista, en pysty niitä enää tavoittamaan. Tahdoin kaikin tavoin olla väärässä.

Tänään on itkettänyt oikeasti. Menen nyt lukemaan tämän päivän viestejä, ja toivon, että huoleni haihtuu niiden myötä. 💔💔😭

Ja kysymys on mikäpä muu, kuin MRS, 3 sanaa. Toivottavasti meidän rakkaus tavoittaa kärsivät ruusumme, ja antaa heille tarvitsemaansa energiaa.

Sipriina
 
vierailija
Mä mietin tätä äsken suihkussa. Joo, siellä saa parhaat ideat tai siis selkeimmät vastaukset saattaa putkahtaa ja ajattelin että mikä ettei ja melkein se kirje jo kirjoittautui mun päässä siinä. Ehkä voisivat arvostaakin vanhan ajan snail mailia. Ehkä jopa eksoottista puhelin kädessä syntyneille.
Ajattelin samaa, että voisi erottua muista yhteydenotoista. Paljonkohan saavat ihan etanapostia.
 
vierailija
Hyviä ehdotuksia J:n luentaan, komppaan kaikkia, eli yhteenvetona siis ainakin nämä: yleisesti tunteet B:tä kohtaan tällä hetkellä, onko kommunikaatioyhteys B:hen päin auki -> tukeeko J nyt B:tä, onko jotain joka estää J:tä antautumasta tunteilleen, pystyykö J itse päättämään valinnoistaan, mihin liittyy mahdollinen energiablokki ilmaisussa/mitä ei saa tuoduksi esiin.
Aika paljon asioita, mahtuuko kaikki samaan luentaan?
 

Yhteistyössä