Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kirjoitin töpinöissäni vauvallekin, mutta pakko laittaa tännekin. Lil Nas X oli sunnuntaina Ruississa, K itse esiintyi perjantaina. On tullut alueelle varta vasten. Ylipäätään on tosi kiinnostavaa että K diggailee Nasia, joka on todella extravagantisti ja avoimesti gay rap-piireissä. Itsehän rakastan ko. artistia K:n lisäksi, jysähti aikanaan kunnolla joten K:n fiilaus tähän on mulle ihan järisyttävää ja oikeastaan tajuan itseäni ja tämän laivan kyydissä keikkumistani taas vähän paremmin tämän yhteyden jälkeen. Tuo biisi josta on K:n fiilistelypätkä, ei ollut keikan avausnumero eikä esim eka biisi ja silti just tuon biisin K oli valinnut fiilistelypätkään. Ainoa Nasin biisi, joka suoraan kertoo poikarakkaudesta. Sek su aalista sisältöä on kyllä monessa mutta ei tällä tavalla että juoni on kuin kirjoitettu heille tuota draamaa myöden. Jos tämä ei ole viesti niin vahvaa alitajunnan ohjausta.

Ja on tosi vaikea päästä yli että olen ollut n.10 m päässä K:sta videon perusteella. Lähellä lavaa... en näy videossa, onneksi!
 
vierailija
Toihan on yksi monista videoista minkä takia jotku alko ihmetellä että miten B voi näyttää noin onnelliselta ja tyytyväiseltä kun samalla J on niin maassa. Nyt kyllä näen sen nimenomaan kuten tarot - mamma sanoi luennassaan että B oli vaan niin onnellinen kun pääsi olemaan J'n ykköshenkilö
Pitää myöntää että itsekin vähän "syytin" Bojania tosta super iloisesta käytöksestä finaalin jälkeen, että onpa tahditonta, mutta varmaan se just meni noin niiku Tarotar sano. Ainaki se tuntuu nyt jälkikäteen tosi järkevältä teorialta.
🌻🌻
 
vierailija
Bojan saattoi olla onnellinen koska sai olla J:n ykkösbestis juuri silloin, tai sitten hänen sydäntään lämmitti, että sai tarjota ystävälleen rakkautta silloin kun tämä eniten sitä tarvitsi, eli altruistisempi motiivi.

- Joymuffin
 
vierailija
Näemmä juhannusficin jatko-osassa ahdistavista tunnelmista päästiin taas leppoisempiin viboihin. :) Vaikka saa nähdä mitä seuraavaksi käy.

Omasta tulevasta pläjäyksestäni vähän tiiseriä : sekin on varmaan kaksiosainen kuten edellinen (voi olla useampia lukuja per osa), voi olla että tulee vielä kolmas osa tai epilogi tms. Sijoittuu siis ihan eri aikajanalle kuin aiemmat ja alkaa varmaankin keväällä 2024. Saa nyt nähdä, milloin saan tuon kirjoitettua kaiken puuduttavan aikuistelun lomassa.

Aika paljon noissa ovat kyllä lukijamäärät tippuneet. It Might Be Youta on nyt luettu 4x enemmän kuin Fear Factoria, eikä voi syyttää AO3:n nurinmenoa, koska suurin osa lukijoista tulee hyvin pian. Vähän tylsää sinänsä, jos lukijat jättävät tuota vauhtia jo laivaa...

- Joymuffin
 
vierailija
Kirjoitin töpinöissäni vauvallekin, mutta pakko laittaa tännekin. Lil Nas X oli sunnuntaina Ruississa, K itse esiintyi perjantaina. On tullut alueelle varta vasten. Ylipäätään on tosi kiinnostavaa että K diggailee Nasia, joka on todella extravagantisti ja avoimesti gay rap-piireissä. Itsehän rakastan ko. artistia K:n lisäksi, jysähti aikanaan kunnolla joten K:n fiilaus tähän on mulle ihan järisyttävää ja oikeastaan tajuan itseäni ja tämän laivan kyydissä keikkumistani taas vähän paremmin tämän yhteyden jälkeen. Tuo biisi josta on K:n fiilistelypätkä, ei ollut keikan avausnumero eikä esim eka biisi ja silti just tuon biisin K oli valinnut fiilistelypätkään. Ainoa Nasin biisi, joka suoraan kertoo poikarakkaudesta. Sek su aalista sisältöä on kyllä monessa mutta ei tällä tavalla että juoni on kuin kirjoitettu heille tuota draamaa myöden. Jos tämä ei ole viesti niin vahvaa alitajunnan ohjausta.

Ja on tosi vaikea päästä yli että olen ollut n.10 m päässä K:sta videon perusteella. Lähellä lavaa... en näy videossa, onneksi!
Ja olen aivan varma, että J kyllä räppärinä tasan tarkkaan tietää biisin sisällön.
Joo, taas mennään 🙈 En tiedän, kuinka kauan sydän kestää tätä tunnelmasta toiseen heittelyä 💓💚💓
 
vierailija
Näin teki ja olin samalla keikalla ääää enkä tietty Kärtsästä mitään tiennyt siellä.

T. Yksi vakkari täältä joka oli yli-ikäinen keikalle...

Need a boy who can cuddle with me all night
Keep me warm, love me long, be my sunlight
Tell me lies, we can argue, we can fight
Yeah, we did it before, but we'll do it tonight

These days, I'm way too lonely
I'm missing out, I know
These days, I'm way too alone
And I'm known for giving love away, but

I want someone who love me
I need someone who needs me
'Cause it don't feel right when it's late at night
And it's just me in my dreams
So I want someone to love, that's what I fucking want
Look, you know it's harder to find in these times
But I got nothing but love on my mind (my mind)
I need a baby with love in my prime
Need an adversary to my "down to marry"
Like, tell me, "That's life" when I'm stressing at night
Be like, "You'll be okay", and, "Everything's all right, " uh
Let me in that thing, 'cause I'm not wanting anything
But your loving, your body, and a little bit of your brain
These days, I'm way too lonely
I'm missing out, I know
These days, I'm way too alone
And I'm known for giving love away, but
I want someone who love me
I need someone who needs me
'Cause it don't feel right when it's late at night
And it's just me in my dreams
So I want someone to love, that's what I fucking want
Ei mitä ihmettä noi sanat? 🧐 Pitäiskö näiden kanssa nyt olla ihan normaalisti vielä vain, HEI K? Mitääää, tuossa on ihan kaikki, mitä tää shippi just tarvitsee, ihan kaikki.
Sanotaanko siinä myös, että naimisiin ois ok?
Sanottiin tai ei, miettikää, et olisitte Bojan nyt!!?? 😮 Mitä se oikein miettii? Mut mäkin alan kohta jo oikeasti miettimään, että K on rakastunut Bojaniin, mutta ei tee mitään, jatkaa gf:n kanssa ja laittaa vielä tällaista someen! Se ei ole kohta enää ok, jos ei se sit OTAkaan Bojua. Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu!
 
vierailija
Ei mitä ihmettä noi sanat? Pitäiskö näiden kanssa nyt olla ihan normaalisti vielä vain, HEI K? Mitääää, tuossa on ihan kaikki, mitä tää shippi just tarvitsee, ihan kaikki.
Sanotaanko siinä myös, että naimisiin ois ok?
Sanottiin tai ei, miettikää, et olisitte Bojan nyt!!?? Mitä se oikein miettii? Mut mäkin alan kohta jo oikeasti miettimään, että K on rakastunut Bojaniin, mutta ei tee mitään, jatkaa gf:n kanssa ja laittaa vielä tällaista someen! Se ei ole kohta enää ok, jos ei se sit OTAkaan Bojua. Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu!
No nimenomaan!! Aaagh!
 
vierailija
Jos henkilö ja etenkin mies on aina mieltäny itsensä täysin heteroksi, haaveillu perinteisestä perheestä yms niin on tosi vaikea yrittää saada itsensä hyväksymään uusi tilanne vaikka olisi miten rakastunu. Naisten on paljon helpompi mennä tilanteen ja tunteiden mukana kuin miesten. Kommentoin siis tätä terapeutin näkökulmasta.
Joo, luinkin tuon kommenttini jälkeen täältä, että on mahdollista puhua täysillä lapsihaaveista, vaikkei suhdehaaveet enää olisikaan sitä, missä tuokin helpoiten yleensä toteutuu. Ohhoh kyllä. Nyt irtoilee minunkin shipissäni köysiä, joilla köytin Bojanin perusheteroksi, joka on vain nykyaikaisen avarakatseinen nuorisolainen… Toki vaikea sanoa edelleen mikä hän on, mutta mahdollisuudet sille, että hän oikeasti olisi myös niin kiinnostunut miehistä, että haluaa suhteen heihin kyllä kasvoivat minun mielessäni. Ja siis naisystävä hänellä ois ollut mulle pettymys alun alkaenkin, mutta silti jollainlailla oletin sitä… mutta oletanko enää samoilla määrin, hmmm.
 
vierailija
Näemmä juhannusficin jatko-osassa ahdistavista tunnelmista päästiin taas leppoisempiin viboihin. Vaikka saa nähdä mitä seuraavaksi käy.

Omasta tulevasta pläjäyksestäni vähän tiiseriä : sekin on varmaan kaksiosainen kuten edellinen (voi olla useampia lukuja per osa), voi olla että tulee vielä kolmas osa tai epilogi tms. Sijoittuu siis ihan eri aikajanalle kuin aiemmat ja alkaa varmaankin keväällä 2024. Saa nyt nähdä, milloin saan tuon kirjoitettua kaiken puuduttavan aikuistelun lomassa.

Aika paljon noissa ovat kyllä lukijamäärät tippuneet. It Might Be Youta on nyt luettu 4x enemmän kuin Fear Factoria, eikä voi syyttää AO3:n nurinmenoa, koska suurin osa lukijoista tulee hyvin pian. Vähän tylsää sinänsä, jos lukijat jättävät tuota vauhtia jo laivaa...

- Joymuffin
No, mä ainakin odotan innolla. Kiitos ❤
 
vierailija
Minua rupesi vain mietityttämään, että miksi K nauraa siinä Ruisrock-fiilistelyvideon lopussa? Oliko videon kuvaaminen tyhmä läppä liian innokkaille shippaajille? Se ois minusta katalaa, ton kappaleen sanat on aivan täydelliset kaikkia lohdutustoiveita ja kirosanojen käyttöä myöten tähän shippiin. That’s what I fucking want
Öööh, juu toikin ilmaus vielä
 
vierailija
Minua rupesi vain mietityttämään, että miksi K nauraa siinä Ruisrock-fiilistelyvideon lopussa? Oliko videon kuvaaminen tyhmä läppä liian innokkaille shippaajille? Se ois minusta katalaa, ton kappaleen sanat on aivan täydelliset kaikkia lohdutustoiveita ja kirosanojen käyttöä myöten tähän shippiin. That’s what I fucking want
Öööh, juu toikin ilmaus vielä
Hulluksi tässä tulee, kun joutuu miettimään joka helkutin silmäniskua ja naurahdusta 🤯🤯🤯
 
vierailija
Kiitti taas kaikille jotka on laittanu malediivi ajoista klippejä! Pitää tutustua niihin kun on paremmin aikaa. Laittakaa ihmeessä lisää jos arvelette jostain olevan luennassa hyötyä 🔮
 
vierailija
Mielenkiintoinen lista Check, check, check… Lähes kaikista kohdista tulee mieleen jokin videopätkä näistä kahdesta. Myös tuosta kohdasta 20; Jere istumassa sohvalla Jokereiden vieressä ja ojentaa kätensä Bojania kohti - tule viereen.

Kääntöpuolena tajuttua; oma puoliso ei osoita näistä kyllä lähes mitään merkkejä itseäni kohtaan, enkä minäkään varmaan häntä kohtaan
Laajentuneet pupillit😳🤭 Kärtsällähän on ollut sellaista, esim. siinä aamuyön kuormalava cha cha chaassa Bn kanssa vantaalla😏
 

Yhteistyössä