Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kirjoitin viimeiset 2,5 viikkoa ficcejä, 18 000 sanaa sinä aikana, ja hitto kun tekisi jo mieli alkaa vääntää seuraavaa, huoh. AO3:n oleminen nurin lähes koko päivän ei ole vähentänyt haluja. Pitäisi vaan saada tehtyä ihan muita juttuja. Kehitin jo seuraavan ficin juonenkin "ihan vahingossa".

No, lupasin että nyt hoidan vakavia ja erittäin tylsiä aikuisten juttuja ainakin keskiviikkoaamun palsuun asti (ensi viikkokin näyttää kyllä tosi kiireiseltä). Ehkä sitten jotain muunlaisia aikuisten juttuja, joissa hoidetaan jotain/jotakuta muuta. Tämä on kyllä turmion tie.

- Joymuffin
Ootko varma, että ne tylsät aikuisten jutut on ehdottoman tärkeitä? Kun mun mielestä sulla kyllä olis paljon tärkeempääkon tekemistä 😄
 
vierailija
Miksi Bojan, joka on ihastunut Kärtsään, kehuisi, että hei, sä vedät tyttöjä puoleesi? = Pussy magnet? Ja miksi K, joka noista on oletettavasti se heterompi, sanoisi että ei, en ole? Eihän siinä ole mitään järkeä.
K sen aloitti nimittämällä B:tä p-magneetiksi. Voihan olla, et B on sit yrittänyt kohteliaana vastata että ei kun sinä olet ja K kursaillut että enhän minä kun sinä. Tuntuisi kyllä vähän tyhjänpäiväiseltä moinen keskustelu. Kunpa saataisiin jostain selvyys, mitä siinä oikeasti sanotaan 😄

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Yllättävää mite useammat täällä sanoo että K&B videot tekee teiät surullisiksi. Itse en näe asiaa niin, pidän niitä yhtä söpöinä ja herttasina kuin ennenkin enkä koe tästä some hiljasuudesta mitään ahdistusta, koska kaikki muut jutut viittaa siihen että kyseessä on heidän yhteinen päätös eikä vaikka riitaantuminen.
Mulla myös näin. En tosin katsonut mitään ennen finaalia, niin ne videot eivät ehkä siksi satuta. Minusta on ihaninta katsella juuri niitä.
Kun B oli Suomessa ymmärsin kyllä, että kaikki Tavastian jälkeen saattaisi tuntua satuttavalta monista, itsestänikin vähän. Mutta jollain lailla en odottanutkaan muuta, joten otin asiat sellaisina ja tyydyin siihen mitä tuli.
Nyt odottelen vain mielenkiinnolla ja hyvällä fiiliksellä jatkoa.
 
vierailija
Tuli tuosta p*ssy magnetista mieleen... Näillä nimillä Käärijä on tiettävästi kutsunut Bojania. Listasta puuttuvat toki nimet, joita K on kuiskinut B:n korvaan😉
  • Bojan
  • WTFBojan
  • BojanBooojanBojanBojaanBojaaaanBojanBojan
  • Boyfriend
  • Son
  • Dog
  • Buddy/Bojanbuddy
  • Puppy
  • Best Friend
  • Friend
  • Old Man
  • P*ssymagnet
  • Jokerman
  • Käärijäfriend
  • Jim Carrey
  • Justin Bieber
  • Bojan Titanic
  • Bojan Cvjetićanin
  • Baby (possibly)
  • Poika aka the Boy
  • Mister Lonely
  • Sir
  • Baby Boo
  • Bella Swan
Tuleeko mieleen nimiä, joita Bojan olisi käyttänyt Käärijästä? Muita kuin Kaarija (a-kirjaimilla) ja Jere.

(Lista täältä: https://www.tumblr.com/herkkariehuja/721307326148116480/i-made-a-probably-incomplete-list-of-all-the?source=share).
 
vierailija
Tuli tuosta p*ssy magnetista mieleen... Näillä nimillä Käärijä on tiettävästi kutsunut Bojania. Listasta puuttuvat toki nimet, joita K on kuiskinut B:n korvaan
  • Bojan
  • WTFBojan
  • BojanBooojanBojanBojaanBojaaaanBojanBojan
  • Boyfriend
  • Son
  • Dog
  • Buddy/Bojanbuddy
  • Puppy
  • Best Friend
  • Friend
  • Old Man
  • P*ssymagnet
  • Jokerman
  • Käärijäfriend
  • Jim Carrey
  • Justin Bieber
  • Bojan Titanic
  • Bojan Cvjetićanin
  • Baby (possibly)
  • Poika aka the Boy
  • Mister Lonely
  • Sir
  • Baby Boo
  • Bella Swan
Tuleeko mieleen nimiä, joita Bojan olisi käyttänyt Käärijästä? Muita kuin Kaarija (a-kirjaimilla) ja Jere.

(Lista täältä: https://www.tumblr.com/herkkariehuja/721307326148116480/i-made-a-probably-incomplete-list-of-all-the?source=share).
Siinä on rakkaalla lapsella...
 
vierailija
Tuli tuosta p*ssy magnetista mieleen... Näillä nimillä Käärijä on tiettävästi kutsunut Bojania. Listasta puuttuvat toki nimet, joita K on kuiskinut B:n korvaan
  • Bojan
  • WTFBojan
  • BojanBooojanBojanBojaanBojaaaanBojanBojan
  • Boyfriend
  • Son
  • Dog
  • Buddy/Bojanbuddy
  • Puppy
  • Best Friend
  • Friend
  • Old Man
  • P*ssymagnet
  • Jokerman
  • Käärijäfriend
  • Jim Carrey
  • Justin Bieber
  • Bojan Titanic
  • Bojan Cvjetićanin
  • Baby (possibly)
  • Poika aka the Boy
  • Mister Lonely
  • Sir
  • Baby Boo
  • Bella Swan
Tuleeko mieleen nimiä, joita Bojan olisi käyttänyt Käärijästä? Muita kuin Kaarija (a-kirjaimilla) ja Jere.

(Lista täältä: https://www.tumblr.com/herkkariehuja/721307326148116480/i-made-a-probably-incomplete-list-of-all-the?source=share).
Ihana lista mutta MILLOIN/MITEN Jere olisi saanut lausuttua "Cvjetićanin"?
 
vierailija
Tuli tuosta p*ssy magnetista mieleen... Näillä nimillä Käärijä on tiettävästi kutsunut Bojania. Listasta puuttuvat toki nimet, joita K on kuiskinut B:n korvaan
  • Bojan
  • WTFBojan
  • BojanBooojanBojanBojaanBojaaaanBojanBojan
  • Boyfriend
  • Son
  • Dog
  • Buddy/Bojanbuddy
  • Puppy
  • Best Friend
  • Friend
  • Old Man
  • P*ssymagnet
  • Jokerman
  • Käärijäfriend
  • Jim Carrey
  • Justin Bieber
  • Bojan Titanic
  • Bojan Cvjetićanin
  • Baby (possibly)
  • Poika aka the Boy
  • Mister Lonely
  • Sir
  • Baby Boo
  • Bella Swan
Tuleeko mieleen nimiä, joita Bojan olisi käyttänyt Käärijästä? Muita kuin Kaarija (a-kirjaimilla) ja Jere.

(Lista täältä: https://www.tumblr.com/herkkariehuja/721307326148116480/i-made-a-probably-incomplete-list-of-all-the?source=share).
Vaikuttava lista! Rakkaalla lapsella tosiaan on nimiä. En kyllä muista että B olisi käyttänyt K:sta muita nimiä kuin Käärijä ja Jere.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Itse inhoan U2:ta ja Dire Straitsia eivätkä ne tule yhtään mieleen. :)

Tosin yleensä myös inhoan koko indie rockia genrenä, koska useimmat sen tunnetuimmista edustajista ja monet vähemmän tunnetuista kuulostavat vinkunalta (sekä vokalistin ääni että muu soundi). Ex-Yu rockista löydän yhtymäkohtia, koska sieltä Bojan on kaivanut paljon vaikutteita, mutta siellä taas inhoan useimpien bändien vokalisteja.

- Joymuffin
 
vierailija
Tuli tuosta p*ssy magnetista mieleen... Näillä nimillä Käärijä on tiettävästi kutsunut Bojania. Listasta puuttuvat toki nimet, joita K on kuiskinut B:n korvaan
  • Bojan
  • WTFBojan
  • BojanBooojanBojanBojaanBojaaaanBojanBojan
  • Boyfriend
  • Son
  • Dog
  • Buddy/Bojanbuddy
  • Puppy
  • Best Friend
  • Friend
  • Old Man
  • P*ssymagnet
  • Jokerman
  • Käärijäfriend
  • Jim Carrey
  • Justin Bieber
  • Bojan Titanic
  • Bojan Cvjetićanin
  • Baby (possibly)
  • Poika aka the Boy
  • Mister Lonely
  • Sir
  • Baby Boo
  • Bella Swan
Tuleeko mieleen nimiä, joita Bojan olisi käyttänyt Käärijästä? Muita kuin Kaarija (a-kirjaimilla) ja Jere.

(Lista täältä: https://www.tumblr.com/herkkariehuja/721307326148116480/i-made-a-probably-incomplete-list-of-all-the?source=share).
Siinä syliin hyppäys -videossa sanoo "Pasiiii" 😄 Varmaan käärijä yrittäny selittää sitä sen Pasi läppää ("oon tällanen perus-Pasi vaan") ja Bojan ymmärtänyt et on sen lempinimi
 
vierailija
Siinä syliin hyppäys -videossa sanoo "Pasiiii" Varmaan käärijä yrittäny selittää sitä sen Pasi läppää ("oon tällanen perus-Pasi vaan") ja Bojan ymmärtänyt et on sen lempinimi
Kyllä se oli Käärijän peitenimi umk:n aikana. Siksi bojćille lahjoitetussa puserossa luki pasi-vision.
B taitaa syliinhyppäysvideolla sanoo "pazi"=varovasti tms
 
vierailija
Ihana lista mutta MILLOIN/MITEN Jere olisi saanut lausuttua "Cvjetićanin"?
Mä kuulin ekan kerran miten toi nimi oikeasti lausutaan siinä kahvihaastatteluvideolla, jossa Bojan itse siis sanoo sen. Meinasin kuolla siihen paikkaan ja jumuiduin heti siihen kohtaan ainakin viiden kierroksen ajaksi (eli siis kelasin kyseistä kohtaa, joka oli videossa noin 9.:n sekunnin kohdalla 😄).
Koska lausuminen oli kuin ranskaa; ei ruman kulmikkaasti kuten itse luin, svjetikanin, vaan pehmeästi: sve-tidsanin ! 🩷
En kyllä tiedä, onko K sanonut sitä missään ☺
 
vierailija
Bojan fanittaa tiettyjä brittibändejä ja on imenyt vaikutteita sieltä. Miksi minulle tulee heidän musiikistaan silti mieleen suomalainen iskelmä? Enkä tarkoita tällä mitään Frederikiä, vaan enemminkin esim. Olavi Uusivirtaa.
 
vierailija
Bojan fanittaa tiettyjä brittibändejä ja on imenyt vaikutteita sieltä. Miksi minulle tulee heidän musiikistaan silti mieleen suomalainen iskelmä? Enkä tarkoita tällä mitään Frederikiä, vaan enemminkin esim. Olavi Uusivirtaa.
JO on oikeasti ihan täyttä iskelmää. Kuuntelen itekin, mikä jatkuvasti hämmästyttää, koska musa on musta aika tyylitöntä järjellä ajatellen!
Selkein juttu mikä tekee siitä slaavi-iskelmän kuuloista on musta harmonioiden käyttö. Niillä ei oo avoimia saati mitään sus-sointuja tai semmosia tietynlaisia sointukiertoja mitä vaikka amerikkalaisessa altsurokissa tms olisi. Sen sijaan on molliterssejä ja semmosia venäläisromanttisia harmonioita esim mollisävellajin dominanttiseiskasointua tms.
Kiitos ja anteeksi 🫡
 
vierailija
JO on oikeasti ihan täyttä iskelmää. Kuuntelen itekin, mikä jatkuvasti hämmästyttää, koska musa on musta aika tyylitöntä järjellä ajatellen!
Selkein juttu mikä tekee siitä slaavi-iskelmän kuuloista on musta harmonioiden käyttö. Niillä ei oo avoimia saati mitään sus-sointuja tai semmosia tietynlaisia sointukiertoja mitä vaikka amerikkalaisessa altsurokissa tms olisi. Sen sijaan on molliterssejä ja semmosia venäläisromanttisia harmonioita esim mollisävellajin dominanttiseiskasointua tms.
Kiitos ja anteeksi 🫡
Toinen mikä on vähän tai aika paljon tyylitöntä on levyjen, etenkin Demonin, tuotanto jossa ei oo kyllä minkäänlaista genre-estetiikan tajua.
/sama
(Mulla on nimimerkkikin mutta emmin yhdistää sitä näihin musaräntteihin)
 

Yhteistyössä