Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
voidaanko kaikki halata toisiamme etänä? Tekee mieli viedä eteenpäin tätä myötärakkauden tunnetta, jota koen virtuaalisesti <3
Voidaan. Olen niin onnellinen, että olen saanut teidän kanssa puutarhailla. Kiitos kaikille kanssamatkustajille hyvästä ja positiivisesta puutarhailusta ja fiilistelystä. Haluan halata teitä kaikkia ja peukuttaa kaikkia näitä ihania viestejä.

Tää on vieläkin niin uskomatonta, vaikka koko ajan tiesin, että kyllä se B on tulossa kylään. Tänään lähti päivä niin hyvin käyntiin ja oli niin hyvä fiilis koko päivän, että iltapäivästä oli jo kova luotto, että B on se tavastian keikan "yllätys" :D

vierailija
Voidaan. Olen niin onnellinen, että olen saanut teidän kanssa puutarhailla. Kiitos kaikille kanssamatkustajille hyvästä ja positiivisesta puutarhailusta ja fiilistelystä. Haluan halata teitä kaikkia ja peukuttaa kaikkia näitä ihania viestejä.

Tää on vieläkin niin uskomatonta, vaikka koko ajan tiesin, että kyllä se B on tulossa kylään. Tänään lähti päivä niin hyvin käyntiin ja oli niin hyvä fiilis koko päivän, että iltapäivästä oli jo kova luotto, että B on se tavastian keikan "yllätys"
Joo sama. Ehkä tää maailma onkin ihan hyvä paikka 💚

vierailija
No eipä se kiroilu vie pois sitä hassuttelupuolta. Kyl mä ainaki taas naureskelin noille sen välispiikeille :D Mut ehkä vois vähän tiputtaa kirosanoja pois vaik onkin K18-keikka :D

vierailija
Siellä oli venäjänkieltäkin, oisko eräs jakanut tietoa, että tämä lähettää liveä? Vai onks toi nyt oikeasti Käärijälle no-no? Keikka kuitenkin loppuunmyyty, sopis olla ihan ok asian kanssa..

vierailija

Tää on vieläkin niin uskomatonta, vaikka koko ajan tiesin, että kyllä se B on tulossa kylään. Tänään lähti päivä niin hyvin käyntiin ja oli niin hyvä fiilis koko päivän, että iltapäivästä oli jo kova luotto, että B on se tavastian keikan "yllätys"
<3

Yhteistyössä