vierailija
No niinhän ne vaikuttaa, aurinkotuulet tekee revontulet jne. Itse olet vain normaalia tyhmempi.
Revontulet aiheuttaa aurinko joka on tähti ei planeetta.
Se romumäärä ympärillä?Ainakin maapallo vaikuttaa useisiin luonnonilmiöihin.
Täytyy uskoa kun itse näkee ja kokeeTotta
Näkyykö niitä ensi yönä kun Se oli pimennossa?Revontulet aiheuttaa aurinko joka on tähti ei planeetta.
Osaatko biljardia?Voisitteko te viisaammat selittää mitä ne planeettojen vaikutukset ovat maapallolle.
vaikka voisikin, ei haluta?Kyllähän ne vaikuttaakin. Kaikki kappaleet vetävät toisiaan. Jopa pluto vaikuttaa Suomen ilmastoon. Vaikutus vaan on niin pieni ettei sitä voi mitata.
millä tavalla?vaikka voisikin, ei haluta?
Kyllähän ne vaikuttaakin. Kaikki kappaleet vetävät toisiaan. Jopa pluto vaikuttaa Suomen ilmastoon. Vaikutus vaan on niin pieni ettei sitä voi mitata.
Kun maapallo lähestyy Jupiteria, alkaa meillä lämmetä hurjasti kun se Jupiter on jättimäinen kaasupallo, joka Linkola sen lämmön ympäriinsä. Tuo on nähty moneen kertaan viimeisen vuosien aikana kun vaan viitsii katsoa planets+vuosiluku kierroksia.
Eikä koskaan näe edes linnunrataaNiinpä
Kaikki ei ole tietoisia niistä eroista
Oli ne silti vaikket nähnytkäänKatso video niin et pysäytät sen niin usein et pysyt mukana. Kun vuosi loppuu, etsi otsikon alta seuraava, siis tämä mitä eletään. Etsi sitten vaikka 2018. Muistatko hellepäivät? Tai kun Venus oli keskipäivällä auringon edessä?
Nyt tulee se komeettaKyllähän ne vaikuttaakin. Kaikki kappaleet vetävät toisiaan. Jopa pluto vaikuttaa Suomen ilmastoon. Vaikutus vaan on niin pieni ettei sitä voi mitata.
on huono mittari silloinKyllähän ne vaikuttaakin. Kaikki kappaleet vetävät toisiaan. Jopa pluto vaikuttaa Suomen ilmastoon. Vaikutus vaan on niin pieni ettei sitä voi mitata.
Sanos muutaPlaneetathan vaikuttavat esimerkkinä nyt vaikka vuorovesi-ilmiö. Mikä kumma tässä asiassa nyt muka on?
Ainoastaan jumala määrää täällä mitä tapahtuu
Ne liikkuvat
Onko Venus nyt kaukana?Tuosta on nyt puhe jos joku ei ole vielä huomannut.
siis Auringon ja Maan välissäOnko Venus nyt kaukana?
Jos se on tuossa Maan edessä ja kovin lähellä, meillä on paikoitellen kylmää
Ap:n kannattaisi tutustua enemmän asiaan. Saatat yllättyä.
Kuinka Pluton vaikutus maahan havaittiin, jos sitä ei voi edes mitata?Kyllähän ne vaikuttaakin. Kaikki kappaleet vetävät toisiaan. Jopa pluto vaikuttaa Suomen ilmastoon. Vaikutus vaan on niin pieni ettei sitä voi mitata.
Osaan, olen biljardoori.Osaatko biljardia?
mut näin unta et kuu säkenöi. Olipa upea!Täytyy uskoa kun itse näkee ja kokee
Kaiken aikaa.Ne liikkuvat