ihan oikeestikko meitä seurataan salaa

olen muuttamassa, mutta osoitteita eikä muita tietoja ole vielä ollenkaan missään. mutta niinpa vaan aamulla sähköyhtiöltä soitettiin, että ovat saaneet postilta tiedon, että oon muuttamassa ja halusivat tehdä sähkösopimuksen. miten helvetissä posti tietää tälläisia asioita
 
Entä jos se, joka on muuttamassa sun nykyiseen kämppään, on jo tehnyt sähkösopparin? Siis kun kehotetaan että se pitäisi tehdä paria viikkoa etukäteen.


Silloinhan on suht loogista että edellinen asukas on muuttamassa...
 
vierailija
olen muuttamassa, mutta osoitteita eikä muita tietoja ole vielä ollenkaan missään. mutta niinpa vaan aamulla sähköyhtiöltä soitettiin, että ovat saaneet postilta tiedon, että oon muuttamassa ja halusivat tehdä sähkösopimuksen. miten helvetissä posti tietää tälläisia asioita
Teitkö muuttoilmoituksen Väestörekisteriin? Jos teit niin päivittää tiedot myös postille.
 
vierailija
nytpä taisin keksiä, kävin katsomassa muutofirmoja ja tei laskelmaa muuton hinnasta. jospa se sitä kautta, meni sitten postin korviin
mut kun se sano että tieto on tullut postista
Posti ei saa tietoja muuttofirman nettisivujen kautta. Sähköyhtiö saattaa saada. Eihän sitä tiedä, kuka laskee muuttokuorman hintaa millä tarkoituksella.
Muuttoilmoitus pitää tehdä postiin itse. Puhelinmyyjä valehteli.

Minkä muuttofirman kautta teit laskurin? Voin kokeilla kanssa!
 
Etkö usko?
en millään voi uskoa, koska en ole ilmoitellut mitään muuttoilmoituksia postiin, enkä mihinkään. ai
Posti ei saa tietoja muuttofirman nettisivujen kautta. Sähköyhtiö saattaa saada. Eihän sitä tiedä, kuka laskee muuttokuorman hintaa millä tarkoituksella.
Muuttoilmoitus pitää tehdä postiin itse. Puhelinmyyjä valehteli.

Minkä muuttofirman kautta teit laskurin? Voin kokeilla kanssa!
muutto.fi
 

Yhteistyössä