Persut petti duunarit kikymaksuissa, siksi huomenna SDP

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Persut petti duunarit kikymaksuissa, siksi huomenna SDP
Katso paljonko sinä menetät vuosittain persujen työläisten pettämisen takia.

Tarkista, jäisikö sinulle enemmän käteen kiky-maksujen siirrosta vai veronkevennyksistä:

https://vaalistaja.fi/tarkista-jaisiko-sinulle-enemman-kateen-kiky-maksujen-siirrosta-vai-veronkevennyksista/
Kiky-maksut muka mitätön asia??? Olen tuosta aiheesta kirjoitellut jo aiemmin.

Meidän perheeltä perskeko-porvarihallitus on vienyt tähän mennessä 11 000 euroa, josta tuo eläkemaksujen siirto duunarille työnantajalta on noin 7 000 euroa ja sekin vaimolle pelkästään, kun itse olen eläkkeellä.

Kyse on siis noin 700-800 eurosta vuodessa keskipalkkaiselle ja te kehtaatte puhua mitättömästä asiasta. Koko työuran ajalta on kyse keskimäärin noin 30 000 eurosta, siis vähästäkö, yhden vuoden nettopalkasta.

Kahden työntekijän taloudelle 60 000 euroa!!!
 
Katso paljonko sinä menetät vuosittain persujen työläisten pettämisen takia.

Tarkista, jäisikö sinulle enemmän käteen kiky-maksujen siirrosta vai veronkevennyksistä:

https://vaalistaja.fi/tarkista-jaisiko-sinulle-enemman-kateen-kiky-maksujen-siirrosta-vai-veronkevennyksista/
Kannattaako siis äänestää puoluetta, joka on ollut 4 vuotta vallassa tekemättä noille kiky-maksuille mitään ja ryhtyy ulisemaan asiasta viime metreillä (kun tietää, että enää ei ehdi asiasta päättää).

Oppositiopoliitikko voi kertoa, mitä olisi tehnyt toisin. Sen sijaan hallituspuoleen poliitikon pitäisi keskittyä siihen mitä on saanut aikaan eikä selitellä tekemättömyyksiään.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kannattaako siis äänestää puoluetta, joka on ollut 4 vuotta vallassa tekemättä noille kyky-maksuille mitään ja ryhtyy ulisemaan asiasta viime metreillä (kun tietää, että enää ei ehdi asiasta päättää).

Oppositiopoliitikko voi kertoa, mitä olisi tehnyt toisin. Sen sijaan hallituspuoleen poliitikon pitäisi keskittyä siihen mitä on saanut aikaan eikä selitellä tekemättömyyksiään.
Wille Rydman&kumppanit vievät Suomen turmioon.
 

Yhteistyössä