Virossa jo jopa Suomea kalliimpaa kiitos eiron ja ahnaan kapitalismin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tallinnassa oluttuoppi maksaa jo 8,40 euroa ja maitolitra halvimmillaan 1 euroa. Palkkataso on puolet Suomea matalampi, matalatuloisissa töissä tätäkin matalampi. Euro ja oikeistolainen elinkeinottelukapitalismi ryöstää virolaiset putipuhtaiksi.
Uusliberalistinen globaali riistokapitalismi näyttää oikeistolaisen politiikan maassa todelliset kasvonsa.

IS vertaili: Näin kallis Tallinna on nyt – oluttuopin hinta pysäytti suomalaisturistit
Virossa hinnat nousevat nyt kohisten. Ilta-Sanomat selvitti, mitä ruoka ja viina maksaa nyt Tallinnassa.
 
vierailija
Viro hiljaa surkastuttaa matkailunsa hinnan nousulla, lisäksi vieläkin saat kohtuu huonoa ja töykeää palvelua. Matkailu ollut suurin tulonlähde Virolle, ei ole kohta enään.

Nähty on koko maa, vetovoima meni. Ruotsikin houkuttaa nykyään enemmän, kruunun kurssikin edukas meille.
 
vierailija
Raatihuoneentorilla oluttuoppi voi varmaan maksaa tuon 8,40 euroa. Lähes tuota luokkaa se on siellä ollut jo pitkään kiitos turismin. Normaali oluttuopin hinta Tallinnassa on kuitenkin alle puolet tuosta.
 
Viro hiljaa surkastuttaa matkailunsa hinnan nousulla, lisäksi vieläkin saat kohtuu huonoa ja töykeää palvelua. Matkailu ollut suurin tulonlähde Virolle, ei ole kohta enään.

Nähty on koko maa, vetovoima meni. Ruotsikin houkuttaa nykyään enemmän, kruunun kurssikin edukas meille.

Mä, päinvastoin uskon, että tulevat saamaan matkalilutuloja enemmänkin. Itse ainakin mieluummin matkustan siellä nyt kun katukuvasta ovat suomalais-oksentelu-kusenpatähännurkkaan-örvelöt veks.
 
vierailija
Mä, päinvastoin uskon, että tulevat saamaan matkalilutuloja enemmänkin. Itse ainakin mieluummin matkustan siellä nyt kun katukuvasta ovat suomalais-oksentelu-kusenpatähännurkkaan-örvelöt veks.
Viro voi muuttua liian kalliiksi köyhille suomalaisille, mutta se onkin pieni maa ja sille riittää maksukykyisiä asiakkaita Suomesta, Ruotsista Puolasta ja Baltiasta.
 
Ap voisi ystävällisesti valistaa meitä tietämättömiä: mihin voisimme matkustaa voidaksemme nauttia sosialismin/kommunismin tuomasta rikkaudesta paikallisille ja halvoista hinnoista matkailijoille?
 

Yhteistyössä