Joko pahin koronahörhöily on ohi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Menneen talven lumia. Toki muutamalla hörhöllä leikkasi ihan tosissaan kiinni ja he eivät välttämättä pääse koskaan aiheesta eroon. Huvittavinta on, että joku käy eduskuntavaalikampanjaa tällä teemalla. Vaikka kai jossain torin kulmassa on vielä joku kommunisti Vietnamin sotaakin vastustamassa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Taisihan teitä olla jtn 80% hörhöjä kansasta, jotka onnettomat suostuitte lääketeollisuuden koekaneiksi uusilla rokotteilla, joista ei ollut mitään kokemuksia

Huippu-urheilijat ainakin on kokeneet kovia kun heitä on poistunut aika paljon joukostamme. Eihän sellaista tapahtunut ennen kyseisiä humpuukirokotteita. 4x rokotetut tutut sairastui ja enemmistö ainakin 3 piikin jälkeenkin
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Vai oikein hörhö... :D :D En ole ottanut edelleenkään rokotetta, enkä ota. Ja edelleen joutuu purnaamaan, sillä meillä sairaanhoitopiiri ei luovu maskeista sitten kirveelläkään. Ne ovat ilmeisesti tulleet jäädäkseen. Ja etenkin, jos ei ole ottanut rokotteita (k & i), niin maskeja pakko pitää asiakkaiden luona tai uhataan oikeustoimilla. Ja se on jo sellainen pointti, että meteliä kannattaa edelleen pitää, sillä se on aivan sama, onko se paperilappu naamalla vai ei. Yhtä varmasti se tarttuu, jos on tarttuakseen. Eli nuo oikeustoimet ovat täysin liioiteltuja ukaaseja. Itse olen sairastanut 2 kierrosta ja edelleen hengissä. Ei korjannut kuolo, vaikka rokottamattomien piti delata saman tien ilman piikkejä...
 
vierailija
On niitä maskeja pakko käyttää jos on syöpähoidot menossa tai kärsii autoimmuunisairaudesta. Mitään infektioita kun ei saa saada. Annetaan siis hengityssuojaimille ja niiden käyttäjille rauha.
 
vierailija
On niitä maskeja pakko käyttää jos on syöpähoidot menossa tai kärsii autoimmuunisairaudesta. Mitään infektioita kun ei saa saada. Annetaan siis hengityssuojaimille ja niiden käyttäjille rauha.
Tuo nyt on aivan eri asia ja sillon pidetään. Meillä ei taida olla kun yksi immuunipuutteinen asiakas n. 150:stä asiakkaasta. Eli tavallisia mökin muoreja ja vaareja, joilla lappaa myös sukulaiset ilman maskia... Mut annas olla, jos tartunnan saavat, niin ketä syytetään ensimmäisenä, jos ei ole maskia...
 
vierailija
Vai oikein hörhö... :D :D En ole ottanut edelleenkään rokotetta, enkä ota. Ja edelleen joutuu purnaamaan, sillä meillä sairaanhoitopiiri ei luovu maskeista sitten kirveelläkään. Ne ovat ilmeisesti tulleet jäädäkseen. Ja etenkin, jos ei ole ottanut rokotteita (k & i), niin maskeja pakko pitää asiakkaiden luona tai uhataan oikeustoimilla. Ja se on jo sellainen pointti, että meteliä kannattaa edelleen pitää, sillä se on aivan sama, onko se paperilappu naamalla vai ei. Yhtä varmasti se tarttuu, jos on tarttuakseen. Eli nuo oikeustoimet ovat täysin liioiteltuja ukaaseja. Itse olen sairastanut 2 kierrosta ja edelleen hengissä. Ei korjannut kuolo, vaikka rokottamattomien piti delata saman tien ilman piikkejä...
Onnittelut ammattilaiselle rohkeudestasi ja viisaudestasi, RESPECTit 👍🌷

Minulla ei ole rokotetta eikä tule, tietääkseni ei ole kertaakaan ollut koronaa, jos oli niin en edes huomannut
 
vierailija
Vai oikein hörhö... En ole ottanut edelleenkään rokotetta, enkä ota. Ja edelleen joutuu purnaamaan, sillä meillä sairaanhoitopiiri ei luovu maskeista sitten kirveelläkään. Ne ovat ilmeisesti tulleet jäädäkseen. Ja etenkin, jos ei ole ottanut rokotteita (k & i), niin maskeja pakko pitää asiakkaiden luona tai uhataan oikeustoimilla. Ja se on jo sellainen pointti, että meteliä kannattaa edelleen pitää, sillä se on aivan sama, onko se paperilappu naamalla vai ei. Yhtä varmasti se tarttuu, jos on tarttuakseen. Eli nuo oikeustoimet ovat täysin liioiteltuja ukaaseja. Itse olen sairastanut 2 kierrosta ja edelleen hengissä. Ei korjannut kuolo, vaikka rokottamattomien piti delata saman tien ilman piikkejä...
Kolmen piikin jälkeen vieläkin hengissä, enkä ole nähnyt kadulla rokotettujen ruumiitakaan. Teillä meni ennustukset väärin.
 
vierailija
Kolmen piikin jälkeen vieläkin hengissä, enkä ole nähnyt kadulla rokotettujen ruumiitakaan. Teillä meni ennustukset väärin.
Mutta ihan näinä päivinä on se aikaraja kun miljardit ihmiset kuolevat. :(

Ja siihen päälle vielä se, että syntyvyys on romahtanut koska piikillä steriloitiin ainakin satoja miljoonia synnytysikäisiä. :(

Vuonna 2030 maapallon väkiluku on ilmeisesti alle miljardin. Toki sitten myöskin ympäristöongelmat ovat poissa, mutta onhan se iso haaste yhteiskunnille.
 
vierailija
Mutta ihan näinä päivinä on se aikaraja kun miljardit ihmiset kuolevat.

Ja siihen päälle vielä se, että syntyvyys on romahtanut koska piikillä steriloitiin ainakin satoja miljoonia synnytysikäisiä.

Vuonna 2030 maapallon väkiluku on ilmeisesti alle miljardin. Toki sitten myöskin ympäristöongelmat ovat poissa, mutta onhan se iso haaste yhteiskunnille.
Koronapiikit tulee, oletko valmis....?
 

Yhteistyössä