Kyl se nyt vaan on niin, että miehille tulee niin halutessaan vapaa pääsy naisten pukuhuoneisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tarvitse edes vaihtaa virallisesti naiseksi päästäkseen naisten puolelle, koska henkilöllisytstodistuksia ei saa kysyä.
Lue ketjun linkkejä, niin totuus paljastuu. Toiseksi ei tarvita tuhansia miehiä järkyttämään naisia, vaan riittää yksi mies per naisten pukuhuone.
Ei saa kysyä? Olen minä joutunut näyttämään kun olen sarjalippua henk koht eduilla ostanut.
 
Olen ihan tavallinen suomalainen nainen kuten niin moni muu nainen tässä maassa.
Suomalaiset miehet ovat melko usein vätyksiä ja nainen joutuu lujille.
Tätä palstaa seuratessani käsitykseni vain vahvistuu. Lultavasti nm Setis on taas linjoilla.
Hän on ottanut minut hampaisiinsa, kun olen ylistänyt hänen entistä vaimoaan.
Jos kyseinen ex-rouva joskus lukee viestejäni, hän todennäköisesti purskahtaa raikuvaan nauruun.
Virtuaalinen ylidfemmani hänelle. Olemme voittaja-ainesta.
Olet todella kaukana normaalista (onneksi), kuten muutkin on edellä todenneet, kyllä elämä Suomessa olisi kurjaa jos harhakuvitelmasi olisikin totta.

Selitä myös miten voit ylistää ihmistä josta et kerrassaan tiedä yhtään mitään? Ja kun mennään ajassa taaksepäin, kyllä se olet sinä joka otit minut jatkuvasti hampaisiisi, kun avoimesti kerroin elämästäni. Ja sen jälkeen otit melkein jokaisen muunkin rekkautuneen. Haukut melkein kaikkia täällä. Typerää!
 
Kas kun et tätä tiennyt

”Henkilö voidaan vahvistaa vastakkaiseen sukupuoleen kuuluvaksi Digi- ja väestötietoviraston päätöksellä. Digi- ja väestötietovirasto muuttaa tässä yhteydessä myös henkilötunnuksen. Sukupuolen vahvistaminen edellyttää lääketieteellistä selvitystä, täysi-ikäisyyttä, Suomen kansalaisuutta tai asuinpaikkaa Suomessa. Etunimi voidaan muuttaa jo lääketieteellisten hoitojen alkuvaiheessa.”
?
 
Miksi tämä älämölö?
Eikö sukupuolen vaihdossa miehistä tule naisia ja naisista miehiä?
Eilisistä miehistä tulee tämän päivän naisi,, jotka ovat oikeutettuja naisten pukuhuoneisiin.

Olenkohan taasen ymmärtänyt asian puutteellisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Äärimmäisen säälittävää,että voi hekotella vieläkin,että aikoo mennä ja tirkistellä/ahdistella naisia. Tuntuu istuvan tuo meininki konservatiiveissa.

Kuka/ kenen täytyy oikeasti nähdä se vaiva,vaihtaa passi,ajokortti ja pankkikortit,että näkee alastoman naisen? Ja sitten alhaista syntyvyyttä ihmetellään!
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä