Kyl se nyt vaan on niin, että miehille tulee niin halutessaan vapaa pääsy naisten pukuhuoneisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei mua ainakaan haittaisi vaikka olisi yhteiset pukuhuoneet. Mitä väliä milaliset vehkeet kelläkin on? Ei katselu ketään tapa, eri asia sitten jos mies (tai nainen) alkaa itseään kouria tai kulkee muna pystyssä. Voisi miehilläkin kiinnostus lopahtaa aika äkkiä, kun tajuavat, että siellä uimahallin naistenpuolella on lähinnä' ylipainoisia mummoja suonikohjuineen ja väsyneitä äityleitä raskausarpineen.
Sun mielestä on ok laittaa setä-miehet ja teinit samaan pukkariin/suihkuun ja saunaan alastomina?

Oletko seonnut?🤷‍♀️

Herää kysymys…onkohan sinua koskaan katsottu sillä silmällä?🤔
 
Kyllä täytyy sanoa, että tää maailma on ihan rikki. Mulla ei ole mitään trans ihmisiä vastaan, mutta tällanen sukupuolella kikkailu saa mut näkemään punaista. Jos haluaa muuttaa sukupuolensa, käyköön sitten myös koko sen prosessin leikkauksineen kaikkineen läpi mitä siihen kuuluu, mutta minä en äitinä halua, että joku vastakkaisen sukupuolen pervo ped...iili vaihtaa sukupuolimerkintänsä vaan siksi, että pääsee salakuvaamaan mun lasta esim uimahallissa ja levittää niitä kuvia sitten ringilleen... Pelkkä ajatus jotain sairasta pe dosta tumputtamassa mun lapsen kuvalle saa mut oksentamaan...
Suurin osa ihmisistä ovat ihan samoilla linjoilla kanssasi.

Valitettavasti hyvin marginaalisen ryhmän vuoksi on säädetty koko väestöä koskeva laki. Ei tällä ole mitään tekemistä translain kanssa.

Oikeat transut saattavat jopa kärsiä näistä uusista laeista.:(

Osa täällä palstallakin ovat vain näitä hyvesignalointiin saastuneita, kuvittelevat reppanat olevansa parempia ihmisiä kun hyväksyvät, ja puolustelevat, järjettömiä lakeja ja ideologioita koska ”niin kuuluu tehdä” tai olet huono ihminen + muut nimitykset mitä samassa yhteydessä on tapana käyttää.
Dumatuksi tulemisen pelko on joillekin ylitsepääsemätön juttu.
Olisivat vain rohkeita ja uskaltaisivat miettiä itse, edes jotakin.💪
 
vierailija
Kyllä täytyy sanoa, että tää maailma on ihan rikki. Mulla ei ole mitään trans ihmisiä vastaan, mutta tällanen sukupuolella kikkailu saa mut näkemään punaista. Jos haluaa muuttaa sukupuolensa, käyköön sitten myös koko sen prosessin leikkauksineen kaikkineen läpi mitä siihen kuuluu, mutta minä en äitinä halua, että joku vastakkaisen sukupuolen pervo ped...iili vaihtaa sukupuolimerkintänsä vaan siksi, että pääsee salakuvaamaan mun lasta esim uimahallissa ja levittää niitä kuvia sitten ringilleen... Pelkkä ajatus jotain sairasta pe dosta tumputtamassa mun lapsen kuvalle saa mut oksentamaan...
Pedofiilit monesti tykkä enempi pienistä pojista kuin pienistä tytöistä. Joten tähänkin asti joku pedo on voinut sinun pientä poikasi salaa kuvata. i tämä muuta mitään.
 
vierailija
Siis ihanko oikeasti te lain vastustajat kulvittelette, että nyt miehet sankoin joukoin ryntäävät vaihtamaan sukupuoltaan, että pääsevät naisten pukkariin tai voivat välttää intin? Kyllä on maailma sairas, jos uskotte, että näin tulee oikeasti tapahtumaan.
 
vierailija
Siis ihanko oikeasti te lain vastustajat kulvittelette, että nyt miehet sankoin joukoin ryntäävät vaihtamaan sukupuoltaan, että pääsevät naisten pukkariin tai voivat välttää intin? Kyllä on maailma sairas, jos uskotte, että näin tulee oikeasti tapahtumaan.
Taidat olla untuvikko tällä palstalla. Tämän palstan rekkautuneet ovat tyyppejä, joiden mielipiteitä ei kannata ottaa vakavissaan. Ihan piruuttaan he päästelevät näppiksiltään
mitä sattuu. Heillä on pakottava tarve häätää palstalta normaalijärkiset kirjoittajat.
Joillekin hangoittelijoille perustetaan oma ketju pois jaloista pyörimästä.
Alustan toimittajien jutut palstan reunassa ovat hyviä ja liittyvät aiheeseen eli perhe-elämään. Tämä av-palsta on kuin ulkoavaruudesta singonneiden örkkien temmellyskenttä.
 
Taidat olla untuvikko tällä palstalla. Tämän palstan rekkautuneet ovat tyyppejä, joiden mielipiteitä ei kannata ottaa vakavissaan. Ihan piruuttaan he päästelevät näppiksiltään
mitä sattuu. Heillä on pakottava tarve häätää palstalta normaalijärkiset kirjoittajat.
Joillekin hangoittelijoille perustetaan oma ketju pois jaloista pyörimästä.
Alustan toimittajien jutut palstan reunassa ovat hyviä ja liittyvät aiheeseen eli perhe-elämään. Tämä av-palsta on kuin ulkoavaruudesta singonneiden örkkien temmellyskenttä.
Täällä voit keskustella ihan mistä haluat.
Siitä tuo ”aihe vapaa” tulee.

Montako aloitusta olet tehnyt aiheista jotka sinua kiinnostavat - joista sinä haluaisit keskustella?
Vai alkaako sinulle jo käymään työstä käydä kritisoimassa kaikki ketjut ja siinä kirjoittelevat - joista et pidä?😁

Noh, jokainen tietysti valitsee itse kuinka aikansa käyttää ja kuinka negatiivisesti asioihin haluaa suhtautua.🤷‍♀️

Keskustelualueelta myös löytyy paljon eri kategorioita, oletko huomannut? Ihan vaan vinkkinä, jos täällä on liikaa juttuja mitkä sinua suututtaa ja ahdistaa.
 
vierailija
Siis ihanko oikeasti te lain vastustajat kulvittelette, että nyt miehet sankoin joukoin ryntäävät vaihtamaan sukupuoltaan, että pääsevät naisten pukkariin tai voivat välttää intin? Kyllä on maailma sairas, jos uskotte, että näin tulee oikeasti tapahtumaan.
Siinä olet kyllä oikeassa, että tämä maailma ON sairas! Vaikka mitään ryntäystä ei tuliskaan, niin yksikin mahdollinen pervo tai pedofiili lisää tän lain mahdollistamana on liikaa. Ja mitä tulee tuohon armeijan välttelyyn, niin sen suhteen kyllä tässä maailman tilanteessa voi tulla ryntäys...
 
Siis ihanko oikeasti te lain vastustajat kulvittelette, että nyt miehet sankoin joukoin ryntäävät vaihtamaan sukupuoltaan, että pääsevät naisten pukkariin tai voivat välttää intin? Kyllä on maailma sairas, jos uskotte, että näin tulee oikeasti tapahtumaan.
Ulkomailla on jo näin tapahtunut. Älä nyt vaan ole niitä, jotka väittävät, että "ei koske Suomea". Kyllä koskee.
 
vierailija
Pedofiilit monesti tykkä enempi pienistä pojista kuin pienistä tytöistä. Joten tähänkin asti joku pedo on voinut sinun pientä poikasi salaa kuvata. i tämä muuta mitään.
Se riippuu ihan henkilöstä. Tuo on kuitenkin ihan totta että pojat on ollut ns. "vapaata riistaa" koko tämän ajan eikä mitään ongelmaa ilmeisesti ole ollut. Vie pohjan siltäkin argumentilta että asettaisi tytöt jotenkin vaaraan.
 
vierailija
Eli mies vaikkapa Pekka voi vaikka kerran vuodessa vaihtaa juridisen sukupuolensa ja lampsia naisen henkilötunnuksella julkisiin uimahalleihin kylpyhuoneisiin ja saunoihin sekä wc-tiloihin mun asillaan aivan miehen biologialla ja pelkän sanan "olen juridisesti nainen" pitää riittää muille asiakkaille, että hän saa olla rauhassa pääasiassa alastomien naisasiakkaiden nuorten ja vanhojen seassa. Uimahallin henkilöstö voi varmasti kysyä henkilötodistusta varmistaakseen "sukupuolen", joten se kannattaa pitää mukana. Mikäli asiakkaat alkavat nimitellä ja ahdistella, Pekka juridisesti nainen voi pyytää viranomaiset paikalle ja haastaa ahdistelijat ja kunniaa loukkaavat oikeuteen. Spontaani erektio ei sekään voi olla este juridiselle naiselle oleilla muiden alastomien naisasiakkaiden joukossa suihkutiloissa, saunassa tai wc-tiloissa, voihan biologinen nainenkin kiihottua spontaanisti, usein vaan huomaamattomammin, joka ei voi olla peruste erilaiselle kohtelulle.
 
Translaki on ennen kaikkea misogynistinen laki. Se mitätöi kerta heitolla naisten tekemän tasa-arvotyön ja sysää naisia kodin seinien sisäpuolelle, kun naisille tarkoitetut tilat avautuvat nyt kaikille halukkaille.
Persut saa tuon mielisairaan lain ansiosta varmaan hyperjytkyn kevään vaaleissa 🥰👍

Ihan sairasta biologian vastaista touhua. Kun kerran naisilla on XX-DNA ja miehillä XY niin ei helvetissä soikoon sitä voi esim. hetken mielijohteesta muuttaa toiseksi. Ei edes 1.000 vuoden aikajanalla, eli ei milloinkaan. Se kun on graniittiin hakattu eikä sitä voi millään muuttaa.
 
Persut saa tuon mielisairaan lain ansiosta varmaan hyperjytkyn kevään vaaleissa

Ihan sairasta biologian vastaista touhua. Kun kerran naisilla on XX-DNA ja miehillä XY niin ei helvetissä soikoon sitä voi esim. hetken mielijohteesta muuttaa toiseksi. Ei edes 1.000 vuoden aikajanalla, eli ei milloinkaan. Se kun on graniittiin hakattu eikä sitä voi millään muuttaa.
Jos PS on hallituksessa, niin toivottavasti tämä laki kumotaan.
 
Palstan mukaan naisten pukukopit ovat samantien täynnä sukupuolta vaihtaneita eli kaikilla siellä roikkuukin vehkeet jalkojen välissä. Siinä sitä on pettymystä nieltäväksi ja menee vuosi ennen kuin voi olla taas mies

Paitsi että pettymyksen taitavatkin kokea naiset ku pukukoppiin ei olekaan tunkua mesten puolelta :D

*se joka kävi viimeksi viimeviikolla nudistirannalla*
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
vierailija
Eli mies vaikkapa Pekka voi vaikka kerran vuodessa vaihtaa juridisen sukupuolensa ja lampsia naisen henkilötunnuksella julkisiin uimahalleihin kylpyhuoneisiin ja saunoihin sekä wc-tiloihin mun asillaan aivan miehen biologialla ja pelkän sanan "olen juridisesti nainen" pitää riittää muille asiakkaille, että hän saa olla rauhassa pääasiassa alastomien naisasiakkaiden nuorten ja vanhojen seassa. Uimahallin henkilöstö voi varmasti kysyä henkilötodistusta varmistaakseen "sukupuolen", joten se kannattaa pitää mukana. Mikäli asiakkaat alkavat nimitellä ja ahdistella, Pekka juridisesti nainen voi pyytää viranomaiset paikalle ja haastaa ahdistelijat ja kunniaa loukkaavat oikeuteen. Spontaani erektio ei sekään voi olla este juridiselle naiselle oleilla muiden alastomien naisasiakkaiden joukossa suihkutiloissa, saunassa tai wc-tiloissa, voihan biologinen nainenkin kiihottua spontaanisti, usein vaan huomaamattomammin, joka ei voi olla peruste erilaiselle kohtelulle.
(y)
 
vierailija
Siis ihanko oikeasti te lain vastustajat kulvittelette, että nyt miehet sankoin joukoin ryntäävät vaihtamaan sukupuoltaan, että pääsevät naisten pukkariin tai voivat välttää intin? Kyllä on maailma sairas, jos uskotte, että näin tulee oikeasti tapahtumaan.
Tämä on hupipalsta ja kirjoittajat ovat itse pervoja. Ei terve ihminen vaivaa päätään
tuollaisilla asioilla. Höpökirjoittajat eivät siedä ja kestä itsensä arvostelua.
He haluavat pysyä harhoissaan niin kauan kuin tämä palsta on pystyssä.
 

Yhteistyössä