Venytin esinahkaa... ja mitä paljastuikaan!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 18 vuotias ja pesen penikseni kerran viikossa. En siis venytä esinahkaa paljoa taakse vaan ihan vähän ja hutaisen vettä sinne tänne.

Muutama päivä sitten omassa huoneessani koetin huvikseni vetää esinahkaa ja katsoa kuinka pitkälle saan vedettyä ja se yllätys yllätys sain todella pitkälle vedettyä itse asiassa jopa reilusti yli sen pullean pääosan. En ole vielä uskaltanut vetää ihan maksimiinsa ties mitä tapahtuu.

No mutta kuitenkin alta paljastui todella pahanhajuinen likaisenvaalea kerros kuhmuraista kuivettunutta spermaa. Tässä päivien aikana olen sitä varovasti rapsutellut tylsällä lyijykynänpäällä pois. Sitä on todella todella paljon ja välillä joutuu vetämään kynsillä kun saan ison palan kohoamaan. Se ei ota kipeää.

Mitä mieltä olette pitäisikö pestä vaikka en usko että tuollainen kuivettunut kerros mihinkään pesulla lähtee enkä kyllä uskallakaan vettä suihkuttaa noin herkkään alueeseen... ties mitä tapahtuu. Ehkä jätän raaputuksen pois kun mitään ongelmaa ei ole kuivettuneesta spermasta ollut, ei kipua, kutinaa ei tulehduksia ym. Voin vaikka vahingossa aiheuttaa haaverin kynällä vaikka se on tylsä ja käytän sitä hennosti.

Puhtaampi penis ja mieli
Peniksen esinahka pitää pestä huolella joka päivä esinahka taaksepäin vedettynä niinpitkälle kun aukeaa mahdollisesti terskan yli voi käyttää mietoa saippuaa, pesu pitää tehdä jokapäivä, näin ei mitkäät pöpöt päääse pesiytymään esinahnan terskan väliin, nuorempana en ymmärtänyt asian tärkeyttä, kun esinahka ei ollut auennut vielä terskan yli koitin voimakkaasti taaksepäin vetämällä saada esinahan irtoamaan terskasta sain ensimmäisen erittäin voimakkaan siemensyöksy kokemuksen mikä yllätti minut täysin , nykyisin suoritan pesun joka päivä parikin kertaa aamuin ja illoin silloin on puhdas ja siisti olo pidä hyvää huolta myös koko peniksestä illalla pesun jälkeen vielä kannattaa antaa kokomitalle reilu kosteusvoide käsittely, se antaa hyvän olon tunteen koko kalleudelle, hyvät jakot 18 vuotiaalle.

Suihkupuhdas penis
Suihkussa peniksen pesu sujuu mukavasti kun vetää esinahan taakse yli terskan, mieto saippua antaa mukavasti pesuun luistoa ja hyvänolon tunnetta, helposti siinä menee penis tondikseen mutta väliäkös sillä antaa vain seksikkään hetkellisen tunteen, mutta pesu on tärkeä toimenpide säännöllisesti.

vierailija
Kyllä peniksen terska ja esinahka pitää joka päivä huolelliseti pestä. Itse sain joskus kyseiseen paikkaan jonkinlaisen tulehduksen ja menin lääkäriin, lääkäri kysyi kummasta on tullut siasta vai naisesta, vastasin ei kummastakaan, antoi kyllä voiteen joka autoi asiaa. Sen jälkeen olen aina kaikissa olosuhteissa pyrkinyt päivittäiseen pesuun. Silloin kun harrastetaan seksiä pitää ehdottomasti olla puhdas penis ja pimppi ja muutenkin, tässäkin kannattaa muistaa puhtaus on puoli ruokaa.

vierailija
Kyllä peniksen terska ja esinahka pitää joka päivä huolelliseti pestä. Itse sain joskus kyseiseen paikkaan jonkinlaisen tulehduksen ja menin lääkäriin, lääkäri kysyi kummasta on tullut siasta vai naisesta, vastasin ei kummastakaan, antoi kyllä voiteen joka autoi asiaa. Sen jälkeen olen aina kaikissa olosuhteissa pyrkinyt päivittäiseen pesuun. Silloin kun harrastetaan seksiä pitää ehdottomasti olla puhdas penis ja pimppi ja muutenkin, tässäkin kannattaa muistaa puhtaus on puoli ruokaa.
Peniksen pesu kannattaa kannatta tehdä huolella terska ja esinahka on arka alue, monesti pesun ja kuivauksen jälkeen käsittelen peniksen ja esinahan taaksevedettynä ja pallit kosteusvoiteella tuntuu ihanan hyvältä ......................................

Yhteistyössä