Kyl se nyt vaan on niin, että miehille tulee niin halutessaan vapaa pääsy naisten pukuhuoneisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Jos syntyy tilanne, jossa henkilö kertoo olevansa nainen ja haluaa päästä naisten pukuhuoneeseen, mutta ei näytä tyypilliseltä naiselta, häntä tulisi kohdella kuin naista, jos hänen henkilöllisyystodistuksessaan lukee niin."


Saas nähdä miten naiset tulevat tähän suhtautumaan.
 
vierailija
"Jos syntyy tilanne, jossa henkilö kertoo olevansa nainen ja haluaa päästä naisten pukuhuoneeseen, mutta ei näytä tyypilliseltä naiselta, häntä tulisi kohdella kuin naista, jos hänen henkilöllisyystodistuksessaan lukee niin."

Saas nähdä miten naiset tulevat tähän suhtautumaan.
Palstan mukaan naisten pukukopit ovat samantien täynnä sukupuolta vaihtaneita eli kaikilla siellä roikkuukin vehkeet jalkojen välissä. Siinä sitä on pettymystä nieltäväksi ja menee vuosi ennen kuin voi olla taas mies :D
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Ei mua ainakaan haittaisi vaikka olisi yhteiset pukuhuoneet. Mitä väliä milaliset vehkeet kelläkin on? Ei katselu ketään tapa, eri asia sitten jos mies (tai nainen) alkaa itseään kouria tai kulkee muna pystyssä. Voisi miehilläkin kiinnostus lopahtaa aika äkkiä, kun tajuavat, että siellä uimahallin naistenpuolella on lähinnä' ylipainoisia mummoja suonikohjuineen ja väsyneitä äityleitä raskausarpineen.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Mistäpä tuota kaikkien kohdalla nytkään on tiennyt mitä jalkojen välissä on. Jotkut peseytyykin uimapuku päällä ja vaihtaa vaatteensa piilossa. Ei kukaan ole kysellyt henkkareita ovella.
 
vierailija
Kyllä täytyy sanoa, että tää maailma on ihan rikki. :( Mulla ei ole mitään trans ihmisiä vastaan, mutta tällanen sukupuolella kikkailu saa mut näkemään punaista. Jos haluaa muuttaa sukupuolensa, käyköön sitten myös koko sen prosessin leikkauksineen kaikkineen läpi mitä siihen kuuluu, mutta minä en äitinä halua, että joku vastakkaisen sukupuolen pervo ped...iili vaihtaa sukupuolimerkintänsä vaan siksi, että pääsee salakuvaamaan mun lasta esim uimahallissa ja levittää niitä kuvia sitten ringilleen... Pelkkä ajatus jotain sairasta pe dosta tumputtamassa mun lapsen kuvalle saa mut oksentamaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Kyllä täytyy sanoa, että tää maailma on ihan rikki. Mulla ei ole mitään trans ihmisiä vastaan, mutta tällanen sukupuolella kikkailu saa mut näkemään punaista. Jos haluaa muuttaa sukupuolensa, käyköön sitten myös koko sen prosessin leikkauksineen kaikkineen läpi mitä siihen kuuluu, mutta minä en äitinä halua, että joku vastakkaisen sukupuolen pervo ped...iili vaihtaa sukupuolimerkintänsä vaan siksi, että pääsee salakuvaamaan mun lasta esim uimahallissa ja levittää niitä kuvia sitten ringilleen... Pelkkä ajatus jotain sairasta pe dosta tumputtamassa mun lapsen kuvalle saa mut oksentamaan...
Sulle ei ole koskaan tullut mieleen, että pedofiili voi olla samaakin sukupuolta?
 
vierailija
Kyllä täytyy sanoa, että tää maailma on ihan rikki. Mulla ei ole mitään trans ihmisiä vastaan, mutta tällanen sukupuolella kikkailu saa mut näkemään punaista. Jos haluaa muuttaa sukupuolensa, käyköön sitten myös koko sen prosessin leikkauksineen kaikkineen läpi mitä siihen kuuluu, mutta minä en äitinä halua, että joku vastakkaisen sukupuolen pervo ped...iili vaihtaa sukupuolimerkintänsä vaan siksi, että pääsee salakuvaamaan mun lasta esim uimahallissa ja levittää niitä kuvia sitten ringilleen... Pelkkä ajatus jotain sairasta pe dosta tumputtamassa mun lapsen kuvalle saa mut oksentamaan...
Lapsi ei sitten varmaan saa käydä isänsä kanssa uimahallissa?
 
vierailija
"Sulle ei ole koskaan tullut mieleen, että pedofiili voi olla samaakin sukupuolta? "
"Lapsi ei sitten varmaan saa käydä isänsä kanssa uimahallissa?"


Ja teille ei sitten tullut mieleen lukea kommenttia tarkemmin??
Kirjoitin: "...mutta minä en äitinä halua, että joku vastakkaisen sukupuolen pervo ped...iili vaihtaa sukupuolimerkintänsä vaan siksi, että pääsee salakuvaamaan mun lasta.."

Niin, opetelkaa ensin lukemaan ennen, kun kommentoitte.
 
vierailija
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä