Mitä tapahtuu, kun luottokortilta veloitetaan ajastettu varausmaksu, mutta sillä ei ole luottoa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuli aamulla muistutus, että yöllä menee matkan maksu, mitä en muistanut. Saldo oli liian vähän, maksoin luoton, mutta siinä oli huomautus että voi kulua kaksikin päivää. Vielä ei näy että olisi siirtynyt (lähtevältä tililtä se kyllä lähti).
Raukeaako mun varaus sitten, vai odottaako se, että tilillä on taas riittävästi luottoa?
Mitä mun kannattaa tehdä?
 
Todennäköisesti automatiikka tekee uuden yrityksen useamman kerran.

Multa menee säännöllisesti pikkusumma kerran kk, itse pidän aina luottokortin käyttökiellon netissä päällä. Eilen unohdin vapauttaa sen etukäteen, mutta kun tuli herja epäonnistuneesta maksusta, niin vapautin heti ja maksu onnistui yön aikana. Nyt se on taas käyttökiellossa.

Onnistuivat muuten syksyllä ryöväämään minulta rahaa. Joku rikollinen jossain yrityksessä oli väärinkäyttänyt korttiani. Ehkä oli ollut aiemmin töissä firmassa josta olin tehnyt ihan onnistuneita nettiostoksia?

Vanhan kortin kuoletuksen jälkeen sieltä oltiin yritetty tehdä useampia tilisiirtoja mutta ne tietysti epäonnistuivat.
 
vierailija
Tuli aamulla muistutus, että yöllä menee matkan maksu, mitä en muistanut. Saldo oli liian vähän, maksoin luoton, mutta siinä oli huomautus että voi kulua kaksikin päivää. Vielä ei näy että olisi siirtynyt (lähtevältä tililtä se kyllä lähti).
Raukeaako mun varaus sitten, vai odottaako se, että tilillä on taas riittävästi luottoa?
Mitä mun kannattaa tehdä?
Peruuta matka.
 

Yhteistyössä