Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hei ketjuystävät rakkaat. Miten ois jos pistettäisi taas uusi yhteiskeskusteluketju?

Vaikka nimeten se vuoden 2023 ketjuksi. Ehkä sit noita uudempiakin kirjoittajia kehtaisi tulla mukaan ja tulevaisuudessa ketjua ois helppoa etsiä vuosiluvun mukaan?

Tää on vaan idea! Saa tyrmätä jos ei tunnu hyvältä!
Onhan tällä teidän pulinaketjulla jo perinteitä.
Mutta toisaalta, mikään ei ole pysyvää, paitsi muutos.
Katellaan ja ollaan kuulolla.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Eiköö ehanata ku on lunta!!!!
MÄ EN KESTÄ!!!!!!

Arvatkaas kuka on tehnyt ensimmäisen lumipippelin tälle talvelle!!!!
Se on kaverin virman oven edessä oottelemassa. Aamulla pääsee ihastelemaan!

Ei ollu ihan näin iso, mutta lähes ja lipan alla ni jos ei tuule, pysyy hyvänä!
Onko Lissulla serkku tai sisko Pohjois-Karjalassa?

Pohjois-Karjalan maaseudulla elävän naisparin elämä on ollut naapurin emännän vuoksi piinallista jo kuuden vuoden ajan.

Naisten mukaan emäntä on kiusannut ja häirinnyt heitä uutterasti ja häikäilemättömästi. Emäntä ei näytä hyväksyvän naisten parisuhdetta tai elämäntapaa.

Naapurin emäntä on myös näyttänyt taitojaan lumiveistäjänä kyhäämällä lumesta miehen sukupuolielimen tielle parin kodin läheisyyteen. Teoksen viereen oli lumeen kirjoitettu miehen sukupuolielintä kuvaava alatyylinen sana.

Pari vaatii emännän ja myös tämän miehen määräämistä laajennettuun lähestymiskieltoon. Naiset esittävät todisteina runsaasti kuvallisia tallenteita.




 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Onko Lissulla serkku tai sisko Pohjois-Karjalassa?

Pohjois-Karjalan maaseudulla elävän naisparin elämä on ollut naapurin emännän vuoksi piinallista jo kuuden vuoden ajan.

Naisten mukaan emäntä on kiusannut ja häirinnyt heitä uutterasti ja häikäilemättömästi. Emäntä ei näytä hyväksyvän naisten parisuhdetta tai elämäntapaa.

Naapurin emäntä on myös näyttänyt taitojaan lumiveistäjänä kyhäämällä lumesta miehen sukupuolielimen tielle parin kodin läheisyyteen. Teoksen viereen oli lumeen kirjoitettu miehen sukupuolielintä kuvaava alatyylinen sana.

Pari vaatii emännän ja myös tämän miehen määräämistä laajennettuun lähestymiskieltoon. Naiset esittävät todisteina runsaasti kuvallisia tallenteita.


 
Ei. Jutelkaa mun puolesta miten päin tahansa, mutta mua pännii että jokainen asia, mun viesti vaikkapa mulle herttaisesta koiran kanssa nukkumisesta vedetään seksiin, ja sitten kun en innostu niin udellaan lisää.

Mulle seksi on samaa kuin tuputettaisiin "tilaa Hesari, no mikset tilaa, onks sussa joku vika kun se ei kolahda joka päivä luukusta/tuhkaluukusta."
Hesari on kiva välillä, ei jatkuvana.

Sama kun mä utelisin jokaiselta "no mikä h-levetti sussaki on vikana kun et oo tänään syöny suklaakakkua?"
Söin eilen vierailulla erään (hyvin) nuoren naisen tekemää suklaakakkua. Oli hyvää ja kosteaa. 😋
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
💓
Meillä oli, silloinjoskus, oli pääsiäisperinteenä antaa vanhemmille "vapaapäivä" lähtemällä porukalla metsäretkelle. Jokainen pakkasi vaan tokkosen mämmiä ja jotain muuta, mitä nyt kukin päivän mittaan luuli tarvitsevansa, reppuun ja sitten mentiin. Vanhemmat sai jäädä kotiiin huilaamaan meidän jatkuvasta mekastuksesta ja tappelusta.
Melkein aina se meidän kohdekin oli sama, melko korkea kallioalue, joka löytyy kartasta Kivimäen nimellä.
Siellä sitten, yleensä ihan ensimmäiseksi, tehtiin tulet. Juuri noilta ajoilta on peräisin minun nykyinenkin taipumukseni löytää tervaskanto lähes mistä vain.
Lumien alta paljastuvilta kallioilta löytyi aina kaikenlaista kiinnostavaa. Lisäksi sieltä korkealta oli mahtavat näköalat.
Kaikenlaista pikkupuuhastelua tuli kokeilluksi, joku yritti epätoivoisesti veistää pilliä, vaikka hyvin tiesikin, ettei mistään puusta siihen aikaan vielä kuori lähde. Joku keräsi varpuja ja sitoi visplän tai patasudin ja mitä nyt kellekin sattui mieleen tulemaan.
Yhtenä vuonna muistan isonsiskon löytäneen jonkun lahon koivupökkelön. Se oli tosiaan niin laho, ettei siinä ollut enää muuta kovaa kuin päällä oleva tuohi. Hän katkasi siitä pätkän, ravisteli lahot pois sisältä ja ompeli, muistaakseni suopursun varvulla, siihen pohjan. Vuosikaudet etteenpäinkin hän säilytti tässä purkissaan kudinpuikkojaan ja virkkuukoukkujaan.
Meiltä muilta ei tainnut jäädä näiltä reissuilta mitään muuta säilytettävää kuin muistot.
 

Yhteistyössä