Naimisissa oleva sdp:n kansanedustaja Matias Mäkynen iski baarista nuoren naisopiskelijan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
"Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.


Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."

 
vierailija
"Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."

Tuo tosiasia ei uppoa millään Willefanien kaaliin kuten esim @m1es

Nuori aikuinen nainen ja Matias halusivat nauttia elämästä, Boratilla on nyt tiukat paikat kotosalla.

Mutta poliitikkona hänen olisi pitänyt ymmärtää että hänkin on silmätikku julkisilla paikoilla että itsehän hän keitti nyt oman soppansa

Willen tyylillä juotti naista huppeliin ja estottomammaksi
 
"Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.


Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä , Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."

Eli Rydman oli intiimisti tämän tytön kanssa kun tyttö oli 20-vuotias.
Muu on kuulopuheita joita ei voida todistaa todeksi, asiaa ei otettu edes käsittelyyn.
Olisiko mielestäsi hyvä jos Suomessa rikostutkinta ja lait toimisivat niin, että syyllinen kunnes toisin todistetaan?
Näetkö tällaisessa menettelyssä mitään vaaranpaikkoja?
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus ja m1es
Eli Rydman oli intiimisti tämän tytön kanssa kun tyttö oli 20-vuotias.
Muu on kuulopuheita joita ei voida todistaa todeksi, asiaa ei otettu edes käsittelyyn.
Olisiko mielestäsi hyvä jos Suomessa rikostutkinta ja lait toimisivat niin, että syyllinen kunnes toisin todistetaan?
Näetkö tällaisessa menettelyssä mitään vaaranpaikkoja?
kun syyllinen on kiikissä niin kyllä ne syytteet aina jostain keksitään

näin siis ihannevaltiossasi
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
"Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.


Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä , Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."

kun syyllinen on kiikissä niin kyllä ne syytteet aina jostain keksitään

näin siis ihannevaltiossasi
Näyttää toimivan Suomessakin.
 
vierailija
"Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.


Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."

Nämä olivat 17-vuotiaita, Willw oli muutaman vuoden vanhempi eikä mitään seksuaalista tapahtunut. Tytöt eivät myöskään väittäneet mitään seksuaalista tapahtuneen.

Mutta eksytäänköhän me vähän aiheesta? Ja miksi näin on? Ei kai puoluetausta voi vaikuttaa asiaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Katsotaan nyt lähteekö media krillaamaan SDP:n johtoa samalla tavalla kuin muissa vastaavissa tapauksissa vrt Rydman tai Kanerva? Taitaa kuitenkin olla taas niin että SDP on median suojeluksessa ja juttu vaietaan kuolleeksi.
 
vierailija
Toimi <3

"Keskisuomalainen uutisoi tänään perussuomalaisen kansanedustajan Toimi Kankaanniemen lähetelleen useille vieraille naisille seksuaalissävytteisiä viestejä ja suoria seksiehdotuksia.
Iltalehti sai haltuunsa yhden näytteen Kankaanniemen lähettämäksi väitetyistä viesteistä. Kyse oli Facebook-keskustelusta.
- Tää hotelli on ihan tyhjä... missä ihmiset? Kankaanniemi kyselee vastapuolelta.
- Nukkumas kotona, nainen vastaa.

- Tos vieres tyhjä sänky sulle, Kankaanniemi toteaa.
- Joo. Väsyttääkin jo.
- Nussittuna nukkuisit sikeästi... Kankaanniemi vihjaa naiselle.
Viestin perässä on naurava hymiö.
Tämän jälkeen nainen ohjaa keskustelua asiallisemmille raiteille.
Iltalehti ei ole tavoittanut Kankaanniemeä kommentoimaan tapausta."
 
Koska vaalit ovat tulossa, on Mäkysillä kaikki hyvin - vaaleihin asti. Ehkä sen jälkeenkin, emmehän me tiedä millainen suhde Mäkysillä on. Voihan olla, että lapsi on vienyt kaiken Marian huomion ja Matiaksen pusseja on kivistänyt jo toista vuotta. :unsure:

 
Koska vaalit ovat tulossa, on Mäkysillä kaikki hyvin - vaaleihin asti. Ehkä sen jälkeenkin, emmehän me tiedä millainen suhde Mäkysillä on. Voihan olla, että lapsi on vienyt kaiken Marian huomion ja Matiaksen pusseja on kivistänyt jo toista vuotta. :unsure:
Jos Maria haluaa kostaa, täältä löytyy vapaaehtoinen 😏🥰

Maria alusasussa (joka ei ole nätti)

 

Yhteistyössä