Hiustenlähtö! AUTTAKAA!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itsellä lähti tukottain hiuksia ja syyksi epäitiin n. 6 kk aiemmin sairastamaani vakavaa koronaa. Keho oli ollut stressitilassa. Meni aikaa ja normalisoitui.
Ei ole kilpirauhas- eikä muitakaan puutoksia, jotka voivat myös aiheuttaa hiusten lähtöä.
 
vierailija
Hiusjuurien täsmäravinne, joka vahvistaa hiuksia ja ravitsee hiusjuuria: https://tinyurl.com/2s3cp6d3
Käytännössä niin kuin mikä tahansa lisäravinne mutta joka auttaa hiusten kasvuun ja kaljuuntumiseen.
Mä olen nyt syönyt Priorinia 7kk ja hiuksistani on tullut paljon tuuheammat. En siis itse ole kaljuuntumassa vaan kasvattamassa pidempiä ja tuuheampia hiuksia (Olin ajanut polkkatukan ihan kokeilumielessä :D) Nyt tukka kohoaa jo ihan olkapäille asti eikä ole hiirenhäntä :)
 
vierailija
Itsellä lähti tukottain hiuksia ja syyksi epäitiin n. 6 kk aiemmin sairastamaani vakavaa koronaa. Keho oli ollut stressitilassa. Meni aikaa ja normalisoitui.
Ei ole kilpirauhas- eikä muitakaan puutoksia, jotka voivat myös aiheuttaa hiusten lähtöä.
Jos korona aiheuttaa hiustenlähtöä niin mulla on sitten ollut se jo monta vuotta ennen kuin koko koronasta tiedettiin mitään. Miksi tuota koronaa pitää tukkia joka paikkaan? Eikö vain tajuta ettei se korona liity jokaiseen ongelmaan
 
vierailija
Jos korona aiheuttaa hiustenlähtöä niin mulla on sitten ollut se jo monta vuotta ennen kuin koko koronasta tiedettiin mitään. Miksi tuota koronaa pitää tukkia joka paikkaan? Eikö vain tajuta ettei se korona liity jokaiseen ongelmaan
Stressitila voi näkyä hiuksissa ja niitä on ihmisillä muitakin kuin tämä korona.
Sairaalahoito, tiputuksessa, keuhkokuume, et pysty syömään etkä juomaan, keho on näivettynyt.
ei heti silloin tipu hiukset vaan kuolevat ja putoavat myöhemmin.
 
vierailija
Jos korona aiheuttaa hiustenlähtöä niin mulla on sitten ollut se jo monta vuotta ennen kuin koko koronasta tiedettiin mitään. Miksi tuota koronaa pitää tukkia joka paikkaan? Eikö vain tajuta ettei se korona liity jokaiseen ongelmaan

Onko ollut haasteita ja vaikeata stressiä elämässäsi vuosia vai oletko ollut viime vuodet onnellinen ja voit hyvin?
 
Leikauta hiukset silleen että peität sun ongelmas. Kysy kampaajaltas esim millainen hiuskampaus peittää kasvot parhaiten. Tai laita joku kaunis hattu/huivi? Jopa irokeesi
Tämä nykyajattelu on kyllä varsin naurettavaa.:D

Nykylääkäreiltä ja politiikoilta peritty ajattelumalli:
puututaan oireisiin ka lääkitään niitä mutta ei poisteta itse aiheuttajaa….😦

Kun astut naulaan niin laitatko siihen rasvaa ja syöt antibioottia, naula saa edelleen olla jalassa?😂
 

Yhteistyössä