Mä olen aina valinnut väärin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen fatalisti ja ajattelen, että jokaisen ihmisen elämän palapelin palaset on "pussissa", josta niitä nostetaan pala kerrallaan. Kaikella on siis tarkoituksensa ja yleensä ne tarkoitukset selviävät ihmiselle vasta myöhemmin.
Apn kannattaisi miettiä mitä on oppinut tai missä on kehittynyt näiden palojen muodostamassa palapelissä vai onko niin, ettei hän ole saanut edes kasattua sitä vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Jos olen menossa jonnekin mietin reitin valmiiksi. Harvoin käytän netin karttaa.
Kun aikoinaan autoilin en omistanut nettikännykkää. Osasin yleensä hyvin perille.
Elämässään voi toimia samoin kuin liikenteessä. Joskus valitset väärän reitin, mutta selviät kuitenkin sinne minne olit menossa.
Isoissa ratkaisuissa pohdin eri vaihtoehtoja pitkään. Myöhemmin en sitten tarvitse katua ratkaisujani.
Tällä palstalla on jo pitkään pohdittu eri asumisvaihtoehtoja inflaation ja korkean sähkönhinnan takia. Aamun säätiedotuksessa luvattiin alkavalle helmikuulle leutoa säätä.
Suosittelen ketjun aloittajalle itsensä surkuttelun lopettamista
Netissä on paljon hyviä ohjelmia joilla saa itsensä paremmalle tuulelle.
Kuuntelin illalla radio-ohjelmaa Hurahtaneet. Ensimmäisessä jaksossa nainen kertoi lauluharrastuksestaan kuorossa ja seuraavassa jaksossa toinen nainen nukkekotiharrastuksestaan. Hän kertoi tavanneensa harrastuksensa yhteydessä naisen, jolla on kaksi asuntoa. Toinen asunto on tarkoitettu vain nukkekodeille. Ohjelman jälkeen muistelin elämäni nukkekoteja.
Onneksi en ole niihin hurahtanut aikuisiällä. Nykyisillä sähkönhinnalla minipizzojen ja kalkkunoiden paisto tulisi kalliiksi.
Iloitaan päivän valoisuuden pitenemisestä.
Klo 16 näkee vielä hyvin tehdä askareita ilman keinovaloa.
 
vierailija
Olen fatalisti ja ajattelen, että jokaisen ihmisen elämän palapelin palaset on "pussissa", josta niitä nostetaan pala kerrallaan. Kaikella on siis tarkoituksensa ja yleensä ne tarkoitukset selviävät ihmiselle vasta myöhemmin.
Apn kannattaisi miettiä mitä on oppinut tai missä on kehittynyt näiden palojen muodostamassa palapelissä vai onko niin, ettei hän ole saanut edes kasattua sitä vielä.
Kiva kommentti. Toivottavasti en enää saa palapelejä lahjaksi. Kun sain koottua kauniin kaupunkimaiseman näin ulkomailla kävellessäni taloja joisa oli samanlaisia kattoja ja julkisivuja.
Elämäni on kasassa enkä tarvitse enää etsiä puuttuvia paloja elämäni palapelissä sohvan alta.
Olen huomannut, että kaikki on hyvin jos vain pysyn erossa hunsvottimiehistä.
 
Jahhas, päivän valitus. Huomenna "mieheni väheksyy minua" ja perjantaille ripottelet "elämäni on mennyt vika suuntaan", ja lauantaille "en pääse reissuun".

Mitä jos aloittaisit 1 valitusketjun viikossa ja täydentäisit sitä 7 päivän ajan?

Ja sulla on ihan ok mies, kun vertaa sua. Jos oisin samanlainen hapannaama kuin sä, niin ei järkevä ja mukava mies vierellä pysyisi.
Ja nyt sä teilaat "oon mä ihan positiivinen kotona."

Mutta turhaan sulle kirjotan. Haluat vain valittaa.
 
  • Haha
Reactions: AivanSama
vierailija
Jahhas, päivän valitus. Huomenna "mieheni väheksyy minua" ja perjantaille ripottelet "elämäni on mennyt vika suuntaan", ja lauantaille "en pääse reissuun".

Mitä jos aloittaisit 1 valitusketjun viikossa ja täydentäisit sitä 7 päivän ajan?

Ja sulla on ihan ok mies, kun vertaa sua. Jos oisin samanlainen hapannaama kuin sä, niin ei järkevä ja mukava mies vierellä pysyisi.
Ja nyt sä teilaat "oon mä ihan positiivinen kotona."

Mutta turhaan sulle kirjotan. Haluat vain valittaa.
En mä tässä nykyisestä miehestä tai perheestä sano yhtään mitään. Tämä vain tuli mieleeni kun isän kanssa juteltiin ns mun entisestä elämästä.
 

Yhteistyössä