Äkkiä miehet TV1 päälle ja Linnan juhliin. Upea Behm juuri nyt ❤️

Tahallasi hait ehkä hieman epäedullisen kuvan

Mutta voi että mikä upean ilmestys hän on

Behm on kyllä ihana!🥰
Kaunis ääni, lumoavia biisejä, taitava ja koskettava muusikko.
Kuvat hänestä ja ehostus ovat kauniita, mutta kuvattava ihan tavallisen näköinen, eli toki kaunis, mutta ei mitenkään erottuvasti.

Tämä on vain minun vaatimaton mielipiteeni, eikä ihmisten ulkonäköjä pitäisi edes arvostella, mutta alennuin kuitenkin niin tekemään.
Täytyy tutustua Behmiin, katsoa vaikka joitain haastatteluja tms. Kauneus on ihmisen sisällä!❤
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
Behm on kyllä ihana!🥰
Kaunis ääni, lumoavia biisejä, taitava ja koskettava muusikko.
Kuvat hänestä ja ehostus ovat kauniita, mutta kuvattava ihan tavallisen näköinen, eli toki kaunis, mutta ei mitenkään erottuvasti.

Tämä on vain minun vaatimaton mielipiteeni, eikä ihmisten ulkonäköjä pitäisi edes arvostella, mutta alennuin kuitenkin niin tekemään.
Täytyy tutustua Behmiin, katsoa vaikka joitain haastatteluja tms. Kauneus on ihmisen sisällä!❤
Mutta miehen sana naiskauneuden suhteen on 100x painavampi kuin naisen 😏😊

Koska me normaalit miehet pariudutaan naisten kanssa ja nuorina useimmiten myös lisääntymistarkoituksessa 🥰

Ja psst hei Behm, kun kuitenkin luet tätä palstaa niin mulla olis sulle toinen kainalo vapaana 🤭
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Lispetti
  • Rakkaus
Reactions: setis
mieluummin ottasin Katri Ylanderin jos sulle vaan sopii
Loistava valinta 👍

Katrin upeaa lauluääntä oon aina ihaillut, kaunis nainen hän on myös. Olisi kiva tavata teidät 2 irl.

Minusta ei löydy muusikon- tai laulajan lahjojakaan. Entäs sinusta?

Jos ei, niin annetaan ihanuuksiemme esiintyä ja osoitetaan suosiotamme heille aluksi näillä 🥂🥂🍾🍾

Onko meitä muita setämiehiä täällä? En tiedä. Voitaisiin kutsua muitakin mukaan nauttimaan upeiden artistien musasta.
 
Loistava valinta 👍

Katrin upeaa lauluääntä oon aina ihaillut, kaunis nainen hän on myös. Olisi kiva tavata teidät 2 irl.

Minusta ei löydy muusikon- tai laulajan lahjojakaan. Entäs sinusta?

Jos ei, niin annetaan ihanuuksiemme esiintyä ja osoitetaan suosiotamme heille aluksi näillä 🥂🥂🍾🍾

Onko meitä muita setämiehiä täällä? En tiedä. Voitaisiin kutsua muitakin mukaan nauttimaan upeiden artistien musasta.
osaan soittaa vaan ovikelloa ja lauluääni on melkein kuin sonnilla

ennen oli muitaki setämiehii mutta ne on lähteneet puis
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Lispetti ja setis
osaan soittaa vaan ovikelloa ja lauluääni on melkein kuin sonnilla

ennen oli muitaki setämiehii mutta ne on lähteneet puis
Harmi juttu kun lähtivät :(

Samat taidot muuten täälläkin, kännykälläkin osaan myös jopa soittaa 🤣

Pitää siis varmaan kattoa sormien läpi ja ylentää @m1es ennenaikojaan setiskerhoon vaikka korvantaustat hällä on vielä märkiä

Jos ottaa emäntänsä toiseen ja jonkun tsainaoravan toiseen kainaloon. Katsellaan sitten sitä esitystä yhdessä.

@Lispetti voisi tulla kuvaamaan meitä kaikkia 😊
 
Juu, en usko että poikakaan on vääryyttä vastaan.😁

m1es ja Latimeria sopii myös oikein hyvin teidän setämies gängiin.🤗

Emmuista onko teitä nyt tällä hetkellä muita.🤔
Oon kuitenkin niin uusi täällä etten tunne kaikkia mahdollisia kandeja,mutta mites @KalaMies ja @Ärsyttävä tyyppi

Jos joustetaan kun ehtojen ja kunnon setisten huutavassa pulassa hekin kelvatkoon hopeakettujen bailuihin 😁👍

Ps. Voisitko Lissu esittää vaikkapa napatanssia meille gubbeille? 😘
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Oon kuitenkin niin uusi täällä etten tunne kaikkia mahdollisia kandeja,mutta mites @KalaMies ja @Ärsyttävä tyyppi

Jos joustetaan kun ehtojen ja kunnon setisten huutavassa pulassa hekin kelvatkoon hopeakettujen bailuihin

Ps. Voisitko Lissu esittää vaikkapa napatanssia meille gubbeille?
kalis on vielä pystyvä mies eikä oo ihan setis iässä

latesta en tiiä
Latte on vanha gubbe jo, veikkaan että yli 60v! Ainakin yli 50v.
Ja muutenkin ihan taattua setismatskua!😁
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Latimeria ja setis

Yhteistyössä