Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

Ollaan mutamasti käyty yksityisellä. Lapset eivät ole lääkärissä juuri käyneet paitsi syntymässä ja kerran pienenä (3-4v) toinen palleroista oli kuumeessa kaksi päivää ja vein samaan arvauskeskukseen missä neuvola niin nauroivat mut ulos. 😁
No joo, vein turhan hätäsesti, myönnetään.😁

Sitten ollaan käyty muutamasti yksityisellä, nekin keissit oli vähän niin kuin varmuuden vuoksi. Urheilussa syntyneitä kolhuja käytiin näyttämässä. Hyvin niille raha kelpasi. Muun muassa ~5 minuuttia ja 180€!😂
Ja koronarokotehaittoja (juu, poika huijattiin ottamaan yksi rokote - valehdeltiin että ei saa pelata kiekkoa jos ei ota rokotetta) käytiin näyttelemässä. Onneksi ne loppuivat. Veikkaan että oikea ruokavalio ja paasto auttoivat paranemisessa. Oli jopa hapenotossa heikkenemää. Mitään koronaa ei ole kellään meistä ollut.

Kyllä ne siellä käsittääkseni tekee kaiken mitä pyytää koska potilas itse maksaa. Eihän ne arvauskeskuksissa/kunnan sairaaloissa ota edes täydellisiä verenkuvia koskaan, vaikka ne kertoisivat erittäin paljon. Kuulin että edes suolistosairautta tutkittaessa ei oteta täydellisiä verenkuvia!😱
 
vierailija
Mitä mä sanon et se on nyt normi rutiini. Mua ärsyttää tollaset aikuiset jotka ei tee lasten edestä kaikkea. Sitten mennään hoitoon kun oireet on vakavat älä vittu naurata. Ennalta ehkäisevä tutkiminen kuuluu jokaisen vastuuntuntoisen vanhemman Kontolle
Hanki nyt se pieni maatila ja pari kutsua. Just sen avulla oppisi monta muutakin asiaa ja tyttäresi saisi järkevää/hauskaa/mukavaa tekemistä.
 
9MM
Ollaan mutamasti käyty yksityisellä. Lapset eivät ole lääkärissä juuri käyneet paitsi syntymässä ja kerran pienenä (3-4v) toinen palleroista oli kuumeessa kaksi päivää ja vein samaan arvauskeskukseen missä neuvola niin nauroivat mut ulos.
No joo, vein turhan hätäsesti, myönnetään.

Sitten ollaan käyty muutamasti yksityisellä, nekin keissit oli vähän niin kuin varmuuden vuoksi. Urheilussa syntyneitä kolhuja käytiin näyttämässä. Hyvin niille raha kelpasi. Muun muassa ~5 minuuttia ja 180€!
Ja koronarokotehaittoja (juu, poika huijattiin ottamaan yksi rokote - valehdeltiin että ei saa pelata kiekkoa jos ei ota rokotetta) käytiin näyttelemässä. Onneksi ne loppuivat. Veikkaan että oikea ruokavalio ja paasto auttoivat paranemisessa. Oli jopa hapenotossa heikkenemää. Mitään koronaa ei ole kellään meistä ollut.

Kyllä ne siellä käsittääkseni tekee kaiken mitä pyytää koska potilas itse maksaa. Eihän ne arvauskeskuksissa/kunnan sairaaloissa ota edes täydellisiä verenkuvia koskaan, vaikka ne kertoisivat erittäin paljon. Kuulin että edes suolistosairautta tutkittaessa ei oteta täydellisiä verenkuvia!
Ja siis magneettikuvauksia tehty jo vuodesta 84 ja mitään ongelmia ei ole havaittu potilaissa tai pitempiaikaisia haitta vaikutuksia. Hyvä että huolehdit. Nää harmaat on aika syvällä siinä et asiantuntija aina oikeessa kiva nähdä kun kaivat omia tutkimuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja siis magneettikuvauksia tehty jo vuodesta 84 ja mitään ongelmia ei ole havaittu potilaissa tai pitempiaikaisia haitta vaikutuksia. Hyvä että huolehdit. Nää harmaat on aika syvällä siinä et asiantuntija aina oikeessa kiva nähdä kun kaivat omia tutkimuksia.
Itse olin ihan samanlainen aikoinaan, että en tullut edes ajatelleeksi että on vaihtoehtoja. Uskoin sokeasti virkamieslähtöiseen protokollaan ja ohjeisiin.

Matkailu ja tutustuminen muiden maiden järjestelmiin avaa myös monia asioita.

On muuten erittäin vapauttavaa ja turvallisempi olo kun tietää asioista enemmän. Ei edes syöpä pelota enää, oikeasti!

Pelolla on ohjattu kansoja ennenkin. (sen kummemmin salaliittoteorioihin menemättä😬)
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Itse olin ihan samanlainen aikoinaan, että en tullut edes ajatelleeksi että on vaihtoehtoja. Uskoin sokeasti virkamieslähtöiseen protokollaan ja ohjeisiin.

Matkailu ja tutustuminen muiden maiden järjestelmiin avaa myös monia asioita.

On muuten erittäin vapauttavaa ja turvallisempi olo kun tietää asioista enemmän. Ei edes syöpä pelota enää, oikeasti!

Pelolla on ohjattu kansoja ennenkin. (sen kummemmin salaliittoteorioihin menemättä)
Totta jos kukaan ei tutkiso uusia tapoi ei syntyisi uutta ja mikään ei kehittyisi. Jotenkin omituista et harmaat vänkää kaikin tavoin vastaan koska yhdestä magneetti tutkimuksesta haittakaan ole. Ja sitten kun joku juuri tuo uutta voi se aiheuttaa uutta pohdintaa mut sitäkin pitää kriittisesti pohtia. Monet jotka tuonnu uutta on tuomittu kerettiläiseksi ja lynkattu joukolla. Ja niin se näköjään on nytkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Kannattaa lukea tämäkin:

"Oulun yliopistollisen sairaalan (OYS) lastenradiologian erikoislääkäri ja dosentti Maria Suo-Palosaari on seurannut ristiriitaisin tuntein kuvantamisen yleistymistä.

Lisääntyneet kuvaukset pitävät radiologit kiireisinä. Nykyisillä erikoislääkärien koulutusmäärillä ja eläköitymisten takia henkilöstöresursseja ei ole pystytty lisäämään kasvavaa työmäärää vastaavasti.

Tämä saattaa viivästyttää vakavasti sairaiden ja kiireellistä hoitoa tarvitsevien potilaiden hoitoon pääsyä.

– Usein ne ovat ne maan hiljaiset, jotka odottavat kiltisti vuoroaan
, Suo-Palosaari sanoo.

Tälläkin hetkellä lasten anestesiakuvausten jonon häntä on parin kuukauden päässä."



 

Yhteistyössä