Heippa rokotefanit. Miksi ette enää halua piikittää itseänne? Suomessa on 500.000 rokotetta mennyt roskiin! Alkaako jo nuo ikävät seuraukset pelottaa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ne roskiin menneet rokotteet johtuvat kylläkin siitä osasta kansaa, joka ei ole sitä suositeltua kolmea rokoteannosta ottanut. Itse otan tehosteita vähän sen mukaan miten suosituksia päivitetään, mutta alusta asti olen sanonut, että en lähde vuosittaisia piikkejä ottamaan kuten en ole ottanut influenssarokotettakaan vuosittain. Pari kolme kertaa olen sellaisen käynyt hakemassa kun on ollut tulossa kova influenssakausi tai on muuten sattunut huvittamaan.
 
vierailija
Ne roskiin menneet rokotteet johtuvat kylläkin siitä osasta kansaa, joka ei ole sitä suositeltua kolmea rokoteannosta ottanut. Itse otan tehosteita vähän sen mukaan miten suosituksia päivitetään, mutta alusta asti olen sanonut, että en lähde vuosittaisia piikkejä ottamaan kuten en ole ottanut influenssarokotettakaan vuosittain. Pari kolme kertaa olen sellaisen käynyt hakemassa kun on ollut tulossa kova influenssakausi tai on muuten sattunut huvittamaan.
Kyllä niitä yritettiin lahjoittaa eteenpäin köyhempiin maihin ennen vanhenemista mutta kukaan ei halunnu niitä.
 
vierailija
Ne roskiin menneet rokotteet johtuvat kylläkin siitä osasta kansaa, joka ei ole sitä suositeltua kolmea rokoteannosta ottanut. Itse otan tehosteita vähän sen mukaan miten suosituksia päivitetään, mutta alusta asti olen sanonut, että en lähde vuosittaisia piikkejä ottamaan kuten en ole ottanut influenssarokotettakaan vuosittain. Pari kolme kertaa olen sellaisen käynyt hakemassa kun on ollut tulossa kova influenssakausi tai on muuten sattunut huvittamaan.
Miksi kukaan niitä ottaisi koska eiväthän auta mitään?! Tässä sukulaiset juuri sairastui neljännen piikin jälkeen ja siitä huolimatta. Ja edelleenkään eivät tajua kokonaisuutta 🙄
 
vierailija
Olen elämässäni havainnut hyväksi yleispäteväksi säännöksi, että kun on valittava kehitysmaan ja sivistysmaan väliltä, kannattaa yleensä mennä sen sivistysmaan mukaan. Sen takia en hirveästi lähtisi juhlimaan, jos huomaisin seisovani kehitysmaalaisten porukassa sivistysmaalaisia "lampaita" vastaan.
Jaa

Ja nämä sinun kaikki sivistysmaasi kärsii hurjasta ylikuolleisuudesta jostain ’kumman’ syystä massapiikityksistä johtuen ja niistä kieltäytyneet kehitysmaa porskuttaa vaan terveempinä

Lykkyä pyttyyn valitsemallasi sillattomalla vesistöjä ylittävällä tielläsi
 
vierailija
Minä en ole sairastunut. En kyllä tajua mitä tekemistä sillä irrallisella faktalla on kokonaisuuden kanssa, mutta kuitenkin.
Onko se sinun mielestäsi irrallinen fakta kun suurin osa rokotetuista sairastuu ja rokottamattamista taas ei?

Eräs kokenut lääkäri kirjoitti hiljattain että rokottamattomat ovat niitä terveimpiä. Kuten minäkin olen, kiitos suuren viisauteni 🥰
 
vierailija
Onko se sinun mielestäsi irrallinen fakta kun suurin osa rokotetuista sairastuu ja rokottamattamista taas ei?

Eräs kokenut lääkäri kirjoitti hiljattain että rokottamattomat ovat niitä terveimpiä. Kuten minäkin olen, kiitos suuren viisauteni 🥰
Meillä korona oli niin lievä ettei ilman lämpöä olisi edes huomattu.mitään lääkkeitä ei käytetty siihen eikä missään tapauksessa ole edes harkittu piikityksiä
 
Jaa

Ja nämä sinun kaikki sivistysmaasi kärsii hurjasta ylikuolleisuudesta jostain ’kumman’ syystä massapiikityksistä johtuen ja niistä kieltäytyneet kehitysmaa porskuttaa vaan terveempinä

Lykkyä pyttyyn valitsemallasi sillattomalla vesistöjä ylittävällä tielläsi
Eikös näissä maissa ollut vähiten sairastuneita missä ei ole rokotettu?
 
vierailija
Jaa

Ja nämä sinun kaikki sivistysmaasi kärsii hurjasta ylikuolleisuudesta jostain ’kumman’ syystä massapiikityksistä johtuen ja niistä kieltäytyneet kehitysmaa porskuttaa vaan terveempinä

Lykkyä pyttyyn valitsemallasi sillattomalla vesistöjä ylittävällä tielläsi
Jos niillä kehitysmailla menee niin hyvin, niin ehkä voisivat alkaa maksaa sitä kehitysapua tänne päin.
 
vierailija
Onko se sinun mielestäsi irrallinen fakta kun suurin osa rokotetuista sairastuu ja rokottamattamista taas ei?
Se kun ei ole fakta ollenkaan, niin ei se voi olla irrallinenkaan fakta. Fakta on se, että rokotukset vähentävät sairastumisia tietyn aikaa ja sen jälkeen kun suojausteho tartuntaa vastaan on loppunut, sairastutaan samalla frekvenssillä. Tämä on tieteellinen tosiasia eli fakta ja kaikki muu on kehitysmaatiedettä kuten lentävät matot ja noituus.
 

Yhteistyössä