Onko orgasmin voimakkuus tai nautinnollisuus muuttunut iän myötä, suuntaan tai toiseen?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomasin netissä erään iäkkään miehen sanovan, että orgasmit tuntuvat hänellä paljon voimakkaammilta vanhuudessa kuin nuorempana. Yllättävä väite.

Muistatko oman elämäsi varrelta, että jossain vaiheessa elämää orgasmit olisivat tuntuneet voimakkaammalta tai laimeammalta kuin jossain toisessa vaiheessa elämää?

Olisi kiva jos mainitset sukupuolesi.

vierailija
Huomasin netissä erään iäkkään miehen sanovan, että orgasmit tuntuvat hänellä paljon voimakkaammilta vanhuudessa kuin nuorempana. Yllättävä väite.

Muistatko oman elämäsi varrelta, että jossain vaiheessa elämää orgasmit olisivat tuntuneet voimakkaammalta tai laimeammalta kuin jossain toisessa vaiheessa elämää?

Olisi kiva jos mainitset sukupuolesi.
Minun orgasmit en tunne enää!Olen 68 v ja minun orgasmit ovat niin heikkoja että joudun miettiä,sainko orgasmi?Sperma tule kolme tippua!

vierailija
Mies 51. Kaikki orgasmit eivät enää ole ole kovin voimakkaita, vaikka spermaa tulee, jää olo ettei tyhjenny. Välillä tulee kunnolla, mutta en tiedä mistä syystä on eroa orgasmeilla. Voiko joku auttaa?

vierailija
Kirjoitin aiemman mies 51 kommentin, etten saa kovin voimakkaita ja jää tunne ettei tyhjene.

Löysin avun tähän. Minulla auttoi alapään lihasten treenaaminen. Eli käytännössä, päivittäin muutaman kerran toistaa seuraavan. Seisoo kapeassa haara-asennossa ja sisäänhengittäessä supistaa sulkijalihasta. Kyllä, perse-reikää. Pitää supistuksen n 5s kerrallaan.

Alkaa orgasmin tullessa toimia pumppaus ihan voimakkaasti!

Yhteistyössä