viisas ja ovela nainen saa ujutettua ideoita miehen päähän niin että mies luulee keksineensä ne itse...mutta nainen on ne aivot.
se ei onnaa nalkuttamalla
viisas ja ovela nainen saa ujutettua ideoita miehen päähän niin että mies luulee keksineensä ne itse...mutta nainen on ne aivot.
Se on sitä parempaa kauheaa toimintaa 25 senttiä parempaa.Kauhea toiminta? Entäs Gambian kauhea toiminta?
No. Mun aika kiltti miesi oli äsken perheen pää.nainen joka ymmärtää että mies on perheen pää
jämerä lajitoveri joka osaa pitää akkasa kurissa ja Herran nuhteessaNo. Mun aika kiltti miesi oli äsken perheen pää.
Sanoi mulle ilmotusluontoisena asiana että meille tulee Fortumin pörssisähkö ja soitti Fortumille. Paikallisen firman soppari loppuu lähiaikoina.
Osta nukke tai robotti.Kyllä joka miehen unelma on pienikokoinen nainen, joka ei syö paljon, joka ei nalkuta eikä pistä vastaan vaan joka tottelee mitä sanotaan ja palvelee miestään.
Oletko miettinyt monien pettymysten syitä? Olisiko edes hieman peiliin katsomisen paikka?Naisethan täällä nälvii miehille jotka haikailee monien pettymysten jälkeen iloisenpositiivisia aasialaisnaisia kumppanikseen
Nooooo.... mä armeliaisuudessani annoin periksi, koska paikallisen laskut voi nousta 2000 euroon.jämerä lajitoveri joka osaa pitää akkasa kurissa ja Herran nuhteessa
Emmäkään pihtaavaa jakssisi. En naista enkä miestä.juurikin näin
Mä avasin hetki sitten keittiökaapin ja loyhyttelin hetken lahvipurkkia niin ei mennyt ko muutama minuttii niin mies kysyi haluaako joku kahvia.viisas ja ovela nainen saa ujutettua ideoita miehen päähän niin että mies luulee keksineensä ne itse
se ei onnaa nalkuttamalla
Alkoi sitten paikkaamaan Saksan Uniperista Fortumille hankittuja tappioita.No. Mun aika kiltti miesi oli äsken perheen pää.
Sanoi mulle ilmotusluontoisena asiana että meille tulee Fortumin pörssisähkö ja soitti Fortumille. Paikallisen firman soppari loppuu lähiaikoina.
Niin. Mä en Fortumia edes harkitsisi.Alkoi sitten paikkaamaan Saksan Uniperista Fortumille hankittuja tappioita.
Leyhyttelet kahvipurkkia?Mä avasin hetki sitten keittiökaapin ja loyhyttelin hetken lahvipurkkia niin ei mennyt ko muutama minuttii niin mies kysyi haluaako joku kahvia.
*viisas joka pääsee vähemmällä*
Kai tuo on sarkasmia?nainen joka ymmärtää että mies on perheen pää
Leyhyttelet kahvipurkkia?
Mä kysyn "otatko kahvia?"
Mä voisin ottaa tuon pskaset kalsarit ja leyhytellä nenän eessä, sit leyhytellä Omo Color-pakettia sen eessä..."tadaa, 5 pisteen vihje!"
Sit sen näkökenttään tulee imurin suutin....
Noniin, vihdoinkin linjoilla. Ensinnäkin sinun aloituksessasi on selkeä virhe. Siinä pitäisi olla ”Suomalaisnaiset: Ne vievät meidän miehet” Ja miksi aina pitää sotkea persut joka asiaan, joihin he ei erityisesti liity?Persumies: "Ne vievät meidän naiset!
Mitä sanottavaa sinulla on itse aloituksesta? Noh, aloittaja ei ole juttua lukenut, joten laitetaanpa tietoa tapauksesta. Olet sen verran vanha, että muistanet tämän tyypin.
"Filippiiniläisnaiset joutuvat yhä kantamaan menetettyä mainettaan. Sitkeästi heihin on takerrutettu leima alistuvina ja aina valmiina palvelijattarina, jotka eivät vaadi tasa-arvoa avioliitossaan.
”Vaikka taloudelliset paineet toisaalta ymmärretään, kohdistuu filippiinoihin monenlaisia ristiriitaisia pelkoja ja toiveita. Heitä pidetään sekä laskelmoivina rahan perässä juoksijoina että samalla suvun eteen uhrautuvina alistujina”, kuvailee Vartti.
”Myytti Aasian naisesta kaikkeen tyytyväisenä ja vaiteliaana kaunottarena on myös haluttu nostaa lyömäaseeksi länsimaisten naisten emansipaatiota vastaan. Ironista on, että juuri filippiinat ovat saaneet nöyrän palvelijattaren leiman, vaikka naiset siellä ovat huomattavan koulutettuja ja emansipoituneita.”
Vaimovälitys Filippiineiltä on lähes kokonaan hiipunut, jota osaltaan todistaa solmittujen seka-avioliittojen vähentyminen. Vuonna 1998 suomalaisten ulkomaalaisten kanssa solmimista 1581 avioliitosta 25 tapahtui filippiiniläisen kanssa. Uusiksi vaimosuosikeiksi ovat löytyneet thaimaalaiset, joiden kanssa vuonna 1998 solmittiin 86 liittoa. Tarkkaa tietoa siitä, kuinka monissa edellä mainituista liitoissa oli kysymys jonkin asteisesta kaupasta, ei ole.
Vartin mielestä ongelman ydin on ihmissuhteiden kaupallistamisessa. Sen pohjalta nousevat kysymykset hyötymisestä, riistosta ja tasa-arvosta liitossa.
”Eräältä osin kyse on massaturismin ja seksiteollisuuden yhteiselosta. Thaimaassa vierailee vuosittain 40 000 suomalaista turistia ja toisaalta miestenlehdet sekä internet ovat täynnä thai-seksin mainontaa. On mahdotonta esimerkiksi erottaa Helsingin eri thai-hierontaa tarjoavista paikoista todella vain hierontaa tarjoavat. Ja näin taas leimataan kaikki thai-naiset”, arvioi suomalaisten miesten Kaakkois-Aasiaan suuntautuvasta seksiturismista tohtorin väitöskirjaa valmisteleva Vartti."
Sir Vilin pitkä varjo - Maailman Kuvalehti
Vaimokauppa Filippiineiltä laantui, mutta ennakkoluulot jäivät. Sir Vili on kadonnut. Filippiinojen vaimokaupalla valtakunnan julkkikseksi nousseen Veli Karppasen pieni toimisto Tikkurilassa näyttää autiolta. Mikään tieto pienteollisuusrakennuksen sivurapussa ei opasta missä Sir Vilin...maailmankuvalehti.fi
ei ooKai tuo on sarkasmia?
Tiedoksesi, että elämme 2000-lukua ja ollaan jo aika pitkällä, ei 1950-lukua.ei oo
Ainut että niillä naisilla ei ole oikeaa valinnan paikkaa. Jos on Suomessa rutiköyhä pitkäaikaistyötön mies joka ei voi antaa rahaa lentomatkaan, niin ei ole hänelläkään bussilasteittain tsainoja vilkuttelemassa.Noniin, vihdoinkin linjoilla. Ensinnäkin sinun aloituksessasi on selkeä virhe. Siinä pitäisi olla ”Suomalaisnaiset: Ne vievät meidän miehet” Ja miksi aina pitää sotkea persut joka asiaan, joihin he ei erityisesti liity?
En näe miehen toimintaa ollenkaan tuomittavana. Vai rikottiinko siinä lakia? Siis täällä miehet, olkoonkin sitten vaikka peräkammarin poikia, kaipaavat luonnostaan naista elämänkumppaniksi. Jos täältä ei koskaan löytynyt, niin mitäs pahaa siinä on jos etsivät ulkomailta. Ja Aasian maissa naisilla on kova hinku päästä naimisiin länsimaisten miesten kanssa, pois kurjuudesta, pois köyhyydestä. Eli tämähän on suoraan kuin Salmelaisen Napakymppi, jos parit kohtaavat ja tulee MATCH!
Kyseiset miehet eivät kaikki varmaankaan hallitse ulkolaisten treffisivustojen käyttöä, mikäs sen parempaa jos joku suomalainen yrittäjä tekee sen suurimman työn heidän puolestaan, siihen liittyy hyvin paljon paperisotaa, johon tutustumiseen maallikolla menee kamalasti aikaa, jos sittenkään selviää kaikki tarpeellinen?
Tuo Vartti kyllä yleistää, sinne mahtuu naisia laidasta laitaan. Tiedän varsin hyvin että sielläpäin naiset edelleen pitävät miestä perheen päänä, ja haluavat palvella häntä.
Mies on vastuullinen, tuo turvallisuuden ja elättää perheen. Tätä arvostetaan suuresti. Nainen tekee yksin ne kuuluisat ”naisten hommat”. Ja peli on selvä ja homma toimii
Ai selkeä virhe Kyllähän ne miehet ja tosiaankin usein juuri persumiehet ulisevat, kun suomalaiset naiset lähtevät suhteeseen ulkomaalaisen miehen kanssa ja haukkuvat. Kummallista, että tämä on jäänyt sinulta huomaamatta.Noniin, vihdoinkin linjoilla. Ensinnäkin sinun aloituksessasi on selkeä virhe. Siinä pitäisi olla ”Suomalaisnaiset: Ne vievät meidän miehet” Ja miksi aina pitää sotkea persut joka asiaan, joihin he ei erityisesti liity?
En näe miehen toimintaa ollenkaan tuomittavana. Vai rikottiinko siinä lakia? Siis täällä miehet, olkoonkin sitten vaikka peräkammarin poikia, kaipaavat luonnostaan naista elämänkumppaniksi. Jos täältä ei koskaan löytynyt, niin mitäs pahaa siinä on jos etsivät ulkomailta. Ja Aasian maissa naisilla on kova hinku päästä naimisiin länsimaisten miesten kanssa, pois kurjuudesta, pois köyhyydestä. Eli tämähän on suoraan kuin Salmelaisen Napakymppi, jos parit kohtaavat ja tulee MATCH!
Kyseiset miehet eivät kaikki varmaankaan hallitse ulkolaisten treffisivustojen käyttöä, mikäs sen parempaa jos joku suomalainen yrittäjä tekee sen suurimman työn heidän puolestaan, siihen liittyy hyvin paljon paperisotaa, johon tutustumiseen maallikolla menee kamalasti aikaa, jos sittenkään selviää kaikki tarpeellinen?
Tuo Vartti kyllä yleistää, sinne mahtuu naisia laidasta laitaan. Tiedän varsin hyvin että sielläpäin naiset edelleen pitävät miestä perheen päänä, ja haluavat palvella häntä.
Mies on vastuullinen, tuo turvallisuuden ja elättää perheen. Tätä arvostetaan suuresti. Nainen tekee yksin ne kuuluisat ”naisten hommat”. Ja peli on selvä ja homma toimii
Näinpä. Sydämeni meinasi pakahtua, kun poikani muutama vuosi sitten halusi jonkun tv:n hyväntekeväisyysillan yhteydessä lahjoittaa rahaa, jotta lapset, tytöt, pääsisivät kouluunAinut että niillä naisilla ei ole oikeaa valinnan paikkaa. Jos on Suomessa rutiköyhä pitkäaikaistyötön mies joka ei voi antaa rahaa lentomatkaan, niin ei ole hänelläkään bussilasteittain tsainoja vilkuttelemassa.
Jos raha vaikuttaa motiiveihin, ei se ole rakkautta.
Toki länsimainenkin nainen katsoo vaurautta, mutta me raakataan pois rikkaitakin miehiä, koska me voimme. Ja moni sanoo että ei se miehen rahapussi vaan muu aktiivisuus töissä ja elämässä.
sitä, että mies päättää isot asiat ja nainen pienetTiedoksesi, että elämme 2000-lukua ja ollaan jo aika pitkällä, ei 1950-lukua.
Mitä tarkoitat sillä, että on perheen pää?
No mitä ovat isot asiat? Miksi koet tärkeänä, että mies niistä päättäisi? Entä miten perheissä, joissa onkin kaksi miestä tai kaksi naista?sitä, että mies päättää isot asiat ja nainen pienet
meidän huushollissa isoja asioita ei ole toistaiseksi ilmaantunut
Ja voi te miehet. Te ette ymmärrä, miten teitä huijataan. Niillä naisilla usein on kuvottavan näkönen vanha patu miehenä, mutta naisella hymy säilyy. Tsainamuijat vois laittaa teatterikorkeakouluun, pääsisivät heti läpi.
Kai mä Ghanasta saisin 20-v.atleettisen rantamiehen. Mutta sen motiivit olla keski-ikäisen suomalaisen naisen kanssa: raha, raha ja raha.
Mä en osta seuraa itselleni.
voidaan vaihtaa vastuumatriisin rooleja jos niin vaaditNo mitä ovat isot asiat? Miksi koet tärkeänä, että mies niistä päättäisi? Entä miten perheissä, joissa onkin kaksi miestä tai kaksi naista?