UneImana hoikka nainen Aasiasta joka ei nalkuta

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja tsainoilla rahankaipuu....
Kuule kyllä sinullakin olisi sitä niissä olosuhteissa. Tämä minun hyväsydäminen ystäväni, todnäk tuleva kumppanini tienasi ennen Suomeen tuloaan työpaikassaan 3-4 €. Ei siis tunnissa, vaan yli 10 h työpäivänä!

Suuri osa heistä tekee työtä jopa 7 pv/vko, koska palkat on niin surkeita ja eläminen kuitenkin maksaa jotain. Ei niillä palkoilla paikalliset tee ulkomaanmatkoja. Sisäinen lentoliikenne on kuulema suht edullista että jotkut siihenkin pystyy.
……………….
PS #49 ja Echo, palaan linjoille myöh

Viimeksi muokattu:
Kuule kyllä sinullakin olisi sitä niissä olosuhteissa. Tämä minun hyväsydäminen ystäväni, todnäk tuleva kumppanini tienasi ennen Suomeen tuloaan työpaikassaan 3-4 €. Ei siis tunnissa, vaan yli 10 h työpäivänä!

Suuri osa heistä tekee työtä jopa 7 pv/vko, koska palkat on niin surkeita ja eläminen kuitenkin maksaa jotain. Ei niillä palkoilla paikalliset tee ulkomaanmatkoja. Sisäinen lentoliikenne on kuulema suht edullista että jotkut siihenkin pystyy.
Arvaa mitä. Sä voit ruveta joksikin hyväntekijäksi etänä :D

Anna rahaa johonki avustusjärjestöön joka auttaa köyhimpiä naisia noissa maissa. Itse pysyt Suomessa ja jätät muiden muijat rauhaan.

Ja mä sanon tän tosissani. Itse olen auttanu - ei nuoria naisia, vaan lapsia kaukomailla: olen laittanut rahaa nepalilaisten lasten salakuljettamisen ehkäisemiseksi, heitä kun salakuljetetaan Himalajan yli Intiaan tms.

Myös itämaiset naiset tarttee emansipaatiota. Tulla toimeen tavallisella työllä ja tarvittaessa ilman miestä, kuten länsimainen nainen. Miestä ei tarvita välttämättä missään, tai jos tarvitaan niin pariutukoot tsainamiesten kanssa.

Lopetetaan länsimaihin suuntautuva sairas avioliittokulttuuri joka lähentelee ihmiskauppaa.

vierailija
Arvaa mitä. Sä voit ruveta joksikin hyväntekijäksi etänä

Anna rahaa johonki avustusjärjestöön joka auttaa köyhimpiä naisia noissa maissa. Itse pysyt Suomessa ja jätät muiden muijat rauhaan.

Ja mä sanon tän tosissani. Itse olen auttanu - ei nuoria naisia, vaan lapsia kaukomailla: olen laittanut rahaa nepalilaisten lasten salakuljettamisen ehkäisemiseksi, heitä kun salakuljetetaan Himalajan yli Intiaan tms.
👍❤

vierailija
on rasismia vastustaa tsainojen maahanmuuttoa
suurin osa näistä 40+ palstan naisista on kateellisia hoikille ikinuorille aasialaiskaunottarille ja siksi rasistisiakin
Niin, tsainamiehiä vois kyllä ottaa tänne lisää. Saisivat lyhyemmät Suomi-naiset niistä puolisot. :)
(Mä olen yli 165 cm, en mä niitä kirppuja huolisi)
tekopyhänä kristittynä halveeraat rodullista ominaisuutta = rasismia jälleen, et edes osaa hävetä

• Tykkää
Reactions: setis ja ruuttis
suurin osa näistä 40+ palstan naisista on kateellisia hoikille ikinuorille aasialaiskaunottarille ja siksi rasistisiakin

tekopyhänä kristittynä halveeraat rodullista ominaisuutta = rasismia jälleen, et edes osaa hävetä
Setis harmaana?

Mä halveksun ihmiskauppaa, ja että mahakkaat länsimiehet vain pahentavat ongelmaa, ylläpitämällä sitä.

Laittakaa rahaa ihmiskaupan vastaiseen, ja hikipajojen vastaiseen työhön, jos te esiinnytte muka-auttajina.

vierailija
Taas näitä pöljääkin pöljempiä väitteitä 🤣

Kerro ihmeessä yksikin syy, miksi pitäisi olla kateellinen nuorelle aasialaisnaiselle? Oma nuoruuteni meni jo, kyllä, mutta olen tässä iässä varsin sinut itseni ja suomalaisuuteni kanssa.

vierailija
Mutta onhan siellä eläminen myös halvempaa. Moni tuontimuija pettyy kun turisti on siellä kuin kuningas, rahaa riittää, juhlitaan ja syödään ulkona. Suomessa sitten ei käydäkään enää missään kun se rahanarvo on täällä ihan eri. Eikä nyt omaa muijaa tarvitse enää tietenkään mihinkään viedä tai ostaa lahjoja...

vierailija
Setis harmaana?

Mä halveksun ihmiskauppaa, ja että mahakkaat länsimiehet vain pahentavat ongelmaa, ylläpitämällä sitä.

Laittakaa rahaa ihmiskaupan vastaiseen, ja hikipajojen vastaiseen työhön, jos te esiinnytte muka-auttajina.
enole

näkeehän sen että köyhien maiden naiset haluavat olla kutsumaas kauppatavaraa notta pääsee pois rottia vilisevistä savimajoista enkä laita rahaa koska suurin osa menee kuitenkinhuijareiden fikkoihin
äläole niin sinisilmäinen

• Tykkää
Reactions: setis
enole

näkeehän sen että köyhien maiden naiset haluavat olla kutsumaas kauppatavaraa notta pääsee pois rottia vilisevistä savimajoista enkä laita rahaa koska suurin osa menee kuitenkinhuijareiden fikkoihin
äläole niin sinisilmäinen
Hahhaa. Eli setämiehet poloiset on ihan pakotettuja panemaan niitä naisia ja siten antamaan rahaa, koska muuta vaihtoehtoa ei ole?

Hui kauheeta. Älä ikinä yritä auttaa vaikka yksinäisiä vanhuksia ja kodittomia lemmikkejä, sun pitää paneskella heitä...:cry:

Taas näitä pöljääkin pöljempiä väitteitä 🤣

Kerro ihmeessä yksikin syy, miksi pitäisi olla kateellinen nuorelle aasialaisnaiselle? Oma nuoruuteni meni jo, kyllä, mutta olen tässä iässä varsin sinut itseni ja suomalaisuuteni kanssa.
Sama. Olen hyvässä avioliitossa ja mieheni ei mua toiseen vaihda.

Mutta hei, nää tsainojen kuolaajat ei oo aina einsteinejä vaan kattelevat asioita pienestä vinkkelistä käsin, joten yritetään ymmärtää heitä poloisia. :)

• Vihainen
Reactions: setis

Yhteistyössä