vierailija
Rasismia ketä kohtaan?Törppö
Et selittämällä pääse irti ilmiselvästi rasismistasi
Etkä vihasta normaaleja suomalaismiehiä kohtaan
Rasismia ketä kohtaan?Törppö
Hyvä ja kunnollinen vanhempi reagoi. Ei tuommosia tarvitse tyttäreltä koskaan hyväksyä, vaikka 18 v.täytettyään se oiskin vapaa tekemään mitä haluaa.
Ja pirttihirmu-naiset erikseen. Heitäkin on.
Mun mies kehui mua tänään ennen töihin lähtöä "kyllä Echo sun kans on helppo olla."
En näe syytä pitää miehistä, jotka käyttävät naisia ja lapsia hyväkseen, olkoon mistä maasta tahansa. Omani on suomalainen ja rakastan ja kunnioitan häntä, hän suojelee ja kasvattaa lapsiaan ja tytärtään tukee ja rakastaa niin, ettei hänen tarvitse k..päisten miesten matkaan lähteä. Usein tällaiset tytöt ovat valitettavasti jääneet vaille isän rakkautta ja tukea ja etsivät sitä niiltä, jotka ovelia ja käyttävät hyväkseen. Toivoisitko sinä tällaista tyttärellesi, jos sinulla sellainen olisi, vai tekisitkö kaikkesi, jotta hänellä olisi hyvä olla ja jotta hän pärjäisi elämässään?Törppö
En tiedä, kerro itse.Missä meidän äidit olivat, kun meitä piti kasvattaa rakastaviksi ihmisiksi?
Paas kuule oma kuva niin katsotaan miltä sä näytät.Hyvin kuvaava kuva itse Sir Vilistä. Tämän näköisiä ne Suomi-miehet on...
Heti sinun jälkeesiPaas kuule oma kuva niin katsotaan miltä sä näytät.
Jep. On sanonta, että vastakkaista sukupuolta olevan vanhemman läsnäolon ja turvan puute seksualisoituu murros-ja teini-iässä. Psyykkinen vaje näkyy seksistisenä käytöksenä.En näe syytä pitää miehistä, jotka käyttävät naisia ja lapsia hyväkseen, olkoon mistä maasta tahansa. Omani on suomalainen ja rakastan ja kunnioitan häntä, hän suojelee ja kasvattaa lapsiaan ja tytärtään tukee ja rakastaa niin, ettei hänen tarvitse k..päisten miesten matkaan lähteä. Usein tällaiset tytöt ovat valitettavasti jääneet vaille isän rakkautta ja tukea ja etsivät sitä niiltä, jotka ovelia ja käyttävät hyväkseen. Toivoisitko sinä tällaista tyttärellesi, jos sinulla sellainen olisi, vai tekisitkö kaikkesi, jotta hänellä olisi hyvä olla ja jotta hän pärjäisi elämässään?
Näinpä juuri, valitettavasti.Jep. On sanonta, että vastakkaista sukupuolta olevan vanhemman läsnäolon ja turvan puute seksualisoituu murros-ja teini-iässä. Psyykkinen vaje näkyy seksistisenä käytöksenä.
Isänkaipuiset tytönreppanat ottavat seksikkyyden aseekseen ja alkavat vampata aikuisia miehiä.
Ja tsainoilla rahankaipuu....
Sanotaan niin että hän on yhdestä Baltian maasta.
Virolainen ehkä? Uskomattoman kauniita suuri enemmistö. Ja upean hoikkia, lihavia alle 50 v saa sieltä etsiä suurennuslasilla.
Jos naiset ei nalkuttaisi, niinkunnon mies tarvii juurikin nalkuttavan vaimon
alkaa epäilyttää että ootkohan sinä sittenkään vaimomatskuuJos naiset ei nalkuttaisi, niin
-maailma peittyisi 5 m -kerrokseen
-muksut kulkisi tuolla likaisissa retaleissa ja joku hampurilainen ja pillimehu mukanaan. Läksyt tekemättä jos kouluja edes olisi.
-puolet kodeista olisi hifi/auton varaosa/ym.varastohuoneita ja muutenki rumia bunkkereita
Siis on hyviäkin ja huolellisia miehiä jotka pärjää vaikka ilman naisia.
Mutta miksi miehille pitäis riittää "seksiä muijalta, ruoka, tv ja leppoisa ja vitsikäs yhdessäolo ja kakarat ei hypi silmille", kun nainen joutuu usein perusjuttujen lisäksi kahlaamaan Wilmat, hammaslääkärikäynnit, päikkyyn kuravaatteet, jne?
Jos naiset ei nalkuttaisi, niin
-maailma peittyisi 5 m -kerrokseen
-muksut kulkisi tuolla likaisissa retaleissa ja joku hampurilainen ja pillimehu mukanaan. Läksyt tekemättä jos kouluja edes olisi.
-puolet kodeista olisi hifi/auton varaosa/ym.varastohuoneita ja muutenki rumia bunkkereita
Siis on hyviäkin ja huolellisia miehiä jotka pärjää vaikka ilman naisia.
Mutta miksi miehille pitäis riittää "seksiä muijalta, ruoka, tv ja leppoisa ja vitsikäs yhdessäolo ja kakarat ei hypi silmille", kun nainen joutuu usein perusjuttujen lisäksi kahlaamaan Wilmat, hammaslääkärikäynnit, päikkyyn kuravaatteet, jne?
Se kolso älähtää, johon kalikka kalahtaaalkaa epäilyttää että ootkohan sinä sittenkään vaimomatskuu
Hienoa, sinussahan on sitten paljon tsainapimujen luonnettaJa pirttihirmu-naiset erikseen. Heitäkin on.
Mun mies kehui mua tänään ennen töihin lähtöä "kyllä Echo sun kans on helppo olla."
Tänne vaan lisää heitä sieltä kurjuudesta helpottamaan nalkuttavien suomalaismammojen masentamia ja köriläitäJuuri näin. Lyödään tsainamuijille rahaa heidän omassa maassaan niin eivät ees pierase länsimaihin päin.
Tai sit mun ei tartte tuolle mun miehelle nalkuttaa. Ei oo mikään plösö ja lapsen asenteella varustettu Suomi-mies.Hienoa, sinussahan on sitten paljon tsainapimujen luonnetta
Käytän saman suuntaista lausetta sussuihin, kun haluan ”lähestyä” heitä..Ja pirttihirmu-naiset erikseen. Heitäkin on.
Mitä sanottavaa sinulla on itse aloituksesta? Noh, aloittaja ei ole juttua lukenut, joten laitetaanpa tietoa tapauksesta. Olet sen verran vanha, että muistanet tämän tyypin.Tänne vaan lisää heitä sieltä kurjuudesta helpottamaan nalkuttavien suomalaismammojen masentamia ja köriläitä
Mikäs sen upeampaa kuin win-win tilanne molemmille hyötyjille
se on kalso, ei kolsoSe kolso älähtää, johon kalikka kalahtaa