UneImana hoikka nainen Aasiasta joka ei nalkuta

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

(y)
ei onnista laulaa Eno Grön

tsainat on kaameita nalkuttajia päästyään avikseen

En ole Iltalehti Plussan tilaaja, joten itse artikkelia en pääse lukemaan. Totean kuitenkin, että toimittaja on oppinut mediamustamaalauksen keinot, ehkä lukemalla Helsingin sanomia?
Ei siis suoraan uskalleta (syytteen pelossa) nimitellä ihmistä, vaan käytetään kiertoilmaisua, tässä tapauksessa "alistajaksi ja sovinistiksi haukuttu suomalaismies". Toimittaja ei siis väitä ketään alistajaksi tai sovinistiksi. Toimita on ollut "kauheaa".
Todennäköisesti kyseinen mies ei ollut mikään pulmunen. Mutta mitä mieltä olisitte artikkelista jossa kerrottaisiin vaikkapa pääministeri Marinin toiminnan olevan kauheaa ja jossa hänestä käytettäisiin nimitystä "narkkarijuopoksi ja telaketjufeministiksi haukuttu"?

vierailija
"Aasiasta, joka ei nalkuta"

Eli toivotaan, että koko Aasia ei nalkuta.. 🙄

Taas ovat palstan surkimukset liikkeellä palstalla marisemassa sen sijaan, että oppisivat olemaan miehekkäitä, ritarillisia ja sellaisia, joista naiset kiinnostuvat! Missä teidän isänne olivat, kun teitä piti kasvattaa rakastaviksi ihmisiksi?

• Tykkää
Reactions: Echo
vierailija

Eli toivotaan, että koko Aasia ei nalkuta.. 🙄

Taas ovat palstan surkimukset liikkeellä palstalla marisemassa sen sijaan, että oppisivat olemaan miehekkäitä, ritarillisia ja sellaisia, joista naiset kiinnostuvat! Missä teidän isänne olivat, kun teitä piti kasvattaa rakastaviksi ihmisiksi?
Rasisti! 😡

Meidät kasvatettiin rakastamaan miehekkäästi myös aasialaisnaisia!

• Tykkää
  • Haha
Reactions: setis ja m1es

Eli toivotaan, että koko Aasia ei nalkuta..
(y)
Kannattaa tietenkin toivoa sitä hoikkaa naista ei-nalkuttavasta Aasiasta. Kuvahaku "slim woman from non-nagging Asia" toi esiin esim. hänet:

Nanase Nishino (西野 七瀬), kuvan ottohetkellä 20-vuotias.

Ehkä heidän yh-äitinsä kunnon feministeinä kasvattivat poikansa sukupuolisensitiivisesti (aloittaen siitä, että pojan piti leikkiä nukeilla), tasa-arvoisiksi ritarillisuuden sijaan. Ritarillisuushan ei ole tasa-arvoista asettaessaan naisen etusijalle. Miksi naiset eivät tuollaisista kiinnostu?

Ohjeita nykyaikaiselle kasvattajalle. @Echo varmaan noudattaa näitä? :sneaky:

Viimeksi muokattu:
vierailija

Eli toivotaan, että koko Aasia ei nalkuta..

Missä meidän äidit olivat, kun meitä piti kasvattaa rakastaviksi ihmisiksi?

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: setis ja m1es
vierailija
Rasisti!

Meidät kasvatettiin rakastamaan miehekkäästi myös aasialaisnaisia!
Eli tollo, kun olit, et ymmärtänyt kielioppivirheitä.

Tiedoksi, että myös mm. aasialaiset emansipoituvat kaiken aikaa ja haluavat päättää omasta elämästään sen sijaan, että olisivat Suomen kaltaisen pienen maan joiden miesten märkien unelmien kohteina.

Lahjoitan jatkuvasti rahaa, jotta tuollaisten maiden tytöt pääsisivät elämään elämää, jota kukaan muu ei rajoita.

Mitä itse teet ja mitä itse toivoisit jälkikasvullesi, jos sellaista on tai on toiveissa?

• Tykkää
vierailija

Tiedoksi, että myös mm. aasialaiset emansipoituvat kaiken aikaa ja haluavat päättää omasta elämästään sen sijaan, että olisivat Suomen kaltaisen pienen maan joiden miesten märkien unelmien kohteina.

Lahjoitan jatkuvasti rahaa, jotta tuollaisten maiden tytöt pääsisivät elämään elämää, jota kukaan muu ei rajoita.

Mitä itse teet ja mitä itse toivoisit jälkikasvullesi, jos sellaista on tai on toiveissa?
Törppö

Et selittämällä pääse irti ilmiselvästi rasismistasi
Etkä vihasta normaaleja suomalaismiehiä kohtaan

Ihan uteliaisuuttani kysyn, onko sinulla tyttöjä jälkikasvuna? Rajoittaisitko heitä, jos he lataisivat itsestään vähäpukeisia videoita Tiktokiin ollaakseen miesten märkien unelmien kohteena? ;)

Vastaan vain näin...

Kysymys kuuluu, miksi se vaimo usein nalkuttaa? Koska mies on laiska plösö.

Mä oon kuunnellu kavereitteni valituksia miehilleen. Ihan järkeviä ja oikein mitoitettuja ne on olleet.

Lapsi pitää muistaa hakea päivähoidosta tai kuskata neuvolaan silloin kun on sovittu, eikä vastata "äyhh, öyhh, sori Pirjo mä unohdin.".

Vaikka mulla on osallistuva mies, niin havahduin yks päivä että miks vain mulla on Wilma? Oon tarjonnu sitä sovellusta sillekin, mutta eipä oo ottanu. No, onneks muksuilla on koulut menny hyvin eli Wilmassa on tylsä, positiivisten merkintöjen jono.

Juuri näin. Lyödään tsainamuijille rahaa heidän omassa maassaan niin eivät ees pierase länsimaihin päin.

• Surullinen
Reactions: setis
vierailija
Vastaan vain näin...

Kysymys kuuluu, miksi se vaimo usein nalkuttaa? Koska mies on laiska plösö.

Mä oon kuunnellu kavereitteni valituksia miehilleen. Ihan järkeviä ja oikein mitoitettuja ne on olleet.

Lapsi pitää muistaa hakea päivähoidosta tai kuskata neuvolaan silloin kun on sovittu, eikä vastata "äyhh, öyhh, sori Pirjo mä unohdin.".

Vaikka mulla on osallistuva mies, niin havahduin yks päivä että miks vain mulla on Wilma? Oon tarjonnu sitä sovellusta sillekin, mutta eipä oo ottanu. No, onneks muksuilla on koulut menny hyvin eli Wilmassa on tylsä, positiivisten merkintöjen jono.
Näinpä!

vierailija
Ihan uteliaisuuttani kysyn, onko sinulla tyttöjä jälkikasvuna? Rajoittaisitko heitä, jos he lataisivat itsestään vähäpukeisia videoita Tiktokiin ollaakseen miesten märkien unelmien kohteena?
En minä rajoittaisi tyttäreni tekemisiä tietenkään, siis kun hän on täysi-ikäinen, mutta kaiken aikaa häntä valistan, enkä suinkaan vain minä ja kaikeksi onneksi en usko hänen moiseen ryhtyvän. Vaikka olemme monessa suhteessa mieheni kanssa vähän höhliä, niin lapsista olemme onnistuneet kasvattamaan lapsistamme fiksuja, pohdiskelevia, tunteellisia, maailmaa uteliain ja kriittisin silmin tarkkailevia, hassuja ja kultaisia murusia, jotka pärjäävät kyllä. Tytär etenkin (vanhempana) on sellainen, ettei miesten anna määräillä, saati tee, mitä vihjailit, ainakaan miehiä miellyttääkseen. Hän tuntee oman arvonsa.

• Tykkää
vierailija
Herää kysymys, miksi joku haluaa laittaa tänne linkin artikkelin, jota ei itsekään pääse lukemaan. Jo ensimmäisistä sanoista käy ilmi, että kyse on jonkin sortin ihmiskaupasta. Vaikka tämä "mieheksi" itsensä kutsuma tyyppi täällä on tunnettu heikkoudestaan nuoria aasialaisnaisia, jopa ehkä melkein lapsia, kohtaan, niin oletin hänellä olevan jonkinlainen moraali ja etenkin, jos on isä. Kevyehköllä kommentillaan hän sivuuttaa sen, että näitäkin naisia käytetään hyväksi. On ilmeisesti ok, kunhan miehet saavat jotakin?

Yhteistyössä