”Raportti: Maailmanlaajuinen kysyntä mRNA-rokottamattomalle verelle kasvamassa suureksi” Siinä ratkaisu rokottamattomille sähkölaskuista selviämiseen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ap:n otsikko on omituinen, ei Suomessa verestä makseta. Mutta tuollaista se on kun seurataan jenkkiläisiä hörhösivuja ja tehdään niiden perusteella johtopäätöksiä Suomessa.
Mutta maailmahan muuttuu kokoajan eskoseni 😏 Ja varsinkin nyt.

Nyt ei luovuttaja tosiaan Suomessa saa mitään rahallista korvausta, mutta tilanne on väkisin muuttumassa maailmassa, kun ollaan jakauduttu eri leireihin näkemystemme mukaan. Berliinin muuri välissä. Olen kyllä tässä asiassa niin itsekäs, kun elinkustannukset on nousseet, varsinkin sähkökulut satoja prosentteja, että jos joku haluaa maksaa niin otan kyllä tarjouksen vastaan.

Kun SPR ei ymmärrä eriyttää luovuttajia, niin ehkä tänne saapuu joku kilpaileva yhtiö joka on sekin kääri moninkertaisesti enemmän kuin mitä SPR nykyisin.
 
vierailija
Toisaalta oliko se nyt toukokuussa kun me kaikki rokotetut kuollaan niin sen jälkeen kerätty verihän on kaikki rokottamattomilta kerätty. Ei muutaman kuukauden takia kannata maailmalta SPR:n kilpailijoiden Suomeen tulla rakentamaan Infraansa. Vai siirtyikö tämä massakuoleminen taas vuodella eteenpäin?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Otin vuosi sitten 1 koronapiikin. Tää talvi on ollut mulla tervein koskaan flunssan ja muiden tautien osalta.

Sen sijaan korona jätti yhden hengitysoireen, joka ei ole vieläkään parantunut.
 
vierailija
Toisaalta oliko se nyt toukokuussa kun me kaikki rokotetut kuollaan niin sen jälkeen kerätty verihän on kaikki rokottamattomilta kerätty. Ei muutaman kuukauden takia kannata maailmalta SPR:n kilpailijoiden Suomeen tulla rakentamaan Infraansa. Vai siirtyikö tämä massakuoleminen taas vuodella eteenpäin?
Nämä meinaa aina unohtaa omat faktansa kun kehittelevät uusia skenaarioita
 
vierailija
Otin vuosi sitten 1 koronapiikin. Tää talvi on ollut mulla tervein koskaan flunssan ja muiden tautien osalta.

Sen sijaan korona jätti yhden hengitysoireen, joka ei ole vieläkään parantunut.
Voi ei, miten menitkin koekaniksi ja sortumaan myrkkypiikkiin? Kuten huomaat, ei se auttanut sinua mitenkään

Minä rokottamattomana en ole koskaan sairastanut syysflunssia kun D ja C ovat näköjään olleet ne avaintekijät, kuten on ennenkin sanottu
 
vierailija
Voi ei, miten menitkin koekaniksi ja sortumaan myrkkypiikkiin? Kuten huomaat, ei se auttanut sinua mitenkään

Minä rokottamattomana en ole koskaan sairastanut syysflunssia kun D ja C ovat näköjään olleet ne avaintekijät, kuten on ennenkin sanottu
Minä rokotettu en myöskään sairastele. Ja vitamiinit saan ruuasta, enkä purkista
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Voi ei, miten menitkin koekaniksi ja sortumaan myrkkypiikkiin? Kuten huomaat, ei se auttanut sinua mitenkään

Minä rokottamattomana en ole koskaan sairastanut syysflunssia kun D ja C ovat näköjään olleet ne avaintekijät, kuten on ennenkin sanottu
No itse korona teki isompaa tuhoa meikäläisessä kuin sitä edeltävä piikki. Sen piikin jälkeen kaikki oli kuin ennenkin.

En kannata sarjapiikittämistä, en koronapassia tai syrjimistä rokottamattomuuden perusteella, mutta ei koronakaan ole tavis sairaus.
 
vierailija
No itse korona teki isompaa tuhoa meikäläisessä kuin sitä edeltävä piikki. Sen piikin jälkeen kaikki oli kuin ennenkin.

En kannata sarjapiikittämistä, en koronapassia tai syrjimistä rokottamattomuuden perusteella, mutta ei koronakaan ole tavis sairaus.
Valkotakit suosittele sarjapiikitystä kun teho kuulemma laskee nopeasti. Kysyn vaan että mikä teho kun neljä kertaa rokotetutkin sairastuu koronaan
 
Valkotakit suosittele sarjapiikitystä kun teho kuulemma laskee nopeasti. Kysyn vaan että mikä teho kun neljä kertaa rokotetutkin sairastuu koronaan
Eihän kukaan rokotusintoilijakaan väitä, että rokote suojaisi koronaan sairastumiselta, se vaan suojaa EHKÄ vaikeilta tautimuodoilta.

Mutta mun mielestä edelleen:
-rokottautukoon vain se, joka haluaa, ja muita ei syrjitä mitenkään.
-Rokotetta tarjottaisiin lähinnä vapaaehtoisena riskiryhmille ja 65-80-vuotiaille, koska ihan rokottajalääkärit myöntää, että sitä vanhemmille se voi tehdä tepposet
-koronalääke laajaan levitykseen ja hinnat alas

Näin. Hoidettaisiin homma kiihkottomasti ja vapaaehtoisuuteen perustuen. Jokainen vastaa omasta terveydestään ja valinnoistaan.
 
vierailija
Siitähän meitsi kirjoitteli jotain vuosi sitten. Tulee meikäläisille myrkyttömille vielä kiireelliset ajat kun naiset haluaa putipuhdasta mällikamaa
Jos se naisen oma hedelmällisyys on mennyt niin ei siinä auta vaikka olisi kuinka hyvä siemen.. Eilen oli uutisissa oli että syntyvyys laskenut 10% vuodessa, pakko miettiä että johtuuko näistä piikeistä. (laskua se on pienikin lasku, ja kukaan ei tiedä miten vaikuttaa sikiön tulevaan hedelmällisyyteen).
 
vierailija
Jos se naisen oma hedelmällisyys on mennyt niin ei siinä auta vaikka olisi kuinka hyvä siemen.. Eilen oli uutisissa oli että syntyvyys laskenut 10% vuodessa, pakko miettiä että johtuuko näistä piikeistä. (laskua se on pienikin lasku, ja kukaan ei tiedä miten vaikuttaa sikiön tulevaan hedelmällisyyteen).
Ihmiset ovat fiksuuntuneet, haluavat nauttia elämästään ilman lapsia, eivät halua tehdä lapsia tällaiseen maailmaan, tekevät vain yhden lapsen, jonka pystyvät kasvattamaan ja elättämään.
 
vierailija
Jos se naisen oma hedelmällisyys on mennyt niin ei siinä auta vaikka olisi kuinka hyvä siemen.. Eilen oli uutisissa oli että syntyvyys laskenut 10% vuodessa, pakko miettiä että johtuuko näistä piikeistä. (laskua se on pienikin lasku, ja kukaan ei tiedä miten vaikuttaa sikiön tulevaan hedelmällisyyteen).
miesten ei saa syödä soijaa/e-vitamiinia/glysiiniä/gm-kasviöljyjä
 
vierailija
Alkaisikohan koronapiikkien teho heiketä, kun syntyvyys laskee tuolla tavalla? Vuosi 2019 oli aallonpohja, mutta kattavalla rokotusohjelmalla syntyvyys saatiin pariksi vuodeksi jyrkkään nousuun.
 
Jos se naisen oma hedelmällisyys on mennyt niin ei siinä auta vaikka olisi kuinka hyvä siemen.. Eilen oli uutisissa oli että syntyvyys laskenut 10% vuodessa, pakko miettiä että johtuuko näistä piikeistä. (laskua se on pienikin lasku, ja kukaan ei tiedä miten vaikuttaa sikiön tulevaan hedelmällisyyteen).
No tuohan on tietysti itsestäänselvyys.

Ja sietääkin miettiä että miksi syntyvyys laskee ja ylikuolleisuus on korkealla k-piikitysten alettua. ”Yllätys”, mutta hys hys… 😏
 

Yhteistyössä