Mitä mieltä Wille Rydmanista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen nähnyt vain perusteettomia syytöksiä. Mies on syytön ja ajojahdin uhri.
Ei savua ilman tulta!

Miettikää nyt puolustelijat, hänen käytöksestään nuoria naisia kohtaan on varoiteltu jo vuosikausia.

Kokoomuksen johto tietää hänen tapansa ja uransa siellä ainakin onneksemme päättyi. Harmi vaan kun hänet otettiin persuihin pilaamaan julkisuuskuvansa

Olen täysin varma että hänen menneisyydessään on paljon asioita joita hän ei halua tuoda päivänvaloon. Toivottavasti joku uhri rohkaistuu ja paljastaa lisää hänen vastenmielisistä touhuistaan
 
vierailija
Väitätkö Willeä pedofiiliksi?
Mietitäänpä sitä tapahtumien valossa

KU ”Neljä vuotta myöhemmin nuorten tyttöjen ahdisteluun yhdistetty kansanedustaja Wille Rydman kelpaa perussuomalaisten jäseneksi ja ehdokkaaksi tämän kevään vaaleissa.

Sanojen ja tekojen ristiriita on huutava, mutta siinähän ei ole mitään ihmeellistä, kun kyseessä on perussuomalaiset. Tämä tapaus on silti poikkeuksellisen härski, koska se osoittaa, että perussuomalaisille ahdistelukin on lopulta ihonvärikysymys.

*Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.*

**Rydmanin outo käytös paljastui Helsingin Sanomien jutussa viime kesänä. Sen mukaan Rydman näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.**

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.
 
vierailija
KU ”Kansanedustaja Wille Rydmanin ympärillä käyty keskustelu kuitenkin osoittaa, että nuorten ahdistelu itsessään ei ole monille mikään ongelma. Kun Helsingin Sanomat julkaisi laajan tutkivan juttunsa Rydmanin ahdistelukäytöksestä, moni nousi välittömästi puolustamaan kansanedustajaa. Ennen kuin kenelläkään oli mahdollisuutta varmentaa tai sen paremmin kumota lehdessä esitettyjä väitteitä, suuri joukko konservatiivimiehiä oli jo puolensa valinnut.

Rydman oli selvä uhri.”
 
vierailija
Mietitäänpä sitä tapahtumien valossa

KU ”Neljä vuotta myöhemmin nuorten tyttöjen ahdisteluun yhdistetty kansanedustaja Wille Rydman kelpaa perussuomalaisten jäseneksi ja ehdokkaaksi tämän kevään vaaleissa.

Sanojen ja tekojen ristiriita on huutava, mutta siinähän ei ole mitään ihmeellistä, kun kyseessä on perussuomalaiset. Tämä tapaus on silti poikkeuksellisen härski, koska se osoittaa, että perussuomalaisille ahdistelukin on lopulta ihonvärikysymys.

*Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.*

**Rydmanin outo käytös paljastui Helsingin Sanomien jutussa viime kesänä. Sen mukaan Rydman näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.**

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.
Väitätkö Willeä pedofiiliksi? Kyllä tai ei?
 
Muistutuksena kommareiden kansanuutisia siteeraaville: meillä sivistysvaltiossa pedarijuttuja ei päätetä huutoäänestyksellä :D Nyt on toistamiseen (tarkoittaa että kaksi kertaa) poliisitutkinta päättynyt lopputulokseen, että Rydman on syytön. Tavallisesti tutkitaan vain kerran ja sekin riittää. Sekin riittää, että kerran tutkitaan ja sanotaan ettei todisteet riitä syytteen nostamiseen. Nyt tutkittiin kaksi kertaa ja todettiin Rydmanin olevan syytön. Eli todisteet löytyy, ne on olemassa ja ne todisteet näyttävät ettei Rydman syyllistynyt tekoihin mihin hänen väitettiin syyllistyneen.

Jos pelkät huhut ja vihjailut riittävät osoittamaan syyllisyyden, niin mun mielestä Sanna Marin vesikidutti vanhaa äitiäni kellarissa viime kesänä. Noin. Siinä oli todiste ja muistakaa ”ei savua ilman tulta” :D Voimme siirtyä nyt keskustelemaankin seuraavaksi siitä, että käyttikö Sanna natsisaksan metodeja vai stalinin oppeja tuota hirmutekoaan toteuttaessaan.
 
Muistutuksena kommareiden kansanuutisia siteeraaville: meillä sivistysvaltiossa pedarijuttuja ei päätetä huutoäänestyksellä :D Nyt on toistamiseen (tarkoittaa että kaksi kertaa) poliisitutkinta päättynyt lopputulokseen, että Rydman on syytön. Tavallisesti tutkitaan vain kerran ja sekin riittää. Sekin riittää, että kerran tutkitaan ja sanotaan ettei todisteet riitä syytteen nostamiseen. Nyt tutkittiin kaksi kertaa ja todettiin Rydmanin olevan syytön. Eli todisteet löytyy, ne on olemassa ja ne todisteet näyttävät ettei Rydman syyllistynyt tekoihin mihin hänen väitettiin syyllistyneen.

Jos pelkät huhut ja vihjailut riittävät osoittamaan syyllisyyden, niin mun mielestä Sanna Marin vesikidutti vanhaa äitiäni kellarissa viime kesänä. Noin. Siinä oli todiste ja muistakaa ”ei savua ilman tulta” :D Voimme siirtyä nyt keskustelemaankin seuraavaksi siitä, että käyttikö Sanna natsisaksan metodeja vai stalinin oppeja tuota hirmutekoaan toteuttaessaan.
Stalinin oppejahan ne vassarit yleensä ruukaa noudattaa.
 
vierailija
Ei savua ilman tulta!
Nimenomaan. Tässä savu siis on se, että syyttelijät jäivät kiinni valheesta ja tuli on siinä, että exä pani kipinän palamaan ja Hesarin kiihkomieliset toimittajat puhalsivat sen täyteen liekkiin konservatiivijahdissaan.

Miettikää nyt puolustelijat, hänen käytöksestään nuoria naisia kohtaan on varoiteltu jo vuosikausia.
Ei ole. Samat valehtelijat ovat samassa yhteydessä valehdelleet, että näin olisi, mutta valheen toisto ei tee siitä totta.

Kokoomuksen johto tietää hänen tapansa ja uransa siellä ainakin onneksemme päättyi. Harmi vaan kun hänet otettiin persuihin pilaamaan julkisuuskuvansa
Kokoomuksen johto yrittää puhdistaa puolueen konservatiiveista ja siihen tämäkin operaatio liittyi. TIlaisuudesta otettiin heti kiinni. Ihan samaa puolueen sisäistä valtataistelua oli Kirsi Pihan pormestarivaalioperaatio pamfletteineen. Sillä ei ole mitään tekemistä Wille Rydmanin toimien kanssa, vaan hänen ja kokoomusjohdon mielipiteiden kanssa. Rydman on kyllä aina ollut poliittisesti enemmän persu kuin nykykokkari. Hänen kokoomuslaisuutensa oli puolueen valtavirtaa joskus 1960-luvulla.

Olen täysin varma että hänen menneisyydessään on paljon asioita joita hän ei halua tuoda päivänvaloon. Toivottavasti joku uhri rohkaistuu ja paljastaa lisää hänen vastenmielisistä touhuistaan
Ei ole uhreja, niin ei voi tulla paljastuksiakaan. Koko episodi perustui valehtelulle, kunnianloukkauksille ja mustamaalaamiselle. Se kannattaa jokaisen hyväksyä. Ei ole tervettä vihata ihmistä mielikuvituksellisilla syillä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
*Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.*
Eli 14-vuotiaan tytön kertomus on liitetty poliisin esiselvitykseen. Myöhemmin on todistettu 14-vuotiaan tytön valehdelleen. Se, että tytön kertoma vale on printattu osaksi poliisin esiselvitystä ei tee siitä totta. Se päinvastoin antaa Rydmanille mahdollisuuden nostaa kunnianloukkaussyyte.
 
Eli 14-vuotiaan tytön kertomus on liitetty poliisin esiselvitykseen. Myöhemmin on todistettu 14-vuotiaan tytön valehdelleen. Se, että tytön kertoma vale on printattu osaksi poliisin esiselvitystä ei tee siitä totta. Se päinvastoin antaa Rydmanille mahdollisuuden nostaa kunnianloukkaussyyte.
Ryde on tehnyt jo kunnianloukkaussyytteen ja se on parast'aiikaa syyteharkinnassa.
 
vierailija
Nimenomaan. Tässä savu siis on se, että syyttelijät jäivät kiinni valheesta ja tuli on siinä, että exä pani kipinän palamaan ja Hesarin kiihkomieliset toimittajat puhalsivat sen täyteen liekkiin konservatiivijahdissaan.


Ei ole. Samat valehtelijat ovat samassa yhteydessä valehdelleet, että näin olisi, mutta valheen toisto ei tee siitä totta.

Kokoomuksen johto yrittää puhdistaa puolueen konservatiiveista ja siihen tämäkin operaatio liittyi. TIlaisuudesta otettiin heti kiinni. Ihan samaa puolueen sisäistä valtataistelua oli Kirsi Pihan pormestarivaalioperaatio pamfletteineen. Sillä ei ole mitään tekemistä Wille Rydmanin toimien kanssa, vaan hänen ja kokoomusjohdon mielipiteiden kanssa. Rydman on kyllä aina ollut poliittisesti enemmän persu kuin nykykokkari. Hänen kokoomuslaisuutensa oli puolueen valtavirtaa joskus 1960-luvulla.

Ei ole uhreja, niin ei voi tulla paljastuksiakaan. Koko episodi perustui valehtelulle, kunnianloukkauksille ja mustamaalaamiselle. Se kannattaa jokaisen hyväksyä. Ei ole tervettä vihata ihmistä mielikuvituksellisilla syillä.
UNOHTAMATTA taas NÄITÄ

*Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.*

**Rydmanin outo käytös paljastui Helsingin Sanomien jutussa viime kesänä. Sen mukaan Rydman näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.**

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.


PHERWO mikä pherwo 😤
 
UNOHTAMATTA taas NÄITÄ

*Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.*

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.

PHERWO mikä pherwo
Niin, onko nuo 2 tapausts todistettu perättömiksi?

Mulla on motto. Terveet ihmiset eivät koskaan, kännissä tai väsyneenäkään sano tiettyjä asioita.
 
UNOHTAMATTA taas NÄITÄ

*Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.*

**Rydmanin outo käytös paljastui Helsingin Sanomien jutussa viime kesänä. Sen mukaan Rydman näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.**

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.


PHERWO mikä pherwo
En ole perehtynyt tähän, mutta eikö tuo silloinen tyttöystäväkin ollut tässä myös syyttämässä Rydeä?
 
vierailija
Niin, onko nuo 2 tapausts todistettu perättömiksi?
On siltä osin, että mitään seksuaalista olisi tapahtunut. Mielestäni on mielenkiintoista, että jatkuvasti ohitetaan se, että Rydman on vienyt alaikäisiä jatkoille kotiinsa tyttöystävänsä luokse. Tämä esitetään jatkuvasti sillä tavalla, että Rydman olisi pervo. Mutta jos asiaa ihan oikeasti ajatellaan siltä kannalta, että siinä olisi jotain seksuaalista, niin silloinhan se tyttöystävä on vähintään yhtä pervo. Kummasti tämä ohitetaan systemaattisesti. Tyttöystävä "saa arvioida" tykkääkö näistä alaikäisistä herkkupaloista vai ei, mutta kukaan ei koskaan puutu tähän yksityiskohtaan.

Koska tiedetään, että mitään seksuaalista ei tapahtunut ja tiedetään, että tyttöystävä oli siellä kotona jatkoilla mukana ja oletetaan realistisesti ja hyväntahtoisesti, että tyttöystävä ei ole alaikäisiä miehensä kanssa metsästävä pervo, minä valitsen uskoa että viesti "mulla on kaksi alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida tykkäätkö niistä" tarkoittaa ennemminkin jotain sen suuntaista että hei tuon mukanani vieraita, toivottavasti ei haittaa. Ja jos siihen haluaa jonkinlaisen parisuhteeseen liittyvän kaksimielisyyden liittää, niin se on ennemminkin jotain viatonta katso mulla olisi vientiä vaikka mihin suuntaan, wink wink kuin mitään konkreettista ja likaista.
 
vierailija
Herätkää nyt puolustelijat. Miehenä voin vannoa että Willellä oli joitain tuhmia taka-ajatuksia, kun roudaa yöllä 14 v tyttöjä kotiinsa.

Miksi, ja miten ihmeessä se on sallittua hänelle, kun tyttöystävä kerran on kotona?

Oletan että hän on alistetussa asemassa, W on ilmiselvänä narsistina manipuloinut hänet nöyrtymään ja hyväksymään tuollaiset, kieltämättä erittäin sairaalloiset ja oudot kuviot.

Narskumiehille on tavanomaista olla seksin suurkuluttajia ja he tähtäävät mahdollisimman moneen kaatoon elämänsä aikana, tunteista viis, kun heillä ei niitä ole.

He eivät kykene pitkiin parisuhteisiin, naiset kaikkoavat jos pystyvät kun se oikea minuus paljastuu sieltä naamion takaa parisuhteen vakiinnuttua.

Niin on Willelläkin ollut näköjään runsaasti lyhytaikaisia suhteita
 
vierailija
Ei nostettu syytettä täysi-ikäiseen kohdistuneesta raiskausepäilystä.
Nämä 14-vuotiaiden ahdistelut taitaa olla ihan eri asioita.
Ei tässä syyttämättä jättämiscasessa ole juttua mistään alaikäisistä ollenkaan.



Keskusrikospoliisi epäili Rydmanin syyllistyneen raiskausrikokseen vuonna 2015. Teon epäiltiin kohdistuneen täysi-ikäiseen uhriin.

KANSANEDUSTAJA Wille Rydmania vastaan ei nosteta syytettä seksuaalirikoksesta.
 

Yhteistyössä