Ai että kuulkaa, äsken tuli odotettu puhelu: jos kaikki menee hyvin, meille syntyy kromosomeiltaan terve tyttö
Ihan mahtavaa! Onnea.Ai että kuulkaa, äsken tuli odotettu puhelu: jos kaikki menee hyvin, meille syntyy kromosomeiltaan terve tyttö
Ai että kuulkaa, äsken tuli odotettu puhelu: jos kaikki menee hyvin, meille syntyy kromosomeiltaan terve tyttö
Mä uskon että oon tänään ja eilen tuntenut jotain pientä (nyt rv 13+5)Sokerirasituksessa istun, tästä töihin ja kun pääsen 19 pakko vielä käydä kaupoilla, raskas päivä siis edessä!
4 päivää ultraan Jännittää, onko kukaan vielä liikkeitä tuntenut?
Menossa 14+2 ja liikkeitä on kyllä tuntunut. Usein tuntuu, kun iltaisin makoilee sängyssä selälleen.Sokerirasituksessa istun, tästä töihin ja kun pääsen 19 pakko vielä käydä kaupoilla, raskas päivä siis edessä!
4 päivää ultraan Jännittää, onko kukaan vielä liikkeitä tuntenut?
Voi itku!!! Se on kyllä ihan vihoviimeinen tauti Toivottavasti siellä pian helpottaa! Itse just pari viikkoa sitten painin esikoisen kanssa, kun piti meidän molempien ottaa influenssarokotus, ja kerroin jokavuotisen tarinan siitä, miten äiti sairasti kerran influenssan ja ei enää ikinä sitä meidän perheeseen, kiitos vaan Vaikka eipä siltä aina toki rokotuskaan suojaa!Itse kävin maanantaina nt-ultrassa. Laskettuaika siirtyi 3päivää aikaisemmaksi silloin. Keskiviikkona sairastuinkin ja tänään sain positiivisen influenssa tuloksen. Olo todella heikko ja lääkettä saisi ottaa paljon enemmän mitä saa. Tuntuu että päivän annos syöty jo ennenkuin kunnolla päivä päässyt edes alkuun.. Näin pahaa tautiapa en ole ennen sairastanut.
Salatussa ryhmässä on kyllä vielä tilaaTäällä on kovin hiljaista. Itse liityn facebook ryhmään vasta myöhemmin kun ollaan kaikille kerrottu ettei vaan paljastu
Joo, sinne vaan kaikki! Ei näy siis omille kavereille se ryhmä, kun se on salainen.Salatussa ryhmässä on kyllä vielä tilaa