Millainen on slaavilainen ulkonäkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ignoraatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ignoraatti

Vieras
Millainen on slaavilainen ulkonäkö? Mitkä ovat erityispiirteet, joista voi tunnistaa slaavilaisen ulkonäön.

Kiitoksia etukäteen kaikista mahdollisista vastauksista!

Korkeat poskipäät, huskymaiset silmät, pitkät raajat... terävähköt piirteet.

Tai sinne päin.

Mitkä on huskymaiset silmät? Mulla kaiketi on slaavilaista ulkonäköä kun aina luullaan venäläiseksi ympäri maailmaa, terävähköt piirteet on, laiha olen, pitkät raajat.. olen perinyt piirteeni äitini isän suvun puolelta, en tunne sitä sukuhaaraa kun äitini ei kasvanut isänsä kanssa, tiedä, vaikka oliskin slaavilaista verta joukossa.

Mitkä on huskymaiset silmät? Mulla kaiketi on slaavilaista ulkonäköä kun aina luullaan venäläiseksi ympäri maailmaa, terävähköt piirteet on, laiha olen, pitkät raajat.. olen perinyt piirteeni äitini isän suvun puolelta, en tunne sitä sukuhaaraa kun äitini ei kasvanut isänsä kanssa, tiedä, vaikka oliskin slaavilaista verta joukossa.

Tai sitten pukeudut niukasti ja kompensoit sitä meikkaamalla roimasti. :saint:

Mutta sellaiset aavistuksen vinon näköiset silmät, usein siniset tai siniharmaat.

mitä suomalaisissa ja muissakin länsimaalaisilla ei ole. Ellei sitten ole vaikka puoliksi Venäläinen, kuten minä olen. Tosin mielestäni olen aivan tavallisen näköinen suomalainen, Äitiini tullut enemmän...

Näkee, etteivät ihmiset tiedä, mistä puhuvat. Jos on kyse aavistuksen vinoista silmistä tai korkeista poskipäistä, itäslaavilla (laajasti ymmärrettynä venäläisillä - varsinkin pohjoisvenäläisillä) on paljon suomalais-ugrilaista tai muuten itäistä geeniperintöä.

Nämä piirteet ovat paljon vähäisempiä esimerksi Ukrainassa, missä kontaktit ei-slaavilaisiin kansoihin ovat olleet paljon vähäisemmät, puhumattakaan vaikkapa tšekeistä tai muista länsislaaveista, tai kroatialaisista ja muista eteläslaaveista.

Venäläisillä on usein kapeampi ja pidempi nenä kuin suomalaisilla, ja hyvin usein pidemmät sääret. Poskipäätä on enemmän kuin länsigermaaneilla, joiden kapeat kasvot ovat kuin kirveellä veistetyt. Siksi slaavilainen naiskauneus on ollut kovaa valuuttaa viime aikoina mallimarkkinoilla.

perintö tutkimus on vähän erillaista. minä veikkaan että lähtösin nämä tuolta lämpimistä maista esim kreikka, turkki. suomalaiset on jotkut perinnyt dna saamelaiselta eli tuolta kiinasta. jotkut viikingien jälkeläisiä ja baltiasta.

Ainakin Virossa ja Venäjällä on tullu Sukarin Nadja-vaimon näkösiä naisia vastaan.

f217f91b21b8f3ec993046d49b6a97387bbe4defc89984514b1f4b46285eab4e.jpg

Totuus: monet suomalaiset, varsinkin idästä ovat slaavien näköisiä. Länsi-Suomi eroaa geneettisesti enemmän Itä-Suomesta kuin saksalaiset briteistä ja tämä on tutkittua faktaa. Sellainen pyöreä, päärynän tai omenanmallinen, kaulaton ihminen on itää. Ruotsalaista perimää edustaa pitkä hoikka vartalo, pitkät sääret ja hoikat pitkät sormet JA pitkä kaula ja suora nenä (ei siis perunanenä).

R
Totuus: monet suomalaiset, varsinkin idästä ovat slaavien näköisiä. Länsi-Suomi eroaa geneettisesti enemmän Itä-Suomesta kuin saksalaiset briteistä ja tämä on tutkittua faktaa. Sellainen pyöreä, päärynän tai omenanmallinen, kaulaton ihminen on itää. Ruotsalaista perimää edustaa pitkä hoikka vartalo, pitkät sääret ja hoikat pitkät sormet JA pitkä kaula ja suora nenä (ei siis perunanenä).

Ruotsalaiset naiset ovat kauniita. On Venäjälläkin kauniita, mutta suurin osa ei oo. Ne vaan pidetään piilossa. Täällä lännessä rumillakin on oikeuksia.