Hahaha salibeibet syö ihan oikeasti rahkaa😄 Näin tänään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin salilla tänään ja sitten sinne tuli kaksi sellaista "salibeibeä", niin tyylikkäissä salivaatteissa ja upeat pyöreät pebat ja niin hoikkia ja muodikkaan näköisiä. He laittavat varmaan kuviaan someen. Nämä kaksi käy siellä perjantaisin, olen nähnyt heidät usein ja he puhuvat jotain kieltä mitä en edes tunnista.

Joka tapauksessa, beibet treenasivat siellä hienoja vartaloitaan ja minä löllöä vartaloani. Sitten olin valmis ja lähdin suihkun kautta Lidliin.

Kassalla huomasin että aha salibeibetkin on täällä😅 He olivat viereisellä kassalla ja oli ihan pakko venyttää kaulaa ja katsoa mitä tuollaiset somemallit ostaa. Kesäkurpitsaa, jauhoja, sokeria ja kaksi pahvilaatikollista rasvatonta rahkaa mikä oli alessa! Tosi iso määrä rahkaa. Eli ne syö sitä oikeasti. Pitäisikö itsekin alkaa syödä rahkaa että saan samanlaisen kropan😅 En kyllä osaa nostella sellaisia painoja kuin he mutta ehkä vielä joku päivä.
 
Mä söin tänään suoraan haikkutilalta tilattua 100% ruohosyötettyä jauhelihaa (20% rasvaa) mistä valmistin mehevän pihvin.😋

Oon timmissä keväällä taas. Nyt syödään riisipuuroa, majoo, kermaa - joulumättöö. Talvella saa olla enempi rasvaa kehossa, eikä pelkästään sitä ruskeaa.🤗😬

Muuta en ole vielä tänään kerennyt syödä kun meni juomiseks, kun oli hyvä porukka ja autokaraoke.😂 Pelimatka.
 
vierailija
Mä muistan miten 2000-luvun alussa monet söi rahkaa ja sekoitti siihen sokeritonta fun light-mehua. Itse en kokeillut, olin laiha siihen asti kunnes sain monta lasta putkeen. Nyt on vähän löllöä siellä ja täällä ja treenaan niitä timmimmäksi. Alkoipa tehdä mieli rahkaa🤔
 

Yhteistyössä