Kuka naiskenteli aikaisemmin iltapäivän aikana verhot auki kilttimiehen nähden?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kilttimies kävi tapansa mukaisesti daaminsa kanssa Assarissa syömässä ja matkalla autoon satuin näkemään ikkunasta yläosattoman naisen ratsastavan. Kysymys on niistä puisista rivitaloista Kerttulinkadun ja Henrikinkadun ympäristössä mutta en kerro tarkemmin mikä niistä. Joltakin oli unohtunut verhot auki pervoilun ajaksi.
 
vierailija
Tämä siitä huolimatta että kävelin ohi naiseni kanssa ja saatoit itse päätellä että hyvinkin mahdollisesti pääsen itsekin touhuamaan kotona?
Mitä sinä pervo tirkistelet yksityisasuntojen ikkunoihin. Me tehdään mitä me halutaan! Ja miksi sinä taas nillität jos kerran itse olet pääsemässä pukille? Sitä en muuten usko kunhan yrität antaa ymmärtää olevasi siinä tilanteessa jossain vaiheessa

ei tuollaisen luuserin kanssa kukaan nainen halua olla. Osta itsellesi joululahjaksi sellainen pumpattava Barbara

LG
 
vierailija
Mitä sinä pervo tirkistelet yksityisasuntojen ikkunoihin. Me tehdään mitä me halutaan! Ja miksi sinä taas nillität jos kerran itse olet pääsemässä pukille? Sitä en muuten usko kunhan yrität antaa ymmärtää olevasi siinä tilanteessa jossain vaiheessa

ei tuollaisen luuserin kanssa kukaan nainen halua olla. Osta itsellesi joululahjaksi sellainen pumpattava Barbara

LG
Laita verhot kunnolla ikkunan eteen jos et halua yleisöä. Meillä on sälekaihtimet ja pimennysverhot.
 

Yhteistyössä