Sinkut ja yh:t

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voiko sinkkunainen (yh tai lapseton) olla aidosti onnellinen? Ainakaan jos ikää yli 30v?

Nykyään on niin kauhean muotia olla sinkku ja sitä suunnilleen ylistetään. Mutta musta tuntuu, että tuo on vain puolustelua. Kriteerit miehelle nousseet aivan älyttömälle tasolle. Ja itteasiassa miehestä etsitään yleensö aivan vääriä ominaisuuksia.

Mulla on monta sinkkukaveria, osalla lapsia, osalla ei. Kauheesti ollaan olevinaan itsenäisiä ja tilanteeseen tyytyväisiä, mutta aika epätasapainoiselta se meno näyttää. Miksi pitää teeskennellä?

Joo kyl mä sen tajuun, että itkeminenkään mitään auta. Mut vois olla edes jotenkin realistisesti sinkku eikä ns. hehkuttaa kyseistä asiaa kun suurin osa ihmisistä nökee kilometrin päähän että henkilö kärsii.

Mun yksi kaveri on hyvä esimerkki. Yh-äiti ja joka vkl menee baariin. Sieltä tuo kotiin toinen toistaan surkeampia tapauksia. Sitten joskus seukkailee täysien luuserien kanssa.

Sitten kun joskus tulee vastaan jotain ok-tyyppejä, niin niistä ei kiinnostuta. Ihan kuin pelättäis sitä pariutumista. Eli isketään surkimuksia ihan siksi, että alitajuisesti tajutaan, että niiden kanssa ei voi mennä vakavaksi?
 
vierailija
Voi! Olen eronnut narsistista 13 vuotta sitten lapsen ollessa n 3v, enkä ole sen jälkeen enää halunnut ketään kumppania. Olen saanut tarpeekseni petollisista miehistä, joita ennen exäkin sattui kohdalle useampikin. Opin vihdoin läksyni, enkä ole edes deittaillut, saati sekstaillut kenenkään kanssa 12 vuoteen. Mä en enää luota ihmisiin, joten en halua myöskään enää pettyä. Olen ihan onnellinen näin ja käyn kavereiden kanssa viihteelläkin joskus, mutta yksikään mies ei saa mua enää syttymään. Melkeinpä vihaan miehiä... No, kyllä mä niiden kanssa sujuvasti keskustelen kohteliaisuudesta ja töissä toki pakko kohdella samalla tavalla kun muitakin, mutta jos joku yrittää ehdottaa jotain, niin sinä iskee niin paha jarru päälle, ettei viitsi edes aloittaa, kun tiedän ettei siitä tulis yhtään mitään, vaan energiat menisi jälleen pettymisen odotteluun. En edes tunne fyysistä vetoa enää miehiin (en kyl toki naisiinkaan). Olen oppinut elämään yksin ja nauttimaan tästä vapaudesta, enkä voisi enää kuvitellakaan, että joku tulisi määräilemään ja sotkemaan kuvioita tänne mun huusholliin. Ja nyt kun lapsikin on jo muuttanut pois kotoa, niin ahh, mikä ihan rauha ja saa keskittyä ihan omiin juttuihin. Kyllä olen onnellinen näin. Enkä koe mitenkään yksinäisyyttä, sillä mulla on lapsi ja kaverit, vanhemmat ja niin edelleen, joiden kanssa vietän aikaa. Vaikka palkka nyt on suht pieni ja asuntovelkaa on vielä jonkun verran, niin pärjäilen omillani, että mitään maksumiestäkään en tarvitse. En oikeastaan ole koskaan tarvinnut. Ainut missä välillä kaipais sitä miestä, niin on jotkut raskaat tai miehiset työt, kuten auton korjaus, lumen kolaaminen tai vaikka mullan roudaus ja levittäminen kesällä, kun saan päähäni jonkun idean puutarhassa...
 
Olen aina ollut yhdessä jonkun kanssa. Halusin kokeilla olla yksin ja tääkin on yllättävän kivaa, etenkin seesteistä. Tosin en useinaan saa olla yksin koska kokoajan on ihmisiä ympärillä. Joku mökki korvesta viikonlopuks vain mulle ja koiralle, kiitos.♡
Otan kyllä miehen sitten jos ja kun tuntuu luontevalta.

Olen aidosti onnellinen ja tyytyväinen näinkin, eli sinkkuna, näköjään.
 
vierailija
Minusta sanonta viedä jalat alta on karsea.
Suomalainen käsitys onnellisesta pariutumisesta on lievästi sanoen kyseenalainen.
Saavutetusta edusta on mahdotonta luopua.
Vapaassa maassa vapaa elämä sopii minulle kuin vappunenä päähän.
Ikinä en enää siitä luovu.
 
vierailija
Olen aina ollut yhdessä jonkun kanssa. Halusin kokeilla olla yksin ja tääkin on yllättävän kivaa, etenkin seesteistä. Tosin en useinaan saa olla yksin koska kokoajan on ihmisiä ympärillä. Joku mökki korvesta viikonlopuks vain mulle ja koiralle, kiitos.♡
Otan kyllä miehen sitten jos ja kun tuntuu luontevalta.

Olen aidosti onnellinen ja tyytyväinen näinkin, eli sinkkuna, näköjään.
Voi sinua kun voisit olla monelle miehelle unelmavaimo. Sinun avuillasi ja arvoillasi sinun olisi kannattanut etsiä itsellesi vakaa ja vauras mies. Tietenkään vielä ei ole liian myöhäistä.
 
Voi sinua kun voisit olla monelle miehelle unelmavaimo. Sinun avuillasi ja arvoillasi sinun olisi kannattanut etsiä itsellesi vakaa ja vauras mies. Tietenkään vielä ei ole liian myöhäistä.
Miksi vauras?

Kuten sanoin niin sitten kun tuntuu oikealta niin otan miehen.

Yleensä miljonäärit on kuivia, eivätkä keppostele, no on poikkeuksia kuten Karvis. Hän kepposteli silloinkin vaikka oli miljoona parikin. Kun mentiin yhteen niin ei ollut enää miljoonia ollut moneen vuoteen. Kepposyeli onneksi edelleen.

Miljonäärit eivät yleensä edes ylinopeutta raaski ajella kun ovat niin pihejä!:D
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Miksi vauras?

Kuten sanoin niin sitten kun tuntuu oikealta niin otan miehen.

Yleensä miljonäärit on kuivia, eivätkä keppostele, no on poikkeuksia kuten Karvis. Hän kepposteli silloinkin vaikka oli miljoona parikin.

Eivät edes ylinopeutta raaski ajella kun ovat niin pihejä!
Ai Karvis oli miljonääri? Mut ei kyllä muuten vakaa.. ilmeisesti.

Toisaalta eihän miljonääriksi ihan mielettömiä vaadita pk-seudulla, Jos sattuu omistamaan sopivan kämpän, niin sitä saattaa olla miljonääri melkein itsestään.

Jos on isot tulit, niin on isot sakotkin, siksi ymmärrettävää ettei hyvätuloinen haluaa kaahata. Toisaalta jos vaan omistaa paljon, niin ei paljoo sakot paina.
 
Ai Karvis oli miljonääri? Mut ei kyllä muuten vakaa.. ilmeisesti.

Toisaalta eihän miljonääriksi ihan mielettömiä vaadita pk-seudulla, Jos sattuu omistamaan sopivan kämpän, niin sitä saattaa olla miljonääri melkein itsestään.

Jos on isot tulit, niin on isot sakotkin, siksi ymmärrettävää ettei hyvätuloinen haluaa kaahata. Toisaalta jos vaan omistaa paljon, niin ei paljoo sakot paina.
Ihan itse Karvis rakensi bisneksensä.

Miksi sitten ostaa liikahtava auto jos sillä ei voi edes ajaa? Joskus hauskanpito maksaa.
Ei edes sivutiellä voinut rallia ajella yks kuiva mies?🙄 Ei ollut mun mies muutenkaan. Harva rikas on mun tyyppiä.
 
vierailija
Ihan itse Karvis rakensi bisneksensä.

Miksi sitten ostaa liikahtava auto jos sillä ei voi edes ajaa? Joskus hauskanpito maksaa.
Ei edes sivutiellä voinut rallia ajella yks kuiva mies? Ei ollut mun mies muutenkaan. Harva rikas on mun tyyppiä.
Mut sit kaikki meni jauhona nenään, savuna ilmaan, nesteenä kurkusta alas ja kenties vielä suoraan suoneen?

Sä kerrot kaikenlaisia tarinoita ex-miehistäsi. Yksi oli mensanero jne... Mut taisi oikeesti olla vaan "kotitestiälykkö". Moni mies luo kuvaa, että olis varakkaampi, mut tosiasiassa lainarahalla mennään. Ja sit ajetaan karille kunnolla. Taisipa tässä karviksessakin olla siitä kyse.

Ja mä tiedän mistä mä puhun. Mun siskonmies ysärillä oli olevinaan suunnilleen Euroopan omistaja, mutta kaikki oli rakennettu velkarahalla. Kun lama tuli niin kaikki meni (tai eihän mitään ees ollu, velkarahakulissit vaan).
 
vierailija
Mut sit kaikki meni jauhona nenään, savuna ilmaan, nesteenä kurkusta alas ja kenties vielä suoraan suoneen?

Sä kerrot kaikenlaisia tarinoita ex-miehistäsi. Yksi oli mensanero jne... Mut taisi oikeesti olla vaan "kotitestiälykkö". Moni mies luo kuvaa, että olis varakkaampi, mut tosiasiassa lainarahalla mennään. Ja sit ajetaan karille kunnolla. Taisipa tässä karviksessakin olla siitä kyse.

Ja mä tiedän mistä mä puhun. Mun siskonmies ysärillä oli olevinaan suunnilleen Euroopan omistaja, mutta kaikki oli rakennettu velkarahalla. Kun lama tuli niin kaikki meni (tai eihän mitään ees ollu, velkarahakulissit vaan).
Aikamoista spekulaatiota. Mut se on totta, että naiset kyllä yleensä kattoo sormien völistä mitä vaan: pettämistä, juopottelua jopa väkivaltaa.... mutta ei sitä kun talous pettää. Toki onhan näillä uhkapelureillakin omat "faninsa".
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mut sit kaikki meni jauhona nenään, savuna ilmaan, nesteenä kurkusta alas ja kenties vielä suoraan suoneen?

Sä kerrot kaikenlaisia tarinoita ex-miehistäsi. Yksi oli mensanero jne... Mut taisi oikeesti olla vaan "kotitestiälykkö". Moni mies luo kuvaa, että olis varakkaampi, mut tosiasiassa lainarahalla mennään. Ja sit ajetaan karille kunnolla. Taisipa tässä karviksessakin olla siitä kyse.

Ja mä tiedän mistä mä puhun. Mun siskonmies ysärillä oli olevinaan suunnilleen Euroopan omistaja, mutta kaikki oli rakennettu velkarahalla. Kun lama tuli niin kaikki meni (tai eihän mitään ees ollu, velkarahakulissit vaan).
Karvis on mensa. Hänellä oli ihan oma yritys, kiinteistöineen kalustoineen jne.

Älä vaivu alemmuuskompkeksiin. Joillakin on älyä, taitoa, suhteita ja hyvää tuuriakin että onnistuvat rikastumaan.

Minäkin tiedän mistä puhun.
 
Tää paikka on täynnä epätoivoisia vemputtajamiehiä. Lissu kiusaa niitä tahallaan. Kyseisillä vemputtajilla ei olis kyllä mitään tsäänssiä. Ei siihen riitä pelkästään nuivat mielipiteet.
Sittenhän on luvassa win-win-tilanteita, kun palstan räplääjänaiset löytävät itselleen vemputtajan. :ROFLMAO:

Luojan kiitos ei tarvitse täältä seuraa etsiä.
 
  • Haha
Reactions: setis ja Lispetti
Sittenhän on luvassa win-win-tilanteita, kun palstan räplääjänaiset löytävät itselleen vemputtajan.

Luojan kiitos ei tarvitse täältä seuraa etsiä.
En usko että kukaan etsimällä etsii täältä irl seuraa.

Keskusteluseuraa lähinnä kuten sinäkin. Eikö vaimosi tykkää jutella sun kanssa?
 
Miksi vauras?

Kuten sanoin niin sitten kun tuntuu oikealta niin otan miehen.

Yleensä miljonäärit on kuivia, eivätkä keppostele, no on poikkeuksia kuten Karvis. Hän kepposteli silloinkin vaikka oli miljoona parikin. Kun mentiin yhteen niin ei ollut enää miljoonia ollut moneen vuoteen. Kepposyeli onneksi edelleen.

Miljonäärit eivät yleensä edes ylinopeutta raaski ajella kun ovat niin pihejä!
Oliko hän omasta mielestään sijoittajaguru, ja sitten totesi eräänä päivänä että olikin ollut väärässä itsensä suhteen?
 

Yhteistyössä