Seitsemän uutiset äsken. Hoitohenkilökuntaa on Euroopassa runsaasti kaduilla osoittamassa mieltään pakkorotuksia vastaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpöhöpö, tuota pajunköyttä teille on syötetty alusta asti. Tiedän lukuisia rokottamattomia jotka ovat myös sairastaneet sen lievänä. Joukossa riskiryhmäläisiäkin
Tottakai heitäkin on. Viruksesta tiedetään mikä veriryhmä ei sille oikein maistu, miehet ovat maukkaampia kuin naiset, lihavat herkullisia kohteita koska heillä elimistössä jo valmiiksi tulehdustila, astmaatikot ja rankasti tupakoivat, raihnaat ja iäkkäät vanhukset jes sekä syöpäpotilaat oivallisia kohteita jne. Jos fyysinen kunto perussairaudesta huolimatta on hyvä niin elimistö kestää viruksia olipa rokotteita tai ei.
 
vierailija
Tottakai heitäkin on. Viruksesta tiedetään mikä veriryhmä ei sille oikein maistu, miehet ovat maukkaampia kuin naiset, lihavat herkullisia kohteita koska heillä elimistössä jo valmiiksi tulehdustila, astmaatikot ja rankasti tupakoivat, raihnaat ja iäkkäät vanhukset jes sekä syöpäpotilaat oivallisia kohteita jne. Jos fyysinen kunto perussairaudesta huolimatta on hyvä niin elimistö kestää viruksia olipa rokotteita tai ei.
pl.memantiinilääkityt
 
Tottakai heitäkin on. Viruksesta tiedetään mikä veriryhmä ei sille oikein maistu, miehet ovat maukkaampia kuin naiset, lihavat herkullisia kohteita koska heillä elimistössä jo valmiiksi tulehdustila, astmaatikot ja rankasti tupakoivat, raihnaat ja iäkkäät vanhukset jes sekä syöpäpotilaat oivallisia kohteita jne. Jos fyysinen kunto perussairaudesta huolimatta on hyvä niin elimistö kestää viruksia olipa rokotteita tai ei.
Mikä veriryhmä ei maistu? Kiinnostaa tietää.
 
vierailija
Vaikuttaako rhesus-tekijät? Olen itse A eikä koronaa ole tullut. Kolme rokotusta on
Kumpi niistä?

En tule ikinä ottamaan rokotusta vaikka kuulun ikäni puolesta riskiryhmään, olen A Rh neg, eikä tautia ole vielä ollut mutta esimerkiksi sisaruksilla on ja jotka ovat ottaneet neljä niin ovat silti saaneet. Tosin en tiedä heidän veriryhmistään, mutta eihän sen pitäisi vaikuttaa kun on IHMEROKOTTEET koronaan 🙄
 
vierailija
No, mut hei, enää kaksi päivää pakkopiikkilaki voimassa! Itse tosin olen saanut olla ihan normaalisti töissä, kuten kaikki muutkin piikittömät kollegani.

...kunnes se runnotaan osaksi 48 pykälää jossain kohtaa... Mutta tuskin sittenkään mikään muuttuu. Ei ole vara laittaa yhtään piikitöntä hoitajaa pihalle tässä th:n kriisissä.
 
vierailija
No, mut hei, enää kaksi päivää pakkopiikkilaki voimassa! Itse tosin olen saanut olla ihan normaalisti töissä, kuten kaikki muutkin piikittömät kollegani.

...kunnes se runnotaan osaksi 48 pykälää jossain kohtaa... Mutta tuskin sittenkään mikään muuttuu. Ei ole vara laittaa yhtään piikitöntä hoitajaa pihalle tässä th:n kriisissä.
kuinka moni lähti ihan itse?
 
vierailija
kuinka moni lähti ihan itse?
Alla oleva todennäköisesti osuu lähelle totuutta.

"Rokottamattomia pidettiin, pitkälti valtamedian takia, monilla työpaikoilla B-luokan kansalaisina, joten ei ole suuri ihme, jos hoitajilla ei ole suurta motivaatiota palata sellaiseen työyhteisöön jossa heitä syrjittiin ja haukuttiin. " Miksi valtamedia ei kerro sanallakaan hoitajapulan yhdestä merkittävästä syystä? | Tampereen Sanomat
 

Yhteistyössä