Naisstripparit kuuluvat Sipoon kunnan arvoihin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Helposti.

Suomessakin on kuljettu tissit paljaana lasten marssiessa samassa marssissa.

Miksi Sipoossa kohahdetaan esitystä vähien vaatteiden vuoksi, mutta samaan akaan kadulla voi rietastella alasti.
Pride ihmisiä pidetään rohkeina ja cooleina…
Närkästytkö myös uimahalleissa, missä pitää peseytyä ilman uimapukua ja saunaankin pitää mennä alasti ja lapsiakin siellä on
 
Mäkin näin tumputtavan miehen manner-espanjassa viime vuonna. Mut se seisoi dyynin takana silleen ettei nähnyt muuta kuin meren.

Toivottavasti sillä ei lerpahtanut ku mä astuin mieheni kanssa kuvaan
Mutta mitä se biksujen yläosa tai alaosa sua haittaa? Jos on istuva uimapuku niin eihän sitä ees huomaa.
Ehkei kaikki muutkaan halua myöskään uimarannalla nähdä topless-muijia, otatko muut huomioon?

Huljuta paljasta persettäsi Hossassa, älä Kanarialla ;)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Mutta mitä se biksujen yläosa tai alaosa sua haittaa? Jos on istuva uimapuku niin eihän sitä ees huomaa.
Ehkei kaikki muutkaan halua myöskään uimarannalla nähdä topless-muijia, otatko muut huomioon?

Huljuta paljasta persettäsi Hossassa, älä Kanarialla

Mmmm...

Ollaan useasti eksytty rannan tuntumaan silleen ettei ollut uikkareita mukana :) Märät pikkuhousut voi heittää reppuun tai vaikka taskuun mutta jos kastelee puseronkin ni on kurja kulkea bussisa kohti kotia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Valitettavasti olin Israelissa. Oikein Daavidin pojat siellä ahdistelivat. :(
Olit ilmeisesti eksoottisen ja hyvän näköinen heistä.

Tätini (erittäin pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät) muutti nuorena israelilaisen poikaystävänsä luoksi asumaan sinne ja pienenä olin siellä, mutta en muista israelilaisesta kulttuurista mitään. Saksanpaimenkoiria heillä oli monia, sen muistan.:D Ja että kaunista oli!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mmmm...

Ollaan useasti eksytty rannan tuntumaan silleen ettei ollut uikkareita mukana Märät pikkuhousut voi heittää reppuun tai vaikka taskuun mutta jos kastelee puseronkin ni on kurja kulkea bussisa kohti kotia.
Voi uusavuttomuus. :sneaky: Senkus ui rintsikoissa ja pikkareissa, ja pukeutuu sitten ilman niitä.

Esim.mun poika joskus unohti uikkarit kun mentiin rannalle: kukaan ei huomannu että sillä oli mustat bokserit, menivät ihan uikkareista.
 
Mä en ainanskans lähtenyt sambaamaan mihkään vaan olin sitä mieltä, että jos tilataan burleski-kabaree ni sitä pitää saada eikä mtn strippareita.
Toisaalta, onpahan jotakin puhuttavaa/paheksuttavaa ja tuli koettua jotakin mitä ei muuten olisi tullut.😬

Jälkeen päin ajateltuna aika monet jutut ovat tulleet tarpeeseen.😬
Enkä nyt tarkoita mitään runkkupankkikuvia vaan vaikka ihmisenä kasvamista.
Aina ei asiat mene miten toivoisi ja siitä selvitään.😂
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä