Nyt jo lunta ja pakkasta perkeleesti - missä ilmastonmuutos?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sulla on elinikää jäljellä 10-20 vuotta, joten sun logiikakka sä olet ihan turhaan huolissasi ilmastonmuutoksesta.
Hyi sinnuu törkyteini, mitä kielenkäyttöä sinulta taas 😤

Mutta onnittelut tulevista 50.000:sta elinvuosistasi 👍

Mutta katsos, sinua älykkäämpänä osaan ajatella kauas tulevaisuuteen, olen huolissani lastenlasten ja heidän lastenlastensa tulevaisuudesta. Tietysti muistakin kuin omista sukulaisistani, sinunkin. Joista sinä et osaa olla huolissas
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hyi sinnuu törkyteini, mitä kielenkäyttöä sinulta taas

Mutta onnittelut tulevista 50.000:sta elinvuosistasi

Mutta katsos, sinua älykkäämpänä osaan ajatella kauas tulevaisuuteen, olen huolissani lastenlasten ja heidän lastenlastensa tulevaisuudesta. Tietysti muistakin kuin omista sukulaisistani, sinunkin. Joista sinä et osaa olla huolissas
Kielioppi- ja kirjoitusvirheistävirheistä huomauttelevista ihmisistä paljastui yhteinen piirre: he ovat mänttejä

 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Se näkyy siellä radikaalisti navoilla ja vuoristossa supistuneissa jäätiköissä ja lukemattomien kasvi- ja eläinlajien levittäytymisessä pohjoisemmaksi, missä ne eivät ennen olisi selvinneet.
Joo ja Lapin hiihtokeskukset joutui siirtämään avaustavoitteitaan kun ei ole tarpeeksi lunta.
Ei sillä, että välittäisin milloin ne aukeaa, mutta tuollaisista pikkujutuista sen vaikutuksen näkee.
 
Hyi sinnuu törkyteini, mitä kielenkäyttöä sinulta taas 😤

Mutta onnittelut tulevista 50.000:sta elinvuosistasi 👍

Mutta katsos, sinua älykkäämpänä osaan ajatella kauas tulevaisuuteen, olen huolissani lastenlasten ja heidän lastenlastensa tulevaisuudesta. Tietysti muistakin kuin omista sukulaisistani, sinunkin. Joista sinä et osaa olla huolissas
Ilmastonmuutos jatkuu joka tapauksessa, turha siitä on stressata. Tämä pelkopropaganda on oikeasti kuvottavaa, sitä syötetään lapsillekin.:(

Tulisi ehkä keksiä keino millä voisi selviyä hengissä jääkaudesta…
 

Yhteistyössä