Jyrkin terkut (normaalit miehet allekirjoittaa): ”Aina kun vaimo torjuu miehensä, hän työntää miestä toisen naisen syliin ja seksityöläiset hyötyvät”

vierailija
”Kauhulla olen lukenut juttua missä pariskunta on vuosia harrastamatta seksiä!.”

Lispetistä ei olisi omaishoitajaksi.
Ei ole mitään syytä potea kauhua dokumenteista, joissa vaimo on puolisonsa paras tuki.
Tuskin lasketteluonnettomuudessa koomaan vaipunut formulakuski vaatii vaimoltaan seksiä. Mistään en ole lukenut vaimon salarakkaasta. Esimerkkejä on lukemattomia.
Jatkuva seksin tarve voi johtua monista asioista. Se on orjuuttava riippuvuus kuin päihderiippuvuus.
Palljon vakavampi kuin Setiksen jankuttama ADHD.
Henkisesti korkealla tasolla olevat yksilöt ovat seksistä vapaita. En ole koskaan lukenut Dalai Laman käyttävän seksipalveluja.
Olen varma, että hyeenalauma hyökkää nyt kimppuuni ja alkaa latoa faktaa katolilaisten pappien pedofiliarikoksista.
He ovat samalla tavalla tunnehäiriöisiä kuin palstan Setis. Lehtijutuista hän nyppii vain seksijutut. Eturauhassyövän voi saada kuka tahansa mies missä iässä tahansa harrastipa hän seksiä vuorokauden ympäri tai ei ollenkaan.
 
  • Haha
Reactions: setis
Annan ja kaltaistensa naisten olisi suonut syntyä joksikin muuksi eläinlajiksi kuin ihmiseksi

Esim laiskiainen tai ryhävalas olisi olleet lottovoittoja Annalle, ihmiseksi hän on poikkeava kummajainen

Jos haluaa yhden jälkeläisen niin harrastaa seksiä vain kerran elämässään, kaikki muu ilonpito, nautinto, läheisyys ja hellyys on täysin tarpeetonta Annan elämässä, surullinen tapaus kaiken kaikkiaan 😞
 
vierailija
Niin no, mun mieheni torjuu minut eikä päinvastoin. En ole mennyt maksullisia miehiä hakemaan. Tosin on ollut houkutus tavata miestä, jota tapailin ennen aviomieheni tapaamista, seksi oli upeaa. Meidän jutustamme ei tullut mitään, klassinen tapaus, hänellä oli perhe ja "perinteiset" selittelyt, olemme eroamassa ja asumme jo erillämme. Enhän minä höhlä tajunnut todellisuutta pitkään aikaan, koska olin rakastunut. Mutta joo, niitä hetkiä kaipaan. Onneksi hän ei asu Suomessa, muuten olisin varmaan jo rynnännyt tapaamaan häntä.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Et muista enää omia juttujasi näköjään. Kannattaisiko huolestua. On sulla tuota ikääkin kertynyt
👍

Se on näitä "reijoja", jotka ottavat tietokoneella itsestään hirveän huonon kuvan, jossa silmälasit heijastavat ja kaksoisleuka korostuu ja sit länttäävät profiilikuvaksi. Kuvittelevat sitten vielä osaavansa kirjoittaa uskottavia tarinoita.
 
Se on näitä "reijoja", jotka ottavat tietokoneella itsestään hirveän huonon kuvan, jossa silmälasit heijastavat ja kaksoisleuka korostuu ja sit länttäävät profiilikuvaksi. Kuvittelevat sitten vielä osaavansa kirjoittaa uskottavia tarinoita.
Pahoitteluni etten kuulu toiveesi mukaisiin keskivertoisiin reijomiehiin 😔

-en tarvitse silmälaseja, kaukonäköni hakkaa monien teinienkin näkökyvyn (haukansilmä nääs)
-jos valoa on riittävästi, en edes lukulaseja
-ei yhtään liikakiloja
-on sporttinen kroppa
-ei kaksoisleukaa
-tukka tallella (hieman hopeakettua, joka on plussaa monien naisten mielestä)
-notkeutta edelleenkin
-pärjään joukkuepeleissä, esim sählyssä nuorempienkin joukossa

Pitäisikö alkaa ryyppäämään urakalla, sauhuttelemaan 3 pkt Norttia/pv, syömään HK:n Bleuta ja juomaan punaista maitoa 7x/vko että pääsen joukkoon?

ps. Tosissaan aikoinaan kun olin Treffipalstoilla niin nauratti nämä ylipainoiset kaksoisleuka-repet, jotka ottivat profiilikuvan itsestään alaviistosta ja naama kuin norsunaaraan ”se” 🤣
Ja sitten vielä ihmettelivät kun kukaan nainen ei koskaan ota heihin kontaktia eikä vastaa viesteihin
 
vierailija
Pahoitteluni etten kuulu toiveesi mukaisiin keskivertoisiin reijomiehiin

-en tarvitse silmälaseja, kaukonäköni hakkaa monien teinienkin näkökyvyn (haukansilmä nääs)
-jos valoa on riittävästi, en edes lukulaseja
-ei yhtään liikakiloja
-on sporttinen kroppa
-ei kaksoisleukaa
-tukka tallella (hieman hopeakettua, joka on plussaa monien naisten mielestä)
-notkeutta edelleenkin
-pärjään joukkuepeleissä, esim sählyssä nuorempienkin joukossa

Pitäisikö alkaa ryyppäämään urakalla, sauhuttelemaan 3 pkt Norttia/pv, syömään HK:n Bleuta ja juomaan punaista maitoa 7x/vko että pääsen joukkoon?

ps. Tosissaan aikoinaan kun olin Treffipalstoilla niin nauratti nämä ylipainoiset kaksoisleuka-repet, jotka ottivat profiilikuvan itsestään alaviistosta ja naama kuin norsunaaraan ”se”
Ja sitten vielä ihmettelivät kun kukaan nainen ei koskaan ota heihin kontaktia eikä vastaa viesteihin
Ok, pardon.

Joo mut hyvä, ymmärsit sen miestyypin, jota toin esiin 🤣 ja sit ne haukkuu huoraksi naisia, jotka eivät tartu heidän "onkeensa" 🤔🙄 Seuraan Twitterissä muutamia tyyppejä, uskomattoman paljon siellä aktiiviset naiset ovat saaneet tuollaisia kommentteja ja sit tietty "onnekkaimmat" niitä surullisenkuuluisia pippelikuvia. Mikä sellaisia miehiä vaivaa, osaatko miehenä sanoa?

Mun mieheni, 60+, on välillä aika pönttö, mutta luojan kiitos ei noin idiootti. Ei myöskään kirjoittele "mammapalstoille", ei ole edes Facessa ym. 🤣
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Tässä taas kerran puhutaan yksinomaan miehen haluista ja tarpeista. Miksi? Entäs naisen halut ja tarpeet? Miksi niitä ei nähdä, ei kuulla, ei huomioida? Miksi nainen esineellistetään vain panopuuksi, miehen tarpeiden tyydyttäjäjsi?
Mikä pakko naisen on aina haaransa aukaista? Ja mies saa kääntää kylkeään ja olla panematta.
 
vierailija
Tässä taas kerran puhutaan yksinomaan miehen haluista ja tarpeista. Miksi? Entäs naisen halut ja tarpeet? Miksi niitä ei nähdä, ei kuulla, ei huomioida? Miksi nainen esineellistetään vain panopuuksi, miehen tarpeiden tyydyttäjäjsi?
Mikä pakko naisen on aina haaransa aukaista? Ja mies saa kääntää kylkeään ja olla panematta.
👍

Näin juuri. Minä sen tiedän, koska mieheni ei minua halua enää.
 
  • Surullinen
Reactions: setis
Ok, pardon.

Joo mut hyvä, ymmärsit sen miestyypin, jota toin esiin ja sit ne haukkuu huoraksi naisia, jotka eivät tartu heidän "onkeensa" Seuraan Twitterissä muutamia tyyppejä, uskomattoman paljon siellä aktiiviset naiset ovat saaneet tuollaisia kommentteja ja sit tietty "onnekkaimmat" niitä surullisenkuuluisia pippelikuvia. Mikä sellaisia miehiä vaivaa, osaatko miehenä sanoa?

Mun mieheni, 60+, on välillä aika pönttö, mutta luojan kiitos ei noin idiootti. Ei myöskään kirjoittele "mammapalstoille", ei ole edes Facessa ym.
Pardon hyväksytty 😘🌷

No kuule ne reijot ei hahmota omaa itseään naisten silmissä. Sellaisia siivottomia peräkammarin poikia useimmiten, vaikkeivät olisi oikeasti sellaisia. Mutta monet ovat.

Siis kyllä on päässä vikaa jos ensikontakti naiseen on dickpicin lähettäminen. Itse olisin heti tyrmännyt naisen lähestymisyrityksen jos hän laittaisi minulle kuvan rämemajavastaan 😖

Sitten oli noita julkisia kommentteja FB:ssä paljon missä heti ensimmäiseksi ehdotettiin sänkyhommia naisille ja harrastukset oli esimerkiksi kaljan juonti eikä sitten mitään muuta. Kiinnostavaa, eikö totta? 😂

Rekisteröidyin tänne koska tämä on rentouttavaa lueskeltavaa, ja kun olen edelleen tällainen viriili ja poikamainenkin mies tyylilläni ja jutuillani, niin haluan vähän ravistella porukoita näillä kirjoituksillani. Ihan kivasti olen onnistunutkin siinä, tiesin että kuraa tulee palstan 1800 -luvun puritaanimummeleilta, kuten Annalta esim. No problems

Noniin, ulkohommelit kutsuu nyt. Kuulumisiin 👍
 
vierailija
Pardon hyväksytty

No kuule ne reijot ei hahmota omaa itseään naisten silmissä. Sellaisia siivottomia peräkammarin poikia useimmiten, vaikkeivät olisi oikeasti sellaisia. Mutta monet ovat.

Siis kyllä on päässä vikaa jos ensikontakti naiseen on dickpicin lähettäminen. Itse olisin heti tyrmännyt naisen lähestymisyrityksen jos hän laittaisi minulle kuvan rämemajavastaan

Sitten oli noita julkisia kommentteja FB:ssä paljon missä heti ensimmäiseksi ehdotettiin sänkyhommia naisille ja harrastukset oli esimerkiksi kaljan juonti eikä sitten mitään muuta. Kiinnostavaa, eikö totta?

Rekisteröidyin tänne koska tämä on rentouttavaa lueskeltavaa, ja kun olen edelleen tällainen viriili ja poikamainenkin mies tyylilläni ja jutuillani, niin haluan vähän ravistella porukoita näillä kirjoituksillani. Ihan kivasti olen onnistunutkin siinä, tiesin että kuraa tulee palstan 1800 -luvun puritaanimummeleilta, kuten Annalta esim. No problems

Noniin, ulkohommelit kutsuu nyt. Kuulumisiin
Juu näin se varmaan on.

Asuin nuorena Italiassa ja siellä miehet ja pojat huutelivat jatkuvasti ja jotkut katsoivat oikeudekseen kommentoida vaikka mitä. Kerran sanoin yhdelle tosi rumalle lyhyelle ukolle, että katso peiliin 🤣

Mä en ole puritaani, mutta ehkä kommenttini ovat joskus kireitä, ja myönnän, että se johtuu siitä, että olen joutunut sopeutumaan tähän seksittömään tilanteeseen mieheni takia. Erota en halua, koska kuitenkin häntä rakastan, ja varsinkin kun ikää meillä jo on.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Pahoitteluni etten kuulu toiveesi mukaisiin keskivertoisiin reijomiehiin

-en tarvitse silmälaseja, kaukonäköni hakkaa monien teinienkin näkökyvyn (haukansilmä nääs)
-jos valoa on riittävästi, en edes lukulaseja
-ei yhtään liikakiloja
-on sporttinen kroppa
-ei kaksoisleukaa
-tukka tallella (hieman hopeakettua, joka on plussaa monien naisten mielestä)
-notkeutta edelleenkin
-pärjään joukkuepeleissä, esim sählyssä nuorempienkin joukossa

Pitäisikö alkaa ryyppäämään urakalla, sauhuttelemaan 3 pkt Norttia/pv, syömään HK:n Bleuta ja juomaan punaista maitoa 7x/vko että pääsen joukkoon?

ps. Tosissaan aikoinaan kun olin Treffipalstoilla niin nauratti nämä ylipainoiset kaksoisleuka-repet, jotka ottivat profiilikuvan itsestään alaviistosta ja naama kuin norsunaaraan ”se”
Ja sitten vielä ihmettelivät kun kukaan nainen ei koskaan ota heihin kontaktia eikä vastaa viesteihin
Treenaatko Pariisin olympialaisiin?
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Juu näin se varmaan on.

Asuin nuorena Italiassa ja siellä miehet ja pojat huutelivat jatkuvasti ja jotkut katsoivat oikeudekseen kommentoida vaikka mitä. Kerran sanoin yhdelle tosi rumalle lyhyelle ukolle, että katso peiliin

Mä en ole puritaani, mutta ehkä kommenttini ovat joskus kireitä, ja myönnän, että se johtuu siitä, että olen joutunut sopeutumaan tähän seksittömään tilanteeseen mieheni takia. Erota en halua, koska kuitenkin häntä rakastan, ja varsinkin kun ikää meillä jo on.
Italialaiset ovat siis seksuaalirikollisia.
 
vierailija
Näin juuri. Minä sen tiedän, koska mieheni ei minua halua enää.
:(
Itse kärsin parisuhteessa valikoivasta seksistä. Eli mies otti vaikka väkisin, jotta sai omat tarpeensa tyydytetyksi riippumatta siitä olisinko itse jaksanut tai halunnut. Pääasia oli, että hän vain sai. Minun halut hän sivuutti täysin, yleensä itse urahtaen ettei nyt kun ei jaksa. Jos itse en jaksanut, niin sitä mies ei kuunnellut, olin siis vain kodinkone; raskaan työni lisäksi päivän jälkeen hoidin lapset ja huushollin ruuanlaittoineen, kun mies sai vain työpäivänsä jälkeen olla ja harrastaa ja vaatia panonsa milloin ja miten vain.
 
  • Surullinen
Reactions: setis
vierailija
Itse kärsin parisuhteessa valikoivasta seksistä. Eli mies otti vaikka väkisin, jotta sai omat tarpeensa tyydytetyksi riippumatta siitä olisinko itse jaksanut tai halunnut. Pääasia oli, että hän vain sai. Minun halut hän sivuutti täysin, yleensä itse urahtaen ettei nyt kun ei jaksa. Jos itse en jaksanut, niin sitä mies ei kuunnellut, olin siis vain kodinkone; raskaan työni lisäksi päivän jälkeen hoidin lapset ja huushollin ruuanlaittoineen, kun mies sai vain työpäivänsä jälkeen olla ja harrastaa ja vaatia panonsa milloin ja miten vain.
😪😘 Halaukset sulle.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Halaukset sulle.
Kiitos, kuin myös sinulle :)

Ketjussa puhuttiin myös seksistä ja sen saamisesta ikään kuin miesten terveydellisenä oikeutena, vedottiin eturauhassyövän vähenemiseen. Kyllä se sama toimii toisinkin päin, nainen hyötyy suuresti seksihormonien, oksitosiinin ja endorfiinin, vapautumisista seksin aikana ja sen jälkeen. Yksinkin voi masturboida mutta eihän se ole ollenkaan sama asia kuin olla kaksin ja rakastella sekä helliä toisiaan itse aktin jälkeen. Te miehet niin herkästi nimitätte naisia pirttihirmuiksi ja kehutte kuinka kiukkuisena vain pyöritään tiellä. Taustalla vain ehkä saattaa olla naisen seksin puute, joten seuraavalla kerralla keskity oikeasti naisesi kokonaisvaltaiseen tyydyttämiseen äläkä ensisijaisesti vain ajattele omaa purkautumistasi. Häipyy se pirttihirmuisuuskin.
 

Yhteistyössä